West-Friesland 3

tja wat dan?

  • ?

    Stemmen: 7 77,8%
  • ehhhh?

    Stemmen: 2 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er ook weer. Nog even gezellig na gezeten met Romius en Mistica. Thun kwam er later nog even bij, nauurlijk om te vreten, maar waar bleef de rest?

Wat een eikels die hockey balletjes zeg. Krijgen er zeker een harde plasser van als ze zo'n verhaal ophangen
een harde plasser, L :+ L

ik hoorde dat iedereen weer naar huis ging, dus ging moi naar huis..
 
Zo misty is ook weer thuis :P ... heb idd niks van ongeluk gezien op de a7 net...alleen heleboel langzaamrijdende auto's O-) ...

en ze zijn wel gek geworden.. wie sluit nu het laatste stuk van de a7 af :X :X :X

Was gezellig vanaaf.. tnx ;)
 
Ik ben er ook weer. Nog even gezellig na gezeten met Romius en Mistica. Thun kwam er later nog even bij, nauurlijk om te vreten, maar waar bleef de rest?

Wat een eikels die hockey balletjes zeg. Krijgen er zeker een harde plasser van als ze zo'n verhaal ophangen
tja we kwamen bijna langs me huis dus ik dacht sla maar af,heb het heen en weer niet :P

En moest die stront van die taliban vogel opruimen
 
maar waren geen ongelukken op de a7

dat eerste waren weg reparaties en dat laatste waren grasmaaiers

heel aannemelijk dat het een motorrijder was :X :X :X
 
Zo misty is ook weer thuis :P ... heb idd niks van ongeluk gezien op de a7 net...alleen heleboel langzaamrijdende auto's O-) ...

en ze zijn wel gek geworden.. wie sluit nu het laatste stuk van de a7 af :X :X :X

Was gezellig vanaaf.. tnx ;)

Ik vond het ook gezellig. Je mag de volgende keer weer mee rijden..... (ik ook met jou?)

En hoe hard kan je de oprit van de A9 pakken?
 
Hey allemaal,

pff was wel druk he bij de Mac....toen we eidenlijk gingen rijden ging opeens iedereen Thun lastig vallen ofzo ;)

4 man ik, die vriend van mij, FBW en een 4de man.
4de man waren we bij avenhorn al kwijt.

FBW had duidelijk veel last van zijn voorvoek perikelen en ging bij Aarswoud eraf.

Daarna nog ff een klein rondje door gereden...was wel leuk!
 
Hey allemaal,

pff was wel druk he bij de Mac....toen we eidenlijk gingen rijden ging opeens iedereen Thun lastig vallen ofzo ;)

4 man ik, die vriend van mij, FBW en een 4de man.
4de man waren we bij avenhorn al kwijt.

FBW had duidelijk veel last van zijn voorvoek perikelen en ging bij Aarswoud eraf.

Daarna nog ff een klein rondje door gereden...was wel leuk!
tja die 4e man moest eigenlijk met ons me en is later achter ons aan gegaan.
 
deze jongen gaat ook naar bedje toe maar eerst effe jesy naar bedje tillen ze ligt te slapen op de bank nu namelijk truste mensen
 
whahahahah je mag idd vaker achteraan rijden of effe langskomen op de zaak en hier in de hal effe herrie schoppen :9~ :9~ :9~

ik zie wel verband kawa groen=> grasmaaien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan