Wie heeft er een Ducati Monster, deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik ook in de OP
M620
25fu7tu.jpg
 
Goede morgen !

Een vraagje: voor een buurman moet ik gaan proberen zijn Monster 1000 beter startend te krijgen. Hij heeft het steeds over nieuwe koppelings veren. Waar kan ik die het beste kopen?

Even meer achtergrond informatie: de motor is een Belgische Monster 1000 zwart.
Hij is een keer gerepareerd door een belgisch monteur... die haalde het koppelingsdeksel eraf en friemelde wat met de veren en zei: "zo die gaat niet meer kapot"

Voor mij als Suzuki-piloot was het verband tussen aanslaan van de motor en de koppeling niet helemaal duidelijk, maar het heeft wel even geholpen. De motor start ook wel (met gebruiksaanwijzing) maar er komt tijdens het starten af en toe een vervelend geluid uit.
De accu is nieuw.
Mijn plan is nu om er nieuwe en zwaardere veren in te zetten. Ik woon (als nederlander) net over de grens bij Valkenswaard en Budel.
Heb je suggesties voor me?
[afbeelding]
Het is deze fiets


Lijkt me beter om hem idd maar even weg te brengen ,een start probleem oplossen met koppelingsveren lijkt me een sterk verhaal,als de koppeling je startprobleem veroorzaakt dan heb je een groter probleem vrees ik .
 
Ook maar even posten in het nieuwe topic. Dit is een foto van afgelopen woensdag, mijn eerste ZAC wedstrijd.


full


Sponge (rijdt voor me) heb ik nog ingehaald, Zeroman (rijdt in de verte niet meer '(

GRR

Rob
 
UIt het Ducati-Topic:

Was er iemand van hier toevallig bij www.benhet.be in de Ardennen ,afgelopen weekend ?

Een hele mooie zwarte Ducati Monster met heel apart lakwerk stond daar in de garage(incl Mf stickert) !
Er was een groepje uit de buurt van Zwolle aanwezig dacht ik?
Moest zelf al heel vroeg weer terug richting NL (gelukkig nu regent t)waardoor ik het niet heb kunnen vragen ter plekke!

Bij deze gespot!!!!!!!!!!!
 
Foto volgt als ik weer achter een pc zit, met de mobiel lukt het niet... :+
Of je moet hem uit een ander topic halen O-)
 
Ook maar even posten in het nieuwe topic. Dit is een foto van afgelopen woensdag, mijn eerste ZAC wedstrijd.


[afbeelding]

Sponge (rijdt voor me) heb ik nog ingehaald, Zeroman (rijdt in de verte niet meer '(

GRR

Rob

Mooie actie foto Rob :Y

en Jan heeft nog wel een 999 8-)
 
Laatst bewerkt:
Mooie actie foto Rob :Y

en Jan heeft nog wel een 999 8-)
Jan heeft geen 999 maar een 749. Ding loopt een stuk harder op het rechte stuk. Wij kwamen met zijn 3-en (Zeroman 998 en Jan 749) Bos uit het rechte stuk op. Zij reden op vermogen echt van mij weg. Dan baal ik wel met mijn SuSp 900, maar ik heb er veel plezier mee. Dat maakt veel goed zeker als je de eerste keer dit jaar op CPZ je tijd met 3 seconden verbeterd en eindelijk onder de 2.20 duikt!!!


GRR

Rob
 
Laatst bewerkt:
De volgende foto's doen het niet meer:

hvantiel * foto
franks * foto
Fots * foto
baard * foto
Road Monster * foto
Krusell * foto
Ad Ben * foto
big ben bullet * foto
Jarinho * foto
EmilleR * foto
Matthijs E. * foto
Iceman * foto
monstrosity * foto
TwinFreak * foto
DucatiWammes * foto


en deze foto klopt niet:
Cobus-Jan * foto = link naar een 748


check verder ff je eigen foto of deze nog up to date is...


@Superduc Johan: bij jou staat er ook geen foto... welke mag het worden?
@Ducatiken Kenneth: je staat nog tussen de M900, ik mag aannemen dat dat niet meer klopt, toch?
@Peter aalberts: van jou ook geen foto, ik weet dat je afentoe hier komt, stuur ff in, aub
@gribomba Addy: bij jou ook geen foto... hebbie een update?


@Black Thijs, Ride Rick e.a. ex-moster-gasten: ook ff fotootje, komen jullie bij de special guests ;)



wat een berg namen die ik nooit meer zie! '(


Kan deze op mijn OP als update aub.
full
 
Ook maar even posten in het nieuwe topic. Dit is een foto van afgelopen woensdag, mijn eerste ZAC wedstrijd.


[afbeelding]

Sponge (rijdt voor me) heb ik nog ingehaald, Zeroman (rijdt in de verte niet meer '(

GRR

Rob
Mooie foto Rob ... :9~
Lekker hoor om een tweede fiets te hebben voor op 't circuit :]
Sinds vorige week heb ik ook een tweede :Y
Zie hier, ze staan "gezusterlijk" naast elkaar ;)
Meteen maar een bijpassende helm erbij gedaan _O-
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan