Wereld record burnout

Bij de volgende MM... 100 motoren... 100 art 5's aan de broek.... _O- \

Dat is pas een record.
 
Laatst bewerkt:
Bij de volgende MM... 100 motoren... 100 art 5's aan de broek.... _O- \

Dat is pas een record.
:? :? :? :?

Art. 5.

Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.

afgesloten stukje industrie weg... niemand die je hinderd hoor *D
 
En een Triumph Tiger is voor mensen zonder smaak.


En roepen dat een Triumph Tiger is voor mensen zonder smaak hebben nog nooit het genoegen gehad er een paar meter (of langer) op te mogen rijden. 8-)

On topic: burnouts geven zoveel rommel en daar heb ik echt geen zin in.
 

:W
heb ook nog de SP versie ;)

IMG_3599.JPG
 
burnouts zijn voor losers met een klein pietje

ja met zo'n triumph tiger moet je ook geen burnout maken rammelt anders uit elkaar
Zal daarom wel met zo'n slappe teksten komen
Er is niks zo mooi om je bandje lekker op te roken jammer dat die bandjes zo duur zijn
_O- _O- _O-
 
burnouts zijn voor losers met een klein pietje
klein pietje heb ik wel maar een loser ben ik niet en ik kan lekker een burnoutje maken en ook een donut *O* *O* *O*

wimmus ff een cirquit bandje kopen voor 20 euro de randjes zijn weg middenvlak kan je heerlijk op roken :Y
 
Laatst bewerkt:
klein pietje heb ik wel maar een loser ben ik niet en ik kan lekker een burnoutje maken en ook een donut *O* *O* *O*

wimmus ff een cirquit bandje kopen voor 20 euro de randjes zijn weg middenvlak kan je heerlijk op roken :Y


Tering hee, dat ik daar nou nog nooit eerder aan heb gedacht. :9

Thanks, goeie tip! :}
 
voor de liefhebbers heb nog 2 achterbanden liggen om lekker op te roken
Namelijk een pirelli dragon supercorsa 180/55zr17 is een gebruikte circuit bandje
En een pirelli 140/90z15 phantom die zit nog op een velg van een onbekende motor met goed profiel
beide banden GRATIS ja lees je goed GRATIS af te halen liggen toch in de weg en zijn verkeerde maten voor me r1 en xj600
 
Tering hee, dat ik daar nou nog nooit eerder aan heb gedacht. :9

Thanks, goeie tip! :}
het probleem is dat ze KUTTTTTT burnen omdat ze zoveel grip hebben.. heel veel kans dat je voorwiel onder je uitglijdt!! niet doen dus, tenzij je een stilstaande burnout wil maken..
 
voor de liefhebbers heb nog 2 achterbanden liggen om lekker op te roken
Namelijk een pirelli dragon supercorsa 180/55zr17 is een gebruikte circuit bandje
En een pirelli 140/90z15 phantom die zit nog op een velg van een onbekende motor met goed profiel
beide banden GRATIS ja lees je goed GRATIS af te halen liggen toch in de weg en zijn verkeerde maten voor me r1 en xj600


ken je die 180er band niet ff opsturen O-)
 
het probleem is dat ze KUTTTTTT burnen omdat ze zoveel grip hebben.. heel veel kans dat je voorwiel onder je uitglijdt!! niet doen dus, tenzij je een stilstaande burnout wil maken..

Bedankt voor de tip! Daar had ik nog niet eens aan gedacht.

Zo zie je maar dat overal experts voor zijn. :} :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan