Wie doet mee?: Cursus basis techniek 4 the girls!

Een opengewerkt blok? Nee ze vraagt om de basics als:

- Rechterhendel is de rem
- Linkerhendel is de koppeling (die gebruik je als je terugschakelt)
- Als je aan het rechterhandvat draait ga je sneller
enz..
Ha, ben ik als vrouw al wat verder dan jij! :P :+
 
Misschien id om een schakelbrommer blokkie een x los te halen?
Alles zeer eenvoudig en je snapt alles beetje van versnelling
en hoe het schakelt en odp / bdp etc etc...
Met zo'n blokkie kan niets mis gaan, in en uit elkaar halen is voor
(meeste) joggies die sleutelen fluitje van een cent.
Ik had het eerder moeten weten, je had zo een kreidler blokkie kunnen
krijgen. Kom namelijk net uit utrecht weer... (familie bezoekje -O- )
 
mmmm.... misschien is het ook andersom mogelijk?? 10 vrouwen, die 1 man technische les geven? [me]Boos B ziet het al voor zich....[/me]
 
Dat, of in tactisch met vrouwen omgaan.

Waar jij denkt dat het meeste behoefte aan is
Het hangt er vanaf wat je bedoelt met tactisch omgaan met vrouwen, hebben jullie een andere aanpak nodig of zo? "Geef me de ringsleutel nr 13 eens" hoe klinkt dat dan op zijn vrouwelijks?

Het is opmerkelijk dat er opnieuw een "club-voor-vrouwen in een club" wordt opgericht, deze keer voor motortechniek. Moeten de dingen voor vrouwen op een speciale manier worden uitgelegd misschien omdat er hier een topic voor wordt opgestart? (blonTe manier of zo?)
 
mmmm.... misschien is het ook andersom mogelijk?? 10 vrouwen, die 1 man technische les geven? [me]Boos B ziet het al voor zich....[/me]
Neen, maar 10 vrouwen die les KRIJGEN van een man gaan het HEM wel eens uitleggen hoe je de zaken moet aanpakken.

(ok, zal maar weer de rechterhendel en het rechterpedaal indrukken, voor ik weer te hard ga)
 
full


:+
 
Leuk initiatief... ik weet dat een aantal motorclubs in Nederland ook 'klusdagen' organiseren met hulp van een garage, daar wordt ook van alles uitgelegd over onderhoud aan je motor en kun je zelf sleutelen aan je eigen motor. Toevallig regelt de Thundercatclub zulke dagen, dus ben van plan daar eens mee mee te gaan.

Daarbij leer je ook veel van af en toe es sleutelen met een bevriende mede-motorrijder! (vooral handig als je die verdomde bout weer es niet loskrijgt :X )

Succes! :)
 
Het hangt er vanaf wat je bedoelt met tactisch omgaan met vrouwen, hebben jullie een andere aanpak nodig of zo? "Geef me de ringsleutel nr 13 eens" hoe klinkt dat dan op zijn vrouwelijks?

Het is opmerkelijk dat er opnieuw een "club-voor-vrouwen in een club" wordt opgericht, deze keer voor motortechniek. Moeten de dingen voor vrouwen op een speciale manier worden uitgelegd misschien omdat er hier een topic voor wordt opgestart? (blonTe manier of zo?)
Gut gut, voor iemand die zich blijkbaar nogal ergert aan dit soort topics, ben je maar al te happig om te reageren in dit soort topics. Als het je nu helemaal niets interesseert, maar eerder irriteert, en je de dame in kwestie ook geen tips kan/wil geven, waarom blijf je dan niet gewoon weg bij dit soort onderwerpen :? :?


Ontopic: http://www.motorxtra.nl/ en dan naar cursussen en dan sleutelen, voor een sleutelcursus

http://www.knmv.nl/ en dan naar motortraining, aanbod, technische cursus

En zijn er vast meer van dat soort cursussen :)

Succes in ieder geval!
 
Christ...Wat dit wel niet allemaal los maakt zeg...Tis maar een idee...Iedereen gaat helemaal los op het vrouw/man ding. Topic aanduiding was met een knipoog ;-)

FEIT IS: vrouwen krijgen nauwelijk iets van techniek mee en jongens nou eenmaal wel.
VRAAG IS: Wie wil helpen die gap een beetje op te vullen?

HET KAN DUS OOK EEN DAME ZIJN die toevallig WEL veel weet. Maar nogmaals...die zijn nou eenmaal schaarser...ook een feit...is ook geen tekort of zo m.i. Maar meer gebrek aan informatie die je met de paplepel wordt ingegoten :)
 
Christ...Wat dit wel niet allemaal los maakt zeg...Tis maar een idee...Iedereen gaat helemaal los op het vrouw/man ding. Topic aanduiding was met een knipoog ;-)

FEIT IS: vrouwen krijgen nauwelijk iets van techniek mee en jongens nou eenmaal wel.
VRAAG IS: Wie wil helpen die gap een beetje op te vullen?

HET KAN DUS OOK EEN DAME ZIJN die toevallig WEL veel weet. Maar nogmaals...die zijn nou eenmaal schaarser...ook een feit...is ook geen tekort of zo m.i. Maar meer gebrek aan informatie die je met de paplepel wordt ingegoten :)
Rustig maar ;)

Ik wil alleen maar aangeven dat je misschien een beetje bevooroordeeld bent door je eigen opvoeding ;) Ik ken genoeg mannen die niet eens een lampje op kunnen hangen, laat staan dat ze iets weten van motortechniek.

En daarbij is het vaak niet alleen een kwestie van opvoeding maar ook van interesse :)
 
ik meende het ook serieus hoor (nou ja... semi dan) Waarom alleen vrouwen? Ik ben zelf zo technisch als de gemiddelde renkoekoek... Ik zou het ook wel leuk vinden om meer te weten over hoe een motor in elkaar steekt.
 
ik meende het ook serieus hoor (nou ja... semi dan) Waarom alleen vrouwen? Ik ben zelf zo technisch als de gemiddelde renkoekoek... Ik zou het ook wel leuk vinden om meer te weten over hoe een motor in elkaar steekt.
ow... en als dat door 10 knappe dames gedaan wordt, hoor je mij niet klagen :+ ...
 
Ik heb het allemaal ff gelezen
maar het wordt mij nog steeds niet duidelijk wat precies de bedoeling is?

Wil je weten hoe alles in zn werk gaat dus van ik draai aan mn gashendel -> hoe komt het dat dan mn achterwiel gaat draaien?

Of hoe ververs ik de olie etc.?
 
Ik heb het allemaal ff gelezen
maar het wordt mij nog steeds niet duidelijk wat precies de bedoeling is?

Wil je weten hoe alles in zn werk gaat dus van ik draai aan mn gashendel -> hoe komt het dat dan mn achterwiel gaat draaien?

Of hoe ververs ik de olie etc.?

"Student motorvoertuigkunde"

Beter opletten op school??
 
Ik weet zelf wel hoe het allemaal werkt
maar ik vraag me nog steeds af wat zij zelf wil
 
Nope een paar bij verkoop bij de techniek nada

Er zat er nog 1 bij mij in de klas die heeft schade gedaan

Ben dit jaar trouwens geslaagd dus zal het ff veranderen :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan