West-Friesland 3

tja wat dan?

  • ?

    Stemmen: 7 77,8%
  • ehhhh?

    Stemmen: 2 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze muts wil inderdaad best de cat van SN hebben hoor... :+ :+ Feeling lonely '(

@KMGW: Klote voor je meissie, ben blij dat je zelf verder niks hebt en dat het met lage snelheid gebeurd is... Ennuh.. mooi pakkie hoor meid *D Ga je daar van de week nog ff over bellen ;)

@Baco: Sterkte met je spierpijn.. en wees blij dat je hem hebt kunnen houden!!!

@Romius: :9~ :9~ :9~

@ Iedereen mis jullie en hoop er snel weer bij te kunnen zijn :]

zijn er trouwens nog mensen met behang-af-stoom-apparaten en schilderkwaliteiten ;)
 
Deze muts wil inderdaad best de cat van SN hebben hoor... :+ :+ Feeling lonely '(

@KMGW: Klote voor je meissie, ben blij dat je zelf verder niks hebt en dat het met lage snelheid gebeurd is... Ennuh.. mooi pakkie hoor meid *D Ga je daar van de week nog ff over bellen ;)

@Baco: Sterkte met je spierpijn.. en wees blij dat je hem hebt kunnen houden!!!

@Romius: :9~ :9~ :9~

@ Iedereen mis jullie en hoop er snel weer bij te kunnen zijn :]

zijn er trouwens nog mensen met behang-af-stoom-apparaten en schilderkwaliteiten ;)

Misschien een keer een clubje WFMF'ers met zijn allen aan de gang om te schilderen en behangen.. ik coordineer wel.. een ieder moet doen waar ie goed in is..

Het slechte nieuws is denk ik dat mijn "vriend" SN de strijd niet aan zal durven.. (Als ie slim is... )
 
Deze muts wil inderdaad best de cat van SN hebben hoor... :+ :+ Feeling lonely '(

@KMGW: Klote voor je meissie, ben blij dat je zelf verder niks hebt en dat het met lage snelheid gebeurd is... Ennuh.. mooi pakkie hoor meid *D Ga je daar van de week nog ff over bellen ;)

@Baco: Sterkte met je spierpijn.. en wees blij dat je hem hebt kunnen houden!!!

@Romius: :9~ :9~ :9~

@ Iedereen mis jullie en hoop er snel weer bij te kunnen zijn :]

zijn er trouwens nog mensen met behang-af-stoom-apparaten en schilderkwaliteiten ;)

je gaat de hele tent opnieuw inrichten :?

:+ ;)

zooo ben ff terug... had hier al een uur eerder kunnen staan, maar ben zo stom geweest om in de rij bij de Mac in Hoorn te gaan staan :X :X :P

ff lekker wat dijkies gepakt, maar gvd wat een hordes klote fietsers :( moest in elke bocht op de terugweg wel m'n hoofd intrekken of uitwijken... teringlaaiers :r
 
Ben ook alweer een tijdje thuis.

Moet iedereen bedanken voor de leuke rit en dat ze als duo mee mocht!

Hey DDD.. (Is dat nou groter dan dubbel D ? ) heb je eindelijk iemand zover gekregen dat ze achterop wilde bij je? Je duo seat eindelijk ontmaagd.. :P

Jammer dat ik er niet bij was vandaag.. en aanstaand weekend zal ik wel veel rijden, maar alleen op zaterdag.. VRO3 op Lelystad..
 
Hey DDD.. (Is dat nou groter dan dubbel D ? ) heb je eindelijk iemand zover gekregen dat ze achterop wilde bij je? Je duo seat eindelijk ontmaagd.. :P

Jammer dat ik er niet bij was vandaag.. en aanstaand weekend zal ik wel veel rijden, maar alleen op zaterdag.. VRO3 op Lelystad..

Nou ze heeft 2 sec bij hem achterop gezeten hoor daarna was ik de ... ;)
 
Maar ik kan ook zo ontzettend goed rijden :+
Nee ik heb wel grotere jongens achterop gehad maakt mij allemaal niet uit!!
zolang ze maar niet gaan tegen hangen of andere rare bewegingen maken vindt ik het allemaal goed!!!! ;)


Hehehhe ja ze vroeg of ik het nog even wou doorgeven!
Olie net weer bijgevuld, getankt dus kan weer rijden.
 
Maar ik kan ook zo ontzettend goed rijden :+
Nee ik heb wel grotere jongens achterop gehad maakt mij allemaal niet uit!!
zolang ze maar niet gaan tegen hangen of andere rare bewegingen maken vindt ik het allemaal goed!!!! ;)

Thun!!!!!!! We hebben je nodig...

Ken je wel een beetje rijden dan????? :+

Ach.. ondanks dat de statistieken tegen me spreken kan ik zelfs een Gixxer 1000 in bedwang houden... keertje zelf beoordelen ? Zoek nog iemand om as. zaterdag foto's of film te maken op Lelystad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan