Heel simpel,
gewoon voor 25 eurie een voortandwiel met 1 tand minder.
Dan zie nog maar volgas bij een stoplicht weg te trekken zonder een wheely te maken...
Heel simpel,
gewoon voor 25 eurie een voortandwiel met 1 tand minder.
Dan zie nog maar volgas bij een stoplicht weg te trekken zonder een wheely te maken...
inderdaad,en ander voortandwiel wil wel eens helpen.hij loopt dan meestal ook wat mooier door zijn toeren heen.in theorie zou hij iets minder hard moeten lopen,maar de praktijk wijst uit dat hij meestal harder loopt omdat hij het toerengebied anders aanspreekt.als hij dan nog niet snel genoeg is dan zou je een powercommander kunnen overwegen i.s.m luchtfilter en uitlaat,maar dat gaat in de papieren lopen.
Motor wordt er toch wat 'zenuwachtiger' van en je moet meer schakelen. Kan me alleen niet voorstellen dat een Blade met iets van 170 pk niet makkelijk op z'n achterwiel wil.waarom doen ze dat dan niet al van de fabriek af??
Ik bedoel, hij zou betere wheelies trekken zonder dat je een vriendin van 100kg nodig hebt, loopt mooier door ze toeren en zou ook nog eens harder lopen.
Denk dat ik maar is met meneer honda ga bellen dat ik een gouden tip heb
Nee hoor, zal gerust een reden voor zijn, maar ik zou hem zo ff niet kunnen bedenken.
Motor wordt er toch wat 'zenuwachtiger' van en je moet meer schakelen. Kan me alleen niet voorstellen dat een Blade met iets van 170 pk niet makkelijk op z'n achterwiel wil.
Het is vast ook geen probleem, maar Honda ontwerpt nou eenmaal zijn motoren zodat ze feitelijk zo snel mogelijk gaan. En daar hoort geen wheely bij. Als je dat wilt moet je een kawa zx10r kopen ofzo.is zeker geen probleem
waarom doen ze dat dan niet al van de fabriek af??
Ik bedoel, hij zou betere wheelies trekken zonder dat je een vriendin van 100kg nodig hebt, loopt mooier door ze toeren en zou ook nog eens harder lopen.
Denk dat ik maar is met meneer honda ga bellen dat ik een gouden tip heb
Nee hoor, zal gerust een reden voor zijn, maar ik zou hem zo ff niet kunnen bedenken.
Motor wordt er toch wat 'zenuwachtiger' van en je moet meer schakelen. Kan me alleen niet voorstellen dat een Blade met iets van 170 pk niet makkelijk op z'n achterwiel wil.
De Blade is zo neutraal en solide dat hij idd niet makkelijk op power omhoog komt...en probeer eens een MV 1000, die wil ook niet makkelijk omhoog.
Motor wordt er toch wat 'zenuwachtiger' van en je moet meer schakelen. Kan me alleen niet voorstellen dat een Blade met iets van 170 pk niet makkelijk op z'n achterwiel wil.