Wie allemaal 07/07 op zolder

Pol :?

Ge vergist u met mijne pa.

Euh ik ben er met mijn zwarte CBR en een klein rugzakske om wat drank, pulleke, regenkledij '( , en andere prul in te stoppen.

Duidelijk minder goed uitgerust dan gijlie maar ik woon wel maar op 30 km van Zolder :)

jipjip, twas heerlijk, jammer van de regen die begon rond 15.30u
beide kniekes goe gezet
alleen, mn laptimer werkt nie
g*dver, en heb die kerel waar ik hem aan kocht nie kunnen bereiken....
dus nie echt nen tijd kunnen meten
speedgloves heeft me effe op 2.01 geklokt maar de vierde sessie ging ik nog veel vlotter
in de standaard reeks stak er mij maar een iemand voorbij
eugene is dolgelukkig en kijkt weeral uit naar een volgend circuitdagje
 
De foto's zijn hier te bekijken. (toch die foto's die ik gemaakt heb :) )
http://www.barthuysmans.fotopic.net/c225262.html
Er kwam zelfs iemand een toerritje doen op het circuit 8-)
 
jipjip, twas heerlijk, jammer van de regen die begon rond 15.30u
beide kniekes goe gezet
alleen, mn laptimer werkt nie
g*dver, en heb die kerel waar ik hem aan kocht nie kunnen bereiken....
dus nie echt nen tijd kunnen meten
speedgloves heeft me effe op 2.01 geklokt maar de vierde sessie ging ik nog veel vlotter
in de standaard reeks stak er mij maar een iemand voorbij
eugene is dolgelukkig en kijkt weeral uit naar een volgend circuitdagje

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja "laptimer werkt nie "ja ja ja ja
ut zal wel. heb ik je van te voren toch gezegd " weet je hoe die werkt"

maar wel een fijne dag voor de rest behalve dan die regen maar jullie hebben nog niets te klagen. is toch mee gevallen, het ha nog veel natter kunnen zijn.
vijdag mag mijn vrouwtje weer 1+ en dan is de voorspelling nie zo best, ben net terug van mijn beun, die heeft er de regenbanden opgelegt en gaan er morgen ondergezet worden.
 
4 sessies droog en toen begon het.

Afin toch goed geweest alhoewel je blijkbaar echt niet meer veel moet doen voor een zwarte vlag, die hing bijna constant uit (ene mocht vertrekken na 1e sessie) en als ze crashten was het gisteren wel goed prijs (die busa, einde 1e ronde exit en serieus) maar ook in de regen heeft er ene zijn frame nog opgeplooid.

In die rit naar huis (fantastische 30 km)heb ik wel zoveel water over mijne kop gehad dat ik mij de volgende maanden niet meer moet douchen :(
 
ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja "laptimer werkt nie "ja ja ja ja
ut zal wel. heb ik je van te voren toch gezegd " weet je hoe die werkt"

maar wel een fijne dag voor de rest behalve dan die regen maar jullie hebben nog niets te klagen. is toch mee gevallen, het ha nog veel natter kunnen zijn.
vijdag mag mijn vrouwtje weer 1+ en dan is de voorspelling nie zo best, ben net terug van mijn beun, die heeft er de regenbanden opgelegt en gaan er morgen ondergezet worden.

ik denk dat hij niet meer werkt
we hebben er met 6 mensen zitten naar kijken
en ik probeer die kerel te bereiken waaraan ik hem gekocht heb gisteren
heel de dag nie te bereiken
 
Laatst bewerkt:
wie zou er nog fotoos getrokken hebben diene dag?

ik sta er nie op ;( ;(

Ik sta er ook niet op maar dit is maar een selectie, hij heeft in totaal meer dan 400 foto's getrokken, je kan hem mailen en dan wil hij wel eens zoeken of ge er ergens tussen staat.(opgeven welke motor, type, kleur +n°)

Zal ik ook moeten doen. ;)
 
4 sessies droog en toen begon het.

Afin toch goed geweest alhoewel je blijkbaar echt niet meer veel moet doen voor een zwarte vlag, die hing bijna constant uit (ene mocht vertrekken na 1e sessie) en als ze crashten was het gisteren wel goed prijs (die busa, einde 1e ronde exit en serieus) maar ook in de regen heeft er ene zijn frame nog opgeplooid.

In die rit naar huis (fantastische 30 km)heb ik wel zoveel water over mijne kop gehad dat ik mij de volgende maanden niet meer moet douchen :(

Die gecrashte Busa , welke kleur had die ?? Collega met Busa ging gisteren nl ook rijden op Zolder !! Maar staat in andere shift dus vraag me af of hij het was ??
 
Die gecrashte Busa , welke kleur had die ?? Collega met Busa ging gisteren nl ook rijden op Zolder !! Maar staat in andere shift dus vraag me af of hij het was ??

da was nen grote stevige vent met een grijs kostuum
diene busa was paars met grijs, compleet origineel
lelijk gevallen diene gast
 
da was nen grote stevige vent met een grijs kostuum
diene busa was paars met grijs, compleet origineel
lelijk gevallen diene gast


Als da diegene is die bij de foto's die gemaakt zijn ( linkje hier enkele reply's boven )het nr 72 heeft ( 3e pagina geloof ik ) dan heb ik ne collega die nimeer met de moto zal komen werken :o
 
Durf het niet zeggen. Denk het eerlijk gezegd niet. In elk geval heeft die niet veel plezier beleefd aan zijn dagje : 1 rondje en serieuze kosten hoor. 1 flank volledig, de monoseat kapot + remolie all over the place... ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan