Wereld record poging

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een gezeik zeg.... :Z

Maar de wereldrecord poging staat gepland op 12 juni, en start in Harderwijk!
(bij de zeehondjes ;) )

Maaruh om op een paar dingen terug te komen, het wordt dus echt wel professioneel aangepakt! (moet ook wel wil je in da boekje komen) Dat kun je wel aan Paul overlaten!

Weet echter niet precies hoeveel inschrijvingen we al hebben, maar denk toch dat dit zeker al wel 700 CBR'en zijn!

Er zal dan een tochtje worden gemaakt, van een paar km, veel km haalt niet veel uit met zo'n grote groep!


Maar binnenkort meer info in deze post!
 
is maar goed dat et niet de langste stoet harley rijders word!!!!!zal dan net de avondvierdaagse worden met al die mensen die moeten lopen :+

maar effe serieus.succes!!!!!
 
Is een eindje weg 12 juni, maar wil zeker proberen die dag vrij te houden.
Kom in ieder geval dan met dit gevaarte *D


DSC00334.JPG




Enne Jeroen kheb me ook nog ff aangemeld ;)
Thnx voor de mail :)
 
Laatst bewerkt:
Beste,

Donderdag jl. zijn CBR en Sandeman op locatie geweest in Harderwijk om met de commissie aldaar het een en ander door te nemen.
Zo is ondermeer de aanrijroute en de route welke we gaan rijden voor de record poging vastgelegd.

Op onze website komt ook een registatie zodat we de inchecken van wie er mee gaan doen sneller kunnen laten verlopen. Er is voor deze registratie een software programma ontwikkeld.
De route welke we met de auto hebben gereden voldoet aan de eisen welke door Guiness worden gesteld voor het verbreken van het record. Zo zal er voldoende politie begeleiding zijn tijdens onze record poging.

Ook is er contact opgenomen met Sony , HP en Compaq om systemen ter beschikking te stellen. Deze stonden er zeer positief tegenover en wilde graag meedoen.
Ook is Honda Nederland benaderd en ook vanuit die hoek verwacht ik veel steun aan de officiele Honda CBR Club Nederland.

Dat was het voor zover indien er weer nieuwe zaken te melden zijn krijg je weer bericht. Ook starten we een deze dagen met een prijsvraag aan welke deelnemers meekunnen doen.
Zoals het er nu naar uit ziet gaat het ons zeker lukken...
Als klap op de vuurpijl kregen we ook nog een lekkere zak paling mee!! (de eerste winst is al binnen)
 
Zo te zien heb ik nog even de tijd om een CBR aan te schaffen ;) .
Wil iemand misschien zijn of haar CBR 1100 XX ruilen tegen een VFR 750F uit 93?
Dan kan ik ook meedoen met deze poging :9 O-) .
 
Yes, net ingeschreven voor de wereldrecordpoging. Ik sta al in t Guinnes Book met het wereldrecord touwtrekken, maar dit lijkt me een stuk leuker!

Oh ja, voor de eeuwige discussie over elkaars motoren afzeiken: laat iedereen lekker rijden wat ie zelf leuk vindt. En misschien worden ze nog eens verstandig en stappen ze toch over op een Honda O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan