Dus dacht ik eens rond te kijken en eventueel eens te gaan testen op een "echte" motard maar ik zie door het bos de bomen niet, de vereisten zijn
[*]Fucking snel en veel power(ik kom van een gix1000 dusseh )
[*]Max 9000€ kost
[*]Blokje dat toch minstens een 2500-3000 km onderhoudsinterval heeft
[*]Electrische starter (ja, ik ben een mietje)
Fucking snel? Dan heb je aan die €9000 niet voldoende en dan red je het ook niet met een onderhoudsinterval van 2500-3000 kilometer.
Pak dan betaalbaar fucking snel
en een onderhoudsinterval van 2000 (maar dan olie en geen zuigers wisselen)
Ik dacht gehoord te hebben dat KTM niet super betrouwbaar is
Maar heb laatst bij een KTM dealer zo ééntje zien staan met full acra systeemlekker
Ik heb toen trouwens een proefrit op een Duke 640 gemaakt maar vond dat maar een sloom ding
Die duke was 100% standaard, enige leuke in dat ritje waren de drempels in de woonwijk
Wat bedoel je met aandacht? regelmatig olie wisselen ed of elke seizoen een revisie van 2000€ ??
Doe die 950 in normale uitvoering maar en zet er een paar 17" onder. Das niet de S uitvoering. De normale heeft kortere veerwegen en is daardoor beter geschikt voor ramwerk.
Gewoon xr...niet fucking snel, geen electrische starter, koopt er 9 voor dat bedrag
heeft die single niet met de dakar meegestredenSigma, hou et is gewoon bij de KTM LC8 V-twin 950 supermotard, die in het voorjaar in de vitrinese staat. Alle mono's zijn onderhoudsintensief en km gevoelig.
Het LC8-blok heeft zn diensten al menig keren bewezen in de Dakar-rallys. Niet beginnen melken over 24 kg als je zelf niet vd de lichtste bent dude
Misschien wachten op de nieuwe Aprilia
(Afbeelding)
Denk je niet dat er het eerste jaar problemen met deze machine zullen zijn?
Ik heb er niet echt vertrouwen in. En in de continuiteit van Aprilia ook niet.
Ik vind het een beetje een WannaB. Ktm lijken.Misschien wachten op de nieuwe Aprilia
(Afbeelding)