West-Friesland 3

tja wat dan?

  • ?

    Stemmen: 7 77,8%
  • ehhhh?

    Stemmen: 2 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehehhe ja ze vroeg of ik het nog even wou doorgeven!
Olie net weer bijgevuld, getankt dus kan weer rijden.

Graag gedaan, geef dat maar door!!

Ik moet nog tanken, ik kreeg alweer commentaar dat de tank weer leeg was, vin had hem vanmorgen nog getankt!! hahaha
Maar ik tank hem van de week wel weer, heb ik een reden om weer effe een stukkie te rijden!!
 
[...]

Ach.. ondanks dat de statistieken tegen me spreken kan ik zelfs een Gixxer 1000 in bedwang houden... keertje zelf beoordelen ? Zoek nog iemand om as. zaterdag foto's of film te maken op Lelystad
[/quote]


Jammmmmerrrrr joh!!
Ik moet zaterdag werken ;(
 
Graag gedaan, geef dat maar door!!

Ik moet nog tanken, ik kreeg alweer commentaar dat de tank weer leeg was, vin had hem vanmorgen nog getankt!! hahaha
Maar ik tank hem van de week wel weer, heb ik een reden om weer effe een stukkie te rijden!!
1 * per week tanken? Waar rij je dan op? ik rij 1:12 ongeveer als ik het niet te gek maak... en als ik ga rijden is het meestal twee keer tanken per dag
 
1 * per week tanken? Waar rij je dan op? ik rij 1:12 ongeveer als ik het niet te gek maak... en als ik ga rijden is het meestal twee keer tanken per dag

Ik tank hem VAN DE WEEK weer dus dat kan ook morgen zijn!!!(net wanneer ik zin heb)
Zelf rij ik niet iedere dag op die motor, ik ga altijd met de auto naar mijn werk!
 
Ik tank hem VAN DE WEEK weer dus dat kan ook morgen zijn!!!(net wanneer ik zin heb)
Zelf rij ik niet iedere dag op die motor, ik ga altijd met de auto naar mijn werk!

Me 2... motor kilometers zijn allemaal van het buiten spelen... heb met mijn eerste ZX9 in 6 maanden bijna 15000 km gereden, en mijn laatste zx9 had in 2,5 maand alweer 4800 kilometer...
 
Nou is het al je vriendin, wordt het een vriendin, of mag je er alleen van dromen :X

Of is ze alleen voor de technische handeling die de druk van de ketel haalt.. *D

Is niet me vriendin, zij wil wel ik houd de boel af... en eigenlijk geen idee waarom :?


laten we het zo noemen bang om me vrijheid kwijt te raken...

Ik zal wel een slijmerd zijn... maar ik zou San voor geen goud willen missen.. en ik begrijp dat deze dame wel achterop gaat... dusseh.. pakken die kans.. ze is zeker ook gek op die kleine?? (En dan bedoel ik je zoon.. )

Weet je... later baal je misschien als je haar hebt laten lopen..
 
Of is ze alleen voor de technische handeling die de druk van de ketel haalt.. *DIk zal wel een slijmerd zijn... maar ik zou San voor geen goud willen missen.. en ik begrijp dat deze dame wel achterop gaat... dusseh.. pakken die kans.. ze is zeker ook gek op die kleine?? (En dan bedoel ik je zoon.. )

Weet je... later baal je misschien als je haar hebt laten lopen..

Goh en ik maar denken dat jullie van die stoere jongens zijn :+
 
in onze pakken zijn we stoer zonder pak kruipen we...


@ onslow me zoon kent ze wel maar nooit ontmoet in de ochtend dat hou ik erg gescheiden... En aan de ene kant heb je erg gelijk daarin!!!

Kan maar 1 ding zeggen... GO FOR IT.. iedereen krijgt gewoon een aantal kansen op geluk in het leven.. soms ben je zo stom om dat op het spel te zetten..

Leer gewoon de kansen te herkennen en durf ook eens op je bek te gaan.. tenslotte heeft ieder mens iets masochistisch in zich.. :9~

Ze heeft jou toch wel eens s ochtends gezien? Erger dan overdag kan het toch niet zijn.. })
 
Thun!!!!!!! We hebben je nodig...

ze heeft wel een grote kerels achterop gehad..... en dan heb je MIJ nodig voor de inkopper?

doe het lekker zelf :P

(hoe rijdt je motor met 6 klikken meer preload DDD? :+ )
 
Kan maar 1 ding zeggen... GO FOR IT.. iedereen krijgt gewoon een aantal kansen op geluk in het leven.. soms ben je zo stom om dat op het spel te zetten..

Leer gewoon de kansen te herkennen en durf ook eens op je bek te gaan.. tenslotte heeft ieder mens iets masochistisch in zich.. :9~


I know zelfs ik heb een gevoel... :9


maar de marken rit was zeer geslaagd!


@ Thun even wennen in het begin in de bocht... Maar nu gooit die nog meer!!!
 
Kan maar 1 ding zeggen... GO FOR IT.. iedereen krijgt gewoon een aantal kansen op geluk in het leven.. soms ben je zo stom om dat op het spel te zetten..

Leer gewoon de kansen te herkennen en durf ook eens op je bek te gaan.. tenslotte heeft ieder mens iets masochistisch in zich.. :9~

Ze heeft jou toch wel eens s ochtends gezien? Erger dan overdag kan het toch niet zijn.. })


Zie er dan volgens zeggen beter uit... :9
 
ze heeft wel een grote kerels achterop gehad..... en dan heb je MIJ nodig voor de inkopper?

doe het lekker zelf :P

(hoe rijdt je motor met 6 klikken meer preload DDD? :+ )


He het praat (schrijft) :X

Kennen ze weer eens niet zonder je!
Gelukkig val ik op "kerels" dus ik vindt het niet erg hoor!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan