wheelies met 50cc'tjes en wheelies met MOTORS

Status
Niet open voor verdere reacties.
ow relax.. we gaan elkaar weer in de zeik nemen of niet??

want dan wil ik ook mee doen..!!!
 
Ok nou we toch zo lekker bezig zijn.

Waarom zou je in hemelsnaam een wheely willen maken in je onderfuik?

Ik vind het allemaal geweldig, maar daar zie ik net ff het nut niet van -O-
 
Ok nou we toch zo lekker bezig zijn.

Waarom zou je in hemelsnaam een wheely willen maken in je onderfuik?

Ik vind het allemaal geweldig, maar daar zie ik net ff het nut niet van -O-

tja.. waarom maak je in the first place een wheelie??

om op te vallen.. om stoer te doen.. omdat je het zelf leuk vind om te doen

in mijn geval alle drie...

en om dan in je underpants op de brommert te stappen.. is alleen maar extra posen...

k heb genoeg reacties gehad van mensen die me voor gek verklaren en het helemaal geweldig vinden...

kortom het draait allemaal om opvallen...

het geeft mij echt wel een kick als mensen me helemaal nakijken als ik langs kom op 1 wiel... en als je dan in je underpants langskomt.. kijken ze nog wat gekker _O-
 
tja.. waarom maak je in the first place een wheelie??

om op te vallen.. om stoer te doen.. omdat je het zelf leuk vind om te doen

in mijn geval alle drie...

en om dan in je underpants op de brommert te stappen.. is alleen maar extra posen...

k heb genoeg reacties gehad van mensen die me voor gek verklaren en het helemaal geweldig vinden...

kortom het draait allemaal om opvallen...

het geeft mij echt wel een kick als mensen me helemaal nakijken als ik langs kom op 1 wiel... en als je dan in je underpants langskomt.. kijken ze nog wat gekker _O-
whahaha....lachen man!!! _O- _O-

B|
 
denk dat ze je ook wel blijven nakijken als je alleen met onderbroek over straat gaat lopen :P hoef je niet eens wheelie voor te maken dan :o
 
denk dat ze je ook wel blijven nakijken als je alleen met onderbroek over straat gaat lopen :P hoef je niet eens wheelie voor te maken dan :o

dat is waar..

maar in mn underpants over straat lopen doe ik dan weer net niet,

dan voel ik me voor schut :+
 
:z
jij zit hier altijd alleen maar te zeiken.. maar je blijft wel terug komen :?
het is vrijdag middag, moet jij niet is een x in de volvo t5 naar de aldi ofzo??
:N

me moeder heeft een kia pride :Y

kiapride.jpg
 
:N

me moeder heeft een kia pride :Y

(Afbeelding)

wat een mooie auto zeg *O* *O*

daar kan je vast heel veel boodschappen mee doen, als je tenminste een rijbewijs voor zo'n ding hebt 8-)
en dan een zoon met een fazer, wat zal je moeder trots zijn.
daar mag je fijn de snelweg mee op, lekker hard rijden (soms zelfs boven de maximum snelheid.

dan te bedenken dat er dan ook nog moeders zijn die zich moeten behelpen met puber kinderen die het dorp onveilig maken met brommers waar ze geen rijbewijs voor hebben en daar ook nog over tegen de grote meneren gaan blaten.
 
wat een mooie auto zeg *O* *O*

daar kan je vast heel veel boodschappen mee doen, als je tenminste een rijbewijs voor zo'n ding hebt 8-)
en dan een zoon met een fazer, wat zal je moeder trots zijn.
daar mag je fijn de snelweg mee op, lekker hard rijden (soms zelfs boven de maximum snelheid.

dan te bedenken dat er dan ook nog moeders zijn die zich moeten behelpen met puber kinderen die het dorp onveilig maken met brommers waar ze geen rijbewijs voor hebben en daar ook nog over tegen de grote meneren gaan blaten.

_O- _O- _O-

1 woord: "grapjas"


grote meneer,
ga nou niet lomp doen omdat je al grijze haren begint te krijgen, en ik nog steeds gel in mn haren kan doen zonder dat ik de haren van mn kop af veeg.
 
Altijd nog beter als een opgefokt 50cc tje

graf scootahs


ben ik half met je eens..

ik rij liever op een opgefokt scootertje dan in een kia pride... maar ik ben het wel met je eens dat het graf scootahs zijn....

maar nogmaals.. 1000x liever een scooter dan een "pride"
 
ben ik half met je eens..

ik rij liever op een opgefokt scootertje dan in een kia pride... maar ik ben het wel met je eens dat het graf scootahs zijn....

maar nogmaals.. 1000x liever een scooter dan een "pride"

Lekker droog zitten in een auto heb ik toch liever dan stoer doen voor alle "chickies" op het schoolplein...

komen ze aan hoor... weeep wéééép WEEEEEEEEP... (denk nu ff aan tering geluid van optrekkende scootahss) PIEEPPPPPPPP achterwiel helemaal laten slippen...

stoere jongens... (ik hoop dan altijd dat ze grof op hun bek gaan, het liefst nog tegen elkaar aan rijden op die scootahs)


ga schakelbrommer rijden... dan ben tenminste nog een beetje stoer (half stoer zeg maar)
 
wat een geblaat hier zeg ...

Bij mij op cursus zit ook zo'n gastje:

"Ow yoh rijd jij motor?? vet stoer joh.
Trek je dan ook dikke wheelies?? Doe ik namelijk ook op mijn minibike en op mijn Cita kon ik het ook vet goed"

Ik: Een motor is wel wat anders dan een Cita/Minibike :Z

"Nee joh, motorrijden is juist vet voor het stunten, gewoon aan het gas trekken (maakt weep wééééép WEEEEEP geluidjes en doet alsof hij aan het gas draait)"

Ik: Ga motorrijden dan

"Nee joh dan rijd ik me dood"

Ik: Moet je een proefles nemen joh :W




Maar goed... motorrijden is dus anders dan scootahrijden en believe me, ik heb scooter gereden ( Malaguti Phantom F12 ) en ja ik reed ook te hard .

Ik kan alleen maar hopen dat als je in je onderbroekkie op een motor aan het gas zwengelt en dan gigantisch op je bek gaat en je velletje op het asfalt blijft plakken terwijl jij eroverheen schuurt, je nog eens terugdenkt aan dit topic met alle waarschuwingen voor beschermende kleding. :w

En verder: koop een stuntmotor en ga daarmee oefenen op een verlaten terrein mét beschermende kleding aan en dan wens ik je veel succes met je stunts. :)
 
wat een hoop gezeur en gemekker hier, had dat niet verwacht van mensen hier waar de leeftijd gemiddeld stuk hoger ligt. :N

@TS , ik vind het echt mooi hoor zoals je dat doet op die scooter!
zal je ook wel lukken op de motor hoor.

en ook dat gehuil dat het een scooter is,... boeie!
ik heb ook altijd schakel gereden maar zie niet in waarom het op een scooter niet vet is om te kunnen.

ik heb zelf het probleem dat men motor (xl 600 rm) niet in zn 2 omhoog wil, ik wip em in zijn 1 omhoog tot op het balans punt, en schakel dan door.

Alleen wil mijn fiets niet schakelen zonder koppeling, dat maakt het weer wat moeilijker bij het wheelien
 
Coole scooter stunts kerel!

En al die ouwe lullen moeten maar uit deze hele topic blijven.
Straks krijgen ze nog een mid-life-crisis :W

En ga zeker motor rijlessen doen!
Volgende week vrijdag is mijn eerste les > op grote motor *O*

Peace
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan