Wie heeft er een Ducati Monster, deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gooeeiemiddag *O* *O*

zo eerst weer verder de GP afkijken op BBC2
Hayden 3 echtervolgd door Lorenzo,spannend en stoner 5
 
Zo ook weer nuchter :9

Gaat weer lekker met de Ducs lijkt SB wel :?

Ja zo'n beetje :Z , lichtelijk hoofdpijntje, dus valt mee hoor. Ach ja je wordt ouder hè ;)

Potverdorie, wat had ik het Pedrosa gegunt, wint die showman Lorenzo. Kleine update duc's: Hayden 4, Stoner 5, Kallio 7 en gestart van de 17de plek. Mooie wedstrijd om te zien
 
Zoww dat was een mooi raceje met Lorrenzo als terechte winnaar alleen een beetje jammer dat ie nog niet door heb dat ie alleen deze race heeft gewonnen ipv wereldkampioen is |( en natuurlijk jammer van de Duc's ;(
 
Ja zo'n beetje :Z , lichtelijk hoofdpijntje, dus valt mee hoor. Ach ja je wordt ouder hè ;)

Potverdorie, wat had ik het Pedrosa gegunt, wint die showman Lorenzo. Kleine update duc's: Hayden 4, Stoner 5, Kallio 7 en gestart van de 17de plek. Mooie wedstrijd om te zien

:X O-)
 
zou deze foto in de o.p mogen ipv die er nu in staat :) [afbeelding]
Kan deze op mijn OP als update aub.[afbeelding]

2x check&done

Foto volgt als ik weer achter een pc zit, met de mobiel lukt het niet... :+
Of je moet hem uit een ander topic halen O-)

Ik heb vluchtig wat gezocht naar de foto's van Casper, Thijs en jou, maar kon het niet snel genoeg vinden :$ dus wacht ik rustig af tot jullie wat plaatsen *D

@ Addy: heb je nog zo'n foto liggen voor de pak? Dan plaats ik m graag...
 
Laatst bewerkt:
Gezien het rotweer vandaag wat tijd gemaakt om te knutselen.
Had nog een shiftlight liggen maar wist niet zo goed waar ik em moest plaatsen.
Dit is het geworden, en het mooie van alles, hij werkt nog ook!
Foto-TTV8RJYN.jpg

Foto-IP3HYBXN.jpg


groeten Harm-Jan
 
ach jemig, ik zie het alweer :N , dit noemen wij dus special guest's tegenwoordig in het op, oké......ben idd nog niet helemaal wakker :Z
 
Laatst bewerkt:
:W Zal me ook even in dit deeltje melden *O*

Zag dat ik al opgenomen was in de OP :}
Foto volgt nog wel een keertje... Heb er nadat de Termi's eronder zijn gegaan alleen maar op gereden en geen foto's van gemaakt ;)

Laten we hopen dat het weer een beetje lekker weer wordt kunnen we weer lekker :]
 
Nieuwe koppelingsveren om beter te starten :?
Yeh right |(
Belgische Monster zeker ;)
Geef mij ook zo'n monteur ... kost vast nix een beetje gefriemel _O-
Suggestie :?
Ja ... ga naar een goeie dealer :Y
Als ik dit soort verhalen hoor, kan ik alleen maar adviseren er zelf vanaf te blijven.
Succes ermee.

@allen: ook een goeie morgen op deze natte zondagochtend :W

Beste Marc,

Ik rijd zelf al ruim 30 jaar motor en sleutel ook al zo lang. Ik weet dus ook wel dat de toestand van de koppeling niks te maken heeft met het starten van de motor !
Ik denk zelf ook dat de "klant" de verbinding tussen de startmotor en het motorblok bedoelt. Daar komt af en toe ook een klakkend geluid vandaan. Ik zit zelf ook meer aan de bendix te denken als die kreet jou wat zegt. Yeah right !

Ik weet ook dat een Ducati over het algemeen over 'speciale' techniek beschikt.
Om een voorbeeld te noemen; een accu die plat op zijn kant ligt, bij zo'n Monster kom je toch niet alle dagen tegen....

Ik had gehoopt dat iemand van de monster 1000 bezitters me daar over iets meer zou kunnen vertellen. Ik ga morgen ook voor het eerst zo'n motor open maken....
De vorige keer moest de eigenaar van die Monster 500 euro aftikken bij een dealer.
Dat doe ik voor minder, neem dat maar van mij aan !
 
Goedemiddag. Zal me ook weer even melden. Het gaat weer snel hier. Zeker slecht weer.
 
Beste Marc,

Ik rijd zelf al ruim 30 jaar motor en sleutel ook al zo lang. Ik weet dus ook wel dat de toestand van de koppeling niks te maken heeft met het starten van de motor !
Ik denk zelf ook dat de "klant" de verbinding tussen de startmotor en het motorblok bedoelt. Daar komt af en toe ook een klakkend geluid vandaan. Ik zit zelf ook meer aan de bendix te denken als die kreet jou wat zegt. Yeah right !

Ik weet ook dat een Ducati over het algemeen over 'speciale' techniek beschikt.
Om een voorbeeld te noemen; een accu die plat op zijn kant ligt, bij zo'n Monster kom je toch niet alle dagen tegen....

Ik had gehoopt dat iemand van de monster 1000 bezitters me daar over iets meer zou kunnen vertellen. Ik ga morgen ook voor het eerst zo'n motor open maken....
De vorige keer moest de eigenaar van die Monster 500 euro aftikken bij een dealer.
Dat doe ik voor minder, neem dat maar van mij aan !

Begrijp het prima :Y
Eén tip ... kijk uit met je openhartigheid over dit soort zaken ...
de kans dat je deze 1000 hier nu nog verkoopt ... zelfs na jouw vakkundige reparatie, ook al doe je het nog zo bedreven en met de allerbeste bedoelingen, is wel een 'stukkie' afgenomen ... |(
Het merendeel van de (aspirant) Monsterrijders wil de volledige onderhoudshistorie kloppend hebben incl. ingevulde boekjes ;)

Bendix ... klinkt heel goed :?
Je begrijpt ... ik breng m'n Mostro naar de deskundige :}
 
Zo, ik meld me hier ook maar weer eens. Waarschijnlijk zaterdag a.s. een Monster S4 in mijn bezit ipv de huidige M900 :D

Can't wait!!!

Grtz Zieke
 
@ Addy: heb je nog zo'n foto liggen voor de pak? Dan plaats ik m graag...
Bedoel je dan of ik een foto van de duuzend ee? Nee helaas, zou ik Peter A. moeten vragen of ie hier eens een foto kan plaatsen van mijn motor.....
Je mag wel mijn naam weghalen bij de S2R-en......als je tijd en zin hebt natuurlijk (moet je trouwens maar maken als moddereter van dit geweldige topic ;) !)
 
ach jemig, ik zie het alweer :N , dit noemen wij dus special guest's tegenwoordig in het op, oké......ben idd nog niet helemaal wakker :Z

Het is toch van de zotte dat die overlopers hier hun eigen afdeling krijgen :( ik krijg steeds meer sympathie voor de PVV te krijgen 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan