West-Friesland 3

tja wat dan?

  • ?

    Stemmen: 7 77,8%
  • ehhhh?

    Stemmen: 2 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach me bedje ligt zo lekker val straks vanzelf in slaap... ;) En dan fijn dromen :P
Van wie??? :P


Zo ik heb dus niks gemist hiero vanavond :Z

Was net nog een mega ongeluk op de A7.(Brug tussen abbekerk/grasdrogerij en middemeer)
Auto van een taluut afgereden.beneden tegen een vangrail.salto over het water.
Aan de andere kant motor enzo verloren en toen in de fik.
Bestuurder lag in de kant(was al weg toen ik er langs kwam)en volgens die gozer moest er nog iemand zijn.
Duikers te water en zo,hoop dat er niet echt iemand inlag en dat die ene gozer gewoon wat in de war was.

Ik ga nu maffen,morgen extra vroeg beginnen,5 uur me nest uit B|
 
heej, tigerblade 8-)

nou jossies, motor stond dus te arm, andere sproeiers erin gezet (100, ipv 95 als jullie dat interesseerd :P )

Nu staat ie te rijk, dus vanmiddag andere d'r inpleuren :P

of lul ik dit nou uit m'n nek :? :X

naja, whatever... heb net m'n solligesprek gehad voor m'n stageplek... dacht dat ik wel de enige was die daar gesprek had..niet dus, heb nog een 3dejaars concurrent ;(
 
heej, tigerblade 8-)

nou jossies, motor stond dus te arm, andere sproeiers erin gezet (100, ipv 95 als jullie dat interesseerd :P )

Nu staat ie te rijk, dus vanmiddag andere d'r inpleuren :P

of lul ik dit nou uit m'n nek :? :X

naja, whatever... heb net m'n solligesprek gehad voor m'n stageplek... dacht dat ik wel de enige was die daar gesprek had..niet dus, heb nog een 3dejaars concurrent ;(

waar wil je stage gaan lopen?
 
:Z zoooo ook weer thuis van het werk.
Overwerken/vroeger beginnen zuigt big time.(maar krijg wel lekker extra centjes :P )

Beetje rustig hiero,ik heb geeneens een paar pagina's leeswerk :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan