Wie gaat er mee Portimao 1-3 april 2016

Repatriering valt gewoon onder je zorgverzekering.
Maar zeg je dan letterlijk dat het ook om circuitwerk gaat? Niet dat als er straks wat gebeurt en zij er achter komen dat het op een circuit is gebeurd, ze niks doen voor je.
 
bij Ohra wel inderdaad.
Heb nooit Speedsecure nodig gehad.

Kijk even bij de polisvoorwaarden:

Reisverzekering polisvoorwaarden en verzekeringskaarten van OHRA


Artikel 7
5. Wedstrijden U nam deel aan ritten of wedstrijden met motorrijtuigen, motorboten of (brom)fietsen, als in die wedstrijd de snelheid het belangrijkst was. Of u trainde daarvoor.

En dat kom ik overal tegen.


Ik heb speedsecure nog niet gebeld (zijn om 17:00 gesloten) maar het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat we alleen daar terecht kunnen.
 
Kijk even bij de polisvoorwaarden:

Reisverzekering polisvoorwaarden en verzekeringskaarten van OHRA


Artikel 7
5. Wedstrijden U nam deel aan ritten of wedstrijden met motorrijtuigen, motorboten of (brom)fietsen, als in die wedstrijd de snelheid het belangrijkst was. Of u trainde daarvoor.

En dat kom ik overal tegen.


Ik heb speedsecure nog niet gebeld (zijn om 17:00 gesloten) maar het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat we alleen daar terecht kunnen.

Ja bij de reisverzekering... Maar niet bij de zorgverzekering...
 
Ja bij de reisverzekering... Maar niet bij de zorgverzekering...

Inderdaad. Dat haalt iedereen steeds door elkaar.
Het gaat bij de repatrieringseis van de circuitorganisatoren om de zorgverzekering.

Dat weinig mensen zich daar echt in verdiepen levert Speedsecure aardig wat centen op.
Gun ik ze van harte hoor, maar ik steek dat geld in andere zaken 8-)
 
Ik ga met wat andere race maatjes ook weer eens op het het mooie portimao racen
Heb er wel weer zin in, is wel weer wat mandjes geleden.
 
en ik doe ook mee!
Vuurdoop van de bmw. Ben benieuwd, zal genoeg onderbroeken meenemen
 
hmm extra grens controles aangekondigt aan de zuid grens bij de A4 naar antwerpen. nog maar vroeger vertrekken. mag onderhand wel 05:00 de deur uit :p
 
hmm extra grens controles aangekondigt aan de zuid grens bij de A4 naar antwerpen. nog maar vroeger vertrekken. mag onderhand wel 05:00 de deur uit :p


Ik woon aan de grensstreek. Vandaag moest iedereen die de grens over ging naar Belgie zijn paspoort laten zien. Neem deze dan ook mee ;)
 
Ik woon aan de grensstreek. Vandaag moest iedereen die de grens over ging naar Belgie zijn paspoort laten zien. Neem deze dan ook mee ;)

dat is wel een goeie. rijbewijs niet genoeg? ik neem hem wel mee, just to be sure. ik ga via de A4 ri Antwerpen, enig idee hoe het er daar aan gaat? hopelijk valt het mee op zaterdag ochtend in het paas weekend.
 
dat is wel een goeie. rijbewijs niet genoeg? ik neem hem wel mee, just to be sure. ik ga via de A4 ri Antwerpen, enig idee hoe het er daar aan gaat? hopelijk valt het mee op zaterdag ochtend in het paas weekend.


Vriend van me werkt in Antwerpen en die had ruim een uur vertaging erdoor. Iedereen werd gecontroleerd op zijn paspoort.
 
Het is hier wel erg stil gebleven zeg!
Had enthousiaste verhalen of allerlei drama, maar iig coole foto's verwacht.
 
Het is hier wel erg stil gebleven zeg!
Had enthousiaste verhalen of allerlei drama, maar iig coole foto's verwacht.

Om even wat foto's neer te gooien dan. :) Was ontzettend geslaagd. Mooie dagen gehad, mazzel met het weer (alleen laatste ochtend wat regen, die middag was de baan droog en konden we allemaal rijden) en voor zover ik weet is er niets ernstigs gebeurd. Paar lichte valpartijen maar niets waar de ambulance voor in actie moest komen.

En het circuit zelf is prachtig. Mooie hoogteverschillen, groot, serieuze tribunes en technisch toch wel een vrij lastige baan; iig een uitdaging.


95zpy8.jpg


291fcwz.jpg


59vwxy.jpg


jrr49l.jpg


puj4w.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan