Wie heeft er een Ducati Monster? Deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd superritje heen. Thnx Marc!
Ook leuk al die Monsters (en eigenaren) te zien, en te horen uiteraard :9~

Zou de 20e graag mee gaan, maar heb al andere plannen...
Wellicht dan later nog eens op herhaling.
 
Ben blij dat ik niet de enige ben met dat probleem, wilde eerst de mechaniek van t slotje omdraaien mar daar is ook geen beginnen aan...

dus als iemand een oplossing heeft, graag
 
Thanx Paulus! :) Ja, hij valt best op he!? Ennuh, mooi geel is niet lelijk! :) Ben zelf eigenlijk niet zo'n 'gelig' type, maar vind het deze Monster errug goed staan.
Zekers niet lelijk zo'n geel Monster :}

Mijn zelfgemaakte avatar "geleend" :?
Over de huurprijs worden we het straks vast wel eens...

@ Mostro's... nog bedankt voor jullie warme woorden, ben er nog niet helemaal bovenop
Brutaal hè ... die rooie racer :Y
Doe maar rustig aan Rob ... er is een tijd van lachen en een tijd van huilen.
Na regen komt echt wel weer zonneschijn :Y
Vandaag in Heinenoord trouwens je "ouwe" 1100S gespot ... die kerel was er errug blij mee. Maar, met alle respect, ik wilde er m'n S4R Racing Orange toch niet voor ruilen ... zeker niet na het testbankrunnetje. Die ga ik straks nog ff op You Tube zetten denk ik.

Zo net de waterdruppels van gisteren verwijdert, dan mezelf maar eens toonbaar maken en dan fahren jah
En je was ook echt beeldschoon vandaag Casper _O-

Tja Johan ... die smile op m'n smoel kon ik echt niet onderdrukken toen ik zo stond te "filmen" bij de testbankrun *D
Mag ik die foto van je hebben?

OK guys, graag gedaan dat voor :]
Volgens mij was het wel merkbaar dat ik de route goed kende ... toch ;)
 
Laatst bewerkt:
Tja Johan ... die smile op m'n smoel kon ik echt niet onderdrukken toen ik zo stond te "filmen" bij de testbankrun *D
Mag ik die foto van je hebben?

OK guys, graag gedaan dat voor :]
Volgens mij was het wel merkbaar dat ik de route goed kende ... toch ;)

Nou wat stond je te glunderen joh als een klein kind bij Jamin *O*

En ehh kon jij die route al ? _O-
 
Ik blijf het altijd een mooi gezicht vinden ... zo'n rijtje netjes opgelijnde Monsters ;)
:9~

O ... voor de fijnproevers van magistrale herrie, zie de volgende link

:9~ :9~ :9~
 
Leuke rit gehad vandaag mannen (en vrouw) hopelijk is het de dertiende iets warmer ;)
Op de terugweg nog ff een bakkie gedaan met Peter, en toen op naar de Indische rijsttafel })
Volgens mij stond Marc niet alleen met een domme grijns op z'n bakkes toe z'n ducje op de bank stond O-)
 
Leuke rit gehad vandaag mannen (en vrouw) hopelijk is het de dertiende iets warmer ;)
Op de terugweg nog ff een bakkie gedaan met Peter, en toen op naar de Indische rijsttafel })
Volgens mij stond Marc niet alleen met een domme grijns op z'n bakkes toe z'n ducje op de bank stond O-)
Nie gezien nie ... had ff geen oog voor andere toeschouwers ... als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Heb het fimpje zelf inmiddels grijs gedraaid ... m'n kleine meid wilde hem ook steeds zien, bleef maar "broembroem" zeggen _O- _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan