wheely bij 140 normaal ?

Charger1967

Die hard MF'er
11 mei 2003
645
0
sinds 3 weken ben ik in het bezit van een yamaha R1 bj.2000, afgelopen week, met een kawa ninja achter me, trek ik in zijn 4e versnelling het gas open, bij 140 kwam mijn voorwiel omhoog, nu ben ik afkomstig van een fireblade, dus ben wel wat gewend, maar is dit normaal voor een R1 ? *D
 
sinds 3 weken ben ik in het bezit van een yamaha R1 bj.2000, afgelopen week, met een kawa ninja achter me, trek ik in zijn 4e versnelling het gas open, bij 140 kwam mijn voorwiel omhoog, nu ben ik afkomstig van een fireblade, dus ben wel wat gewend, maar is dit normaal voor een R1 ? *D

Nee idd, je wordt niet geacht in je 4e versnelling te rijden met 140 km/h. })
 
dus als ik het goed begrijp, zit jij bij een volle acceleratie, bij 140 al in z'n
5 of 6 ????
 
ff heel iets anders, heb jij ook een Charger van 1967? In dat geval mag je ons een piccie niet onthouden namelijk :9
 
Kewl 8-)

full


Heb zelf een Chevy Impala van '73 gehad :)
En er zijn genoeg andere Ami liefhebbers op het forum..
 
sinds 3 weken ben ik in het bezit van een yamaha R1 bj.2000, afgelopen week, met een kawa ninja achter me, trek ik in zijn 4e versnelling het gas open, bij 140 kwam mijn voorwiel omhoog, nu ben ik afkomstig van een fireblade, dus ben wel wat gewend, maar is dit normaal voor een R1 ? *D

pffffff hoe krijg je dat voorelkaar , ik met mn r1 vanm 2001 krijg hem alleen nog in de 2 omhoog.
kan me niet voorstellen jouw verhaal.
Rijd je laag in de toeren volgens mij , kom je wel boven de 9000 toeren???

:9
 
Ik had vandaag bij 250-260 bij gas vol open over de knik net voor Swedenkreuz iedere keer een wheelie, is dat normaal????

O-)
 
En vermits het hier toch serieus off-topic gaat, een nog latere reactie (maar kon 't dan ook niet laten) :P

Dit is mijn brik :) :

Oldsmobile '66 442 Cutlass Convertible 440 cu (7.2 l, ook een 400 pk)

24074
 
Terug
Bovenaan Onderaan