Wie gaan er naar de MotoGP op de Sachsenring ???

Jaaaaa, m'n fiets staat klaar met de bagage erop. Morgen nog een dagje werken :( ... hopelijk zit ik rond een uurtje of 6 op de motor om naar Oberlungwitz te knallen.
 
Nou ik ga nog ff m'n ketting warm rijden en em ff invetten. Net nog ff tentje en stoeletje gekocht. Moet strax nog m'n tasje en zo achterop knopen, wachten tot Joris met de Ducati Goldwing komt en dan kunnen we.......

Wordt gezellie!!!!!!!!!!!!!
 
Nou ik ben er klaar voor. Alles gepakt. Hopen dat Joris de manier van pakken goedkeurt anders kan ik weer opnieuw beginnen. En anders zijn we zometeen weg. Op naar de rest van MF op de Sachsenring, want ik denk dat wij zo'n beetje de laatste zijn.
 
Okeeeee het was super!!!!!!!! Echt een mega gaaf weekend gehad. Eerste keer naar een GP in het buitenland en het was zupa-toll. Die Duitsers zijn echt maf. Zal er morgen ofzo wel ff wat dieper op in gaan want moet nu weer ff trug naar m'n meissie om d'r verjaardag te vieren.
Naney, Dave, Paul en Bacardi-Joris..... het was kei vet cool kickke gaaf etc etc :}
 
En ik ben ook weer terug van m'n 3de MotoGP dit jaar *D ... wederom een geweldig weekend. Vrijdagavond klokslag 10 voor 6 was ik bij Bram. Z'n bagageknooptechniek werd goedgekeurd en om 6 uur zaten we op de motor richting de Sachsenring. Op de autobahn werd het gas er goed opgezet, omdat we nog een dikke 600 km moesten rijden. De eerste 300 km tot aan Kassel ging erg voorspoedig en we waren daar rond 9 uur.

Van Kassel tot Eisenach hebben we even een stuk afgesneden over de "7". Op die weg is het erg leuk sturen. Een lekkere afwisseling van het eentonige Autobahngeweld. Vooral de laatste 25 km tot Eisenach is erg bochtig. In Eisenach nog snel even de tank volgegooid voor de laatste etappe. Het viel me op dat m'n Duc erg zuinig liep, zeker vergeleken met de Gixxer van Bram: bij 170-180 kph nog met gemak 1 op 17, terwijl de Gixxer 1 op 13 liep!
De laatste 225 km hebben we in het donker gereden. Gelukkig was de A4 in die richting bijna helemaal 3 baans en bij Baustellen 2 baans. Zelfs bijna 15 jaar na de val van de muur zijn de Autobahnen daar nog een grote bouwput.

Om half 12 waren we eindelijk op de camping. Leve de GSM! CLM, Heijm en Ninjabiker waren dan ook snel gevonden. Het viel niet mee om op ons plaatsje te komen: in het donker, door de vette klei en tussen de Duitsers manouvrerend. Gelukkig was de helling niet al te steil :+ Toch zonder kleerscheuren en tupperwarekrassen op onze plek gekomen. En daar kregen we meteen een welverdiende koude halbe Liter Bier toegeschoven :9~ Vervolgens snel de tent neergegooid, luchtbed opgeblazen en spullen in de tent gemikt en gezellig onder het genot van nog meer halbe Liter de avond afgesloten.

Zaterdag was de dag van de trainingen. Lekker op tijd opgestaan, even snel de bek geschropt, wat deo onder m'n oksels gespoten en daarna naar het circuit. De hele dag een beetje rondgelopen, alle hoeken en gaten van het circuit bekeken en een mooie plaats uitgezocht voor zondag. Na de trainingen hebben we in de laatste bocht voor start/finish de BMW boxercup bekeken. Iedere keer weer erg leuk om te kijken :}

Zaterdagavond was het tijd voor een wandeling over de camping. Daar kwam de kreativiteit en vindingrijkheid van de Ossies weer bovendrijven. Ze reden rond met de meest wonderlijke creaties. Meestal op basis van oude Simsons, IFA's en Trabantjes. Geweldig om te zien :} 's Avonds laat zijn Heijm, Ninjabiker en moi nog even teruggegaan naar de feesttent voor wat Tits and Asses 8-) Oftel striptease en gogo-dancing. Helaas voor jullie, maar ik had m'n camera in m'n tent laten liggen |( Terug bij onze tenten, kwamen de halbe Liter m'n oren uit en ben ik maar overgestapt op de Bacardi Cola. Had het zelf niet echt in de gaten 8-) , maar op een gegeven moment hebben ze me meer Bacardi dan cola gevoerd :? Toen ik 1 uur en meer dan een halve fles Bacardi later op m'n luchtbedje lag, leek m'n tent dan ook te draaien :+ Gelukkig ben ik meteen in een diepe coma gevallen . Die coma duurde hooguit 3 uur, want om 6 uur liep de wekker af. Schijnbaar had ik niet genoeg gezopen, want ik kon bukken zonder te :r :P

Op naar het circuit voor de racedag. We waren lekker op tijd, zodat we met ons vijven een mooie richel op het talud in konden nemen. Wat wil je nog meer? Goede plaatsen, beenruimte en zonnetje dat al aardig z'n best begon te doen. Dan heb je natuurlijk honger. Dus ff een lekker broodje steak en wat te drinken gehaald als ontbijt. Daarna was ik vrij snel weer bij m'n positieven: tering m'n portemonnee kwijt. Nog gezocht, maar niks gevonden ... en daar zaten m'n pinpas, creditcard, id-kaart en rijbewijs in (en m'n geld natuurlijk). De hele zooi geblokkeerd en ik zat dus al om half 9 bij de politie om aangifte te doen. Me had natuurlijk weer stinkend geluk, want tijdens de aangifte kwam een Duitser m'n portemonnee brengen. Ja er bestaan ook nog eerlijke *D , want alles zat er nog in :}

Terug op het talud was ondertussen de volledige Max Biaggi fanclub geïnstalleerd. 40 knotsgekke Italianen met gele shirts, gele petjes en gigantische spandoeken als buren. De sfeer bleef erin zitten tot Il grande Max onderuit ging. Bij sommigen stond het huilen nader dan het lachen en binnen de kortste keren was de helft vertrokken en de andere helft hun spandoeken aan het opruimen. Temperamentvol volkje :)

De races hebben jullie allemaal op tv kunnen zien, dus daar zal ik het verder niet over hebben. Het geluid was weer genieten. Tussen de heuvels weerkaatste het fantastisch. Gibernau reed met de open uitlaten en dat klonk :9~ :9~ (al blijft het geluid van de Ducs het mooist : })

Na de race bleven Bram en ik alleen achter, Ninjabiker, Heijm en CLM gingen naar huis omdat Ninjabiker 's maandags alweer moest werken. Wij hebben nog een beetje nagebuurt over het weekend. Totdat het rond een uurtje of 11 begon te regenen. We zijn toen maar onze tentjes ingedoken. De regen is niet meer opgehouden. De volgende dag om 7 uur opgestaan, motorpak en regenoverall aangetrokken en alle spullen ingepakt en op de motor gebonden. Na 60 km de eerste tankstop, even een ontbijt naar binnen gewerkt en omdat het intussen droog was geworden, konden de regenoveralls ingepakt worden. Amper op weg en het begon weer te regen. Stug doorgereden en gelukkig niet al te nat geworden. Het bleef bij een paar buitjes. Weet nu wel dat in de regen rijden op Rennsports nooit grappig is. Bij Eisenach hadden, naar wat later bleek, de laatste bui van de dag. Toch maar weer de "7" opgegaan en doorgestoken naar Kassel. Rond de middag een Schnitzel (zonder Schnitzel geen Duitsland) gegeten. We hadden de hele dag de tijd, dus na het eten zijn we het Sauerland ingedoken. Via de 251 naar Willingen. En via Brilon en Belecke uitgekomen bij de Möhne Talsperre. Daar nog ff de toerist uitgehangen en wat vakantiefoto's gemaakt *D Al met al heerlijk gestuurd die middag. Rond een uurtje of 4 hebben we het Sauerland achter ons gelaten en zijn bij Soest de Autobahn weer opgegaan. Nog even het gas erop en om kwart over 6 zaten we bij de vriendin van Bram aan het gebak.

Bram, Ninjabiker, Heijm en CLM bedankt voor de gezelligheid :} :} :}

 
Nee, wij zijn geen POSERS :+

full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan