What's in a nickname: Jezus

Status
Niet open voor verdere reacties.
ERG kromme vergelijking, als ik m'n vriendin der nick gebruik is dat niet onrespectvol, als'k daar hoer bijzet natuurlijk wel, maar jezus christus staat is geen hoer bij hoor.

En Don Johnson vergelijken met J.C. is niet krom ? Ik trok de vergelijking gewoon even verder om te zeggen dat jouw vergelijking met Don nergens op slaat.

[edit] net zoals die met je GSX-R, komaan zeg pooh, je bent toch oud genoeg om met ernstige argumenten af te komen ipv met zulke kinderachtige vergelijkingen

En ik had het erover dat iemand anders je vriendin haar naam in deze context ging gebruiken, de meeste andere op dit forum zouden er wel geen aanstoot aan nemen (het is maar een nicknaam en ze kennen jou en je vriendin toch niet persoonlijk dus wat kan het ze schelen) terwijl het voor jou wel eens kwetsend zou kunnen overkomen (indien niet, zou ik me toch serieuze vragen beginnen stellen).

Om kort te zijn, deze nicknaam is er enkel voor controverse op te roepen (en dat lukt wel erg goed) en net zoals sommigen aanstoot nemen aan sterk taalgebruik (persoonlijk vind ik flamen dus veel minder erg) nemen anderen aanstoot aan sommige nicknames. Je moet ergens een lijn trekken. Ik vind dus dat dit niet kan.
 
En jij met je nick dan?! Men voormalig motor zo beledigen door het gsx-r religie en radicaal met elkaar te linken.. gsx-r is helemaal niet radikaal.

Jongetje...
Het is nu wel overduidelijk dat je op aandacht geilt...
Als je nou eens iets zinnigs zegt OK..
Maar je blijft gewoon onzinnige dingen roepen om het topic gewoon bovenaan te houden.
Ik vind het best triest, maar ja... ieder zijn ding... :r
 
nie zeuren
je kan niet met iedereen rekening houden
kan je beter stil in een hoekje gaan zitten(of stoort iemand zich daar ook aan ?)

let dan ook even op wat je post en hoe je schrijft ,je zou eens iemand voor het hoofd kunnen stoten.

gewoon doorgaan met leven GAAAAAAAAAAAP

ene met die gekken in de dolomieten ,daar bedoel ik alleen die duitsers mee :)
 
Laatst bewerkt:
En jij met je nick dan?! Men voormalig motor zo beledigen door het gsx-r religie en radicaal met elkaar te linken.. gsx-r is helemaal niet radikaal.

Misschien slaat het Radical ook niet op de motor, maar op mij... Snap je? Van Radikale GSX-R aanhanger?? Volgende keer zet ik er wel plaatjes bij... misschien snap je het dan wat sneller... |(
 
Jongetje...
Het is nu wel overduidelijk dat je op aandacht geilt...
Als je nou eens iets zinnigs zegt OK..
Maar je blijft gewoon onzinnige dingen roepen om het topic gewoon bovenaan te houden.
Ik vind het best triest, maar ja... ieder zijn ding... :r
Jongens, houd er nou mee op.
Wat heeft dit voor een nut :?
Het gaat maar om een simpele nickname.
Dit gaat echt nergens meer over.

Ik merk niks van het nieuwe beleid op het M-F })
 
maak je er niet zo druk om

het heeft wel 1 nadeel... als je de naam jezus gebruikt dan voelt hij zich aangesproken ;) ;)

laten we hopen dat er niet iemand zich god gaat noemen (ivm GVD ) dan voelt hij zich ook aangesproken ;) ;)
 
Dan geef je toch geen reactie meer op zijn posts :?
Dan krijgt hij ook geen aandacht.

Ja je hebt wel gelijk ja...
Ik heb hem tenslotte gevraagd om als hij nog verder wilde discussieren dit via mijn ICQ nummer te doen... maar niets van gehoord (surprise surprise)...
Dan maar de ignore mode...
 
Toch maar reactie van mij dan ook.... })

Ik zag ze naam en had ook zoiets van: Moet dat nou :?

Ik kan me namelijk best voorstellen dat er mensen over kunnen vallen vanwege hun geloof.
En daar mag best respect voor zijn vindt ik.

Men hobbelt weer voor zichzelf en haalt zaken erbij die het respect voor elkaar alleen maar afbreuk aandoen.

Wanneer ik mezelf zou aanmelden als "Jood", om maar wat te noemen, dan zou ik daar ook mensen mee voor het hoofd kunnen stoten.
Niet doen dus.

Heb respect voor de mening/achtergrond/geloof/ blabla van een ander!!!
 
ik had op een ander forum ook de nick de alwetende.
nou ben ik dat ook maar die kun je ook linken aan jc.
Zolang ie zichnetjes gedraagd. who gives a fuck??
 
dat zal lachen worden...

volgende keer op een meeting...:

"hallo wie ben jij?"
"ik ben jesus"
"o"
"dat kan helemaal jij bent me zoon niet (zegt fastnappie) ;) "

Dan kunnen we voor de lol best een kruis mee nemen. Zwaar en onhandig te vervoeren zo'n kruis? Maakt dat nou uit? Jesus draag m wel }) })
 
Toch maar reactie van mij dan ook.... })

Ik zag ze naam en had ook zoiets van: Moet dat nou :?

Ik kan me namelijk best voorstellen dat er mensen over kunnen vallen vanwege hun geloof.
En daar mag best respect voor zijn vindt ik.

Men hobbelt weer voor zichzelf en haalt zaken erbij die het respect voor elkaar alleen maar afbreuk aandoen.

Wanneer ik mezelf zou aanmelden als "Jood", om maar wat te noemen, dan zou ik daar ook mensen mee voor het hoofd kunnen stoten.
Niet doen dus.

Heb respect voor de mening/achtergrond/geloof/ blabla van een ander!!!

:}

Precies...
Mensen lopen allemaal te klagen dat tegenwoordig alles verkeerd is enzo maar hebben totaal géén respect voor anderen (wat in mijn ogen de oorzaak van alles is)
 
Op dinsdag 25 juni 2002 16:04 schreef Jasper Grootveld het volgende:
ik had op een ander forum ook de nick de alwetende.
nou ben ik dat ook maar die kun je ook linken aan jc.
Zolang ie zichnetjes gedraagd. who gives a fuck??

Het gaat er niet om of hij zich gedraagt of niet.
Het gaat om zijn nick-name!!!

Ik heb zijn posten gezien en die zijn netjes. Dat is dus ook helemaal het punt niet.

Ik wil hier eigenlijk wel een vraag tegenover stellen...

Nu gaat het om Jesus Christus als nick-name...
Vinden jullie dat men maar zo een nick-name neer kan knallen zonder verder na te denken, (om het maar gewoon te zeggen ;) )???
 
Wat een potje overtroken reakties.
Niet dat het van mij niet mag hoor.
Ga lekker door met het op je tenen getrapt voelen.
En als je mij door mijn nick wilt negeren, graag
zelfs.Ik hou niet van mensen die nergens tegen
kunnen.Dit heeft niks met respect te maken, maar als je het zo wilt zien.Ben zelf idealist,wil
dus dat iedereen met elkaar kan opschieten ongeacht wat ie voor mening heeft of hoe hij zichzelf noemt.Ik zeg toch geen slechte dingen
over jesus.En als ik dat al deed , wat dan nog.
Dat is dan mijn mening, ik zal nooit mensen achterstellen op grond van wat dan ook.
Maar iedereen moet wel kunnen zeggen wat ie wil.
Ook al is het onzin.

Eigenlijk heb ik hier al te veel op gereageerd,
maar kan het niet laten.Zielig gewoon dat hier
zolang over geleuterd wordt.En als ik aandacht wil
dan ga ik wel ergens anders heen (hemel).

P.s. icq heb ik niet.
 
Toch maar reactie van mij dan ook.... })

Ik zag ze naam en had ook zoiets van: Moet dat nou :?

Ik kan me namelijk best voorstellen dat er mensen over kunnen vallen vanwege hun geloof.
En daar mag best respect voor zijn vindt ik.

Men hobbelt weer voor zichzelf en haalt zaken erbij die het respect voor elkaar alleen maar afbreuk aandoen.

Wanneer ik mezelf zou aanmelden als "Jood", om maar wat te noemen, dan zou ik daar ook mensen mee voor het hoofd kunnen stoten.
Niet doen dus.

Heb respect voor de mening/achtergrond/geloof/ blabla van een ander!!!


volgens mij is er soms iets teveel respect voor elkaar
iedereen mag maar doen wat hij wil.
omdat ander rekening met hem/haar mening/achtergrond/geloof/ blabla van een ander!!!
moeten houden.
ik heb begrip voor iedereen , ook voor die verkrachter ,moordernaar ,terrorist enz.
laat ze toch ,ze zitten toch al met zich zelf in de knoop.

gewoon normaal doen en niet zeiken.

maar ja wie is er normaal

ik ga die eerste steen wel gooien :)
 
Wat een potje overtroken reakties.
Niet dat het van mij niet mag hoor.
Ga lekker door met het op je tenen getrapt voelen.
En als je mij door mijn nick wilt negeren, graag
zelfs.Ik hou niet van mensen die nergens tegen
kunnen.Dit heeft niks met respect te maken, maar als je het zo wilt zien.Ben zelf idealist,wil
dus dat iedereen met elkaar kan opschieten ongeacht wat ie voor mening heeft of hoe hij zichzelf noemt.Ik zeg toch geen slechte dingen
over jesus.En als ik dat al deed , wat dan nog.
Dat is dan mijn mening, ik zal nooit mensen achterstellen op grond van wat dan ook.
Maar iedereen moet wel kunnen zeggen wat ie wil.
Ook al is het onzin.

Eigenlijk heb ik hier al te veel op gereageerd,
maar kan het niet laten.Zielig gewoon dat hier
zolang over geleuterd wordt.En als ik aandacht wil
dan ga ik wel ergens anders heen (hemel).

P.s. icq heb ik niet.

Je haalt er dingen bij die er niet toe doen zoals negeren om je nick. Ik geloof niet dat dat aan de orde is.

volgens jou heeft het niks met respect te maken. Waar heeft het dan wel mee te maken volgens jou, want dat vertel je er niet bij.

Je bent idealist zeg je en wil graag met mensen overweg kunnen, ongeacht hun mening...Dan kan hier gewoon over gesproken worden is mijn mening.

Niemand heeft het over het feit dat jij slechte dingen over de beste man zegt. Is dus ook niet aan de orde.

Wat wel aan de orde is dat je mensen, onbewust (danwel bewust) kan raken met zo'n nick-name. En dan komt toch het respect hiervoor weer om de hoek kijken.

Aan jou nu dus de vraag of iedereen maar zo een nick neer kan knallen?
 
Op dinsdag 25 juni 2002 16:14 schreef Lage CB het volgende:Het gaat er niet om of hij zich gedraagt of niet.
Het gaat om zijn nick-name!!!

Ik heb zijn posten gezien en die zijn netjes. Dat is dus ook helemaal het punt niet.

Volgens mij wordt dus bedoeld: Als die gebruiker zich gedraagt, dan maakt mij die nickname niet uit! Is dus zijn mening over de nickname!

Maar ik wil nou wel eens weten waar al die files staan? ;)
 
Laatst bewerkt:
iedereen mag maar doen wat hij wil.
omdat ander rekening met hem/haar mening/achtergrond/geloof/ blabla van een ander!!!
moeten houden.
ik heb begrip voor iedereen , ook voor die verkrachter ,moordernaar ,terrorist enz.

Dan ga ik me nu aanmelden onder de nick
"kinderverkrachter"
 
Ik vind het wel makkelijk->

Who did this????

Than we say:

Jesus did it, let's throw some rocks!

})

Nee, ik heb geen moeite met de nick.
 
Laat onze opper God (Duderuud)en zijn godenzonen (the modjes) maar beslissen of ie zijn naam mag houden.... })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan