Where to go in Limburg!

Peetie

MF'er
20 apr 2005
164
0
Leeuwarden
Als noordeling lijkt het me leuk om eens naar een andere omgeving te gaan. En op één of andere manier trekt Limburg mij wel, omgeving valkenburg of zo.
Kwil op een zaterdagmorgen vertrekken en zondagavond weer terugkeren..

Wie weet een leuk betaalbaar hotelletje of pensionnetje, of iets dergelijks in de omgeving van valkenburg.
En heeft iemand nog een leuke route in deze omgeving??
 
Hier in Valkenburg is het altijd leuk ;) Mooie omgeving en genoeg route's te rijden.Je bent zo in de Ardennen of de eifel. :] :] :]









Ps.Sluit wel je motor goed af en zet hem het liefst binnen, want het is weer aan de gang hier in het zuiden :( :( :( :(
 
Hoi Peetie, ik heb het al eens eerder iemand aangeraden, neem een bed and breakfast. Ik ben zelf 2 weken geleden in Stiens wezen logeren, motor binnen op slot enz. Goed en niet duur. Ik zie in m'n boekje een adres in Valkenburg voor 2 pers. onder de 36 euro. Wij vragen altijd of de motor binnen kan en meestal lukt dat wel.Ook vragen we vaak voor leuke eettentjes,kom je op plaatsen die je anders nooit zou vinden. Veel succes en lekker :] Groetjes Carla.
 
Je kunt beter in de belgische ardennen of luxemburg gaan ryden!
Hier zitten veel te veel toeristen met koekblikken op de weg en wordt best veel gecontroleerd!In de ardennen kun je nog gewoon rond ryden zonder je te ergeren aan langzame koekblikken en bang te zyn voor een bon als je even aan het gas komt
 
Ik zou ook effe doorrijden naar de Ardennen, maar nog liever naar de Rureifel, das het gebied wat zuid-oostenlijk van Aken ligt, gebied Monchau, Rurstausee, Heimbach :] En dan zeker de weg pakken tussen Monchau en Eupen, ook wel bekent als de Highway to hell :9

full
 
hoi in heerlen; camping in den hof;
zi ook op internet.

echte camping voor de leuke motorrijder,ben er afgelopen week geweest.
bar biertje mooi rijden;oa merchelland route ect duitsland,belgie kortom
perfect uitvalbasis voor lekker toeren en,hapje drankje.
kortom de goed.
gr toontje amsterdam
 
Terug
Bovenaan Onderaan