Wie gaat er mee Portimao 1-3 april 2016

Wij vliegen met Ryanair van Charleroi naar faro
Kan ook vanaf Eindhoven
Of Transavia van Eindhoven Rotterdam Amsterdam naar faro
 
www.goedkopevliegtuigtickets.be

Eindhoven vertrek do 31/3 11u10. Retour ma 4/04 6u45. 95€ met Ryanair
 
Let er op dat ze geen diesel mee geven.
Dan kun je overtollige benzine de laatste dag in de auto gooien ;)
 
Let er op dat ze geen diesel mee geven.
Dan kun je overtollige benzine de laatste dag in de auto gooien ;)

dat is wel een goeie. maar we krijgen een fiat 500 of een peugeot 107 of zo een andeer rijdend rugzakje. die zijn er niet in diesel uitvoering denk ik.
 
ja daar ben ik ook benieuwd naar. ik aarzel tussen racetec en supercorsa. sowieso zal 1 set plus de rest van mijn huidige set toch wel genoeg zijn voor drie dagen?
 
Heb zowel met racetecs als supercorsas gereden afgelopen jaar. Ging prima! Slijtage vond ik vergelijkbaar met Assen. Al vreet de band uiteraard wat meer bij een wat lagere temperatuur smorgens.
 
weet iemand het verschil tussen Diablo Supercorsa V2 (359 de set) en Diablo supercorsa V1 (269 de set)? is de V1 een ouder type?

beetje zoals pilot power 2 en pilot power 3?
 
hotel is trouwens supervet als ik de juiste gevonden heb. laat dat circuitrijden maar, veels te gevaarlijk. ik chill aan het zwembad.
 
Mensen ik heb een vraag.

Hoe hebben jullie een reisverzekering afgesloten (en bij welke maatschappij) Ik heb namelijk al 4 verzekeringsmaatschappijen gebeld en geen 1 geeft repatriëring (zonder uitsluiting voor circuit rijden)

Hoe nu verder?
 
De meeste mensen (waaronder ik) zijn verzekerd bij Speedsecure. Dat is een soort tussenpersoon die je dan verzekert bij de Europeesche. Direct de Europeesche bellen heeft geen zin.

Speed Secure – Speedsecure de ongevallen verzekering voor auto en motorsport

Moet je even 077-3518641 bellen, verhaal uitleggen aan Ronald van Teijlingen en dan is het zo geregeld. Aardige man.

Het is wel vrij duur, maar goed, ben je wel goed verzekerd en heb je gewoon alles voor elkaar.

Ik heb dit vorig jaar afgesloten na ook eerst 3 maatschappijen oid gebeld te hebben. Volgens mij is er geen enkele andere maatschappij die je hiervoor goed kan verzekeren, en dat het ook op papier staat.
 
Laatst bewerkt:
Mensen ik heb een vraag.

Hoe hebben jullie een reisverzekering afgesloten (en bij welke maatschappij) Ik heb namelijk al 4 verzekeringsmaatschappijen gebeld en geen 1 geeft repatriëring (zonder uitsluiting voor circuit rijden)

Hoe nu verder?

Repatriering valt gewoon onder je zorgverzekering.
 
Repatriering valt gewoon onder je zorgverzekering.


zodra je zegt dat het om circuit werk gaat beginnen ze te steigeren. mij is het iig niet gelukt om een bewijs vaan repatiering te krijgen bij een " gewone" maatschappij. zit nu ook bij speedsecure, en die ronald weet gelijk waar je het over hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan