Wie heeft er een DUCATI Monster? *** Deel 26 ***

Status
Niet open voor verdere reacties.
iedereen eruit flikkeren die hier niet meer komt vind ik wel een goed idee, ben daar nog wat mee bezig geweest, maar dat schiet echt niet op....

gewoon iedereen die de laatste 2 topics hebben bezocht en de rest buiten!

btw. volgens mij had iemand wel een goed idee?

PB verstuurd *D
please gooi me er niet uit ;( lees nog geregeld mee :Y maar er zitten te weinig uren in een etmaal om te werken, verbouwen, sporten, feestjes,en natuurlijk me kleindochters aandacht geven _O- heb de schade aan de dr650 ook weer hersteld :( dus ga weer rustig aan woon werk doen op de motor :Y duc staat in de woonkamer mooi te wezen _ _O- in afwachting van beter weer :Y
:W
 
Een héle goede avond Allan,Casper, Lieke, Addy, Marc, Dennis, Peter, Kenneth, Martijn, Rick, Johan, Robbie, Claudia, Dirk, René, Gerwin, Roel, Tom, en de rest waarvan ik de naam niet weet... :)

Deze zéér uitgebreide begroeting is wel éénmalig hoor :Y
 
Laatst bewerkt:
hee, Mars, evengoed en tussen 2 haakjes:

je quote is bijna goed! je hebt de onderste regel vet gemaakt, maar het haakje die de quote aflsuit (\
) heb je ook vet gemaakt, daardoor staat de quote weer niet goed...

jonguh, ik ben trots op je dat je zulke goede ontwikkelingen maakt![/quote]


opletten is niet je sterkste kant he,op deze manier quoten gaat al een tijdje goed hoor ik heb nu alleen even te gehaast gedaan en een haakje meegenomen :$
 
overigens goeiemiddag Casper, Marcel, Lieke, Addy, Marc, Dennis, Peter, Kenneth, Martijn, Rick, Johan, Robbie, Claudia, Dirk, René, Gerwin, Roel, Tom, en de rest waarvan ik de naam niet weet...

wie doet de volgende OP?

ik vind hem leuk _O-

en die OP is maar beter dat ik die niet doe ;)
 
Wat denk je van een Icon , da's een Amerikaans motorkledingmerk
Heb ik een jas van

Trouwens hoezo kun je met een verlengde achterbrug geen bochten maken
Die gast is God


Je kan er ook geen normale bochten mee maken daarom drift ie en heeft ie ook die lange brug,iets moeilijker om te krijgen maar daarna wel tien keer makkelijker opvangen ;)
 
Goedeavond aan allen. :W

@Boosterke, ge zijt toch ne krak hé zeg, :}

Doe men best :+ ben eigenlijk aan het proberen om dit te doen na men uren op zelfstandige basis maar hier thuis willen ze dat niet. Maar men garage staat voor iedereen open en specials zullen er terug komen *O*

Maar dan heb je de ducaticlub belgie nog he , schrijf elke keer wel artikels maar kan goed dat het artikel over deze monster er niet inkomt omdat het indruist tegen de dealers.

En ze hebben zo'n schrik dat de dealers niet meer mee sponseren. Als het er niet inkomt mogen ze een actief lid minder opschrijven daar.

greetz
 
please gooi me er niet uit ;( lees nog geregeld mee :Y maar er zitten te weinig uren in een etmaal om te werken, verbouwen, sporten, feestjes,en natuurlijk me kleindochters aandacht geven _O- heb de schade aan de dr650 ook weer hersteld :( dus ga weer rustig aan woon werk doen op de motor :Y duc staat in de woonkamer mooi te wezen _ _O- in afwachting van beter weer :Y
:W


viel het nog een beetje mee :? Hier staat het Ducje ook nog in de woonkamer maar dat gaat niet lang meer duren hoor dan gaat ie weer lekker terug naar zijn eigen hokkie met z'n eigen cv hij heeft nou lang genoeg in de kamer gestaan dus lekker :W met dat ding :)


PS
Jij mag blijven hoor Peter,jou kiepen we er niet uit ;)
 
Doe men best :+ ben eigenlijk aan het proberen om dit te doen na men uren op zelfstandige basis maar hier thuis willen ze dat niet. Maar men garage staat voor iedereen open en specials zullen er terug komen *O*

Maar dan heb je de ducaticlub belgie nog he , schrijf elke keer wel artikels maar kan goed dat het artikel over deze monster er niet inkomt omdat het indruist tegen de dealers.

En ze hebben zo'n schrik dat de dealers niet meer mee sponseren. Als het er niet inkomt mogen ze een actief lid minder opschrijven daar.
greetz

Je noemt toch geen namen :?
 
Nieuw deeltje staat klaar....opzetje ff snel zoals ik 'm al eerder een keer aan de MuziekMeester gemaild had....

Niet gaan miepen, foto linkies werk ik er straks allemaal ff netjes in....

Laat even weten wat er beter aan kan, dan pas ik het zo snel mogelijk aan :Y
En als ik per ongeluk ergens iemand kwijt ben geraakt...ff fotootje posten, dan zet ik je er weer bij...

Wie heeft er een Ducati Monster? ***Deel 27***
 
ga ook niet zeggen dat die dealer een afzetter is maar hun gaat het erover dat ik werk afneem zogezegd van een dealer

haal wel men stukken nog bij een dealer dus w.t.f. maar kan er nog lang over uitwijden die brommer moet rijden

zou een kabelboom 2006 passen op een 2007 kan voor 124 dollar 1tje kopen eventueel

greetz
 
Doe men best :+ ben eigenlijk aan het proberen om dit te doen na men uren op zelfstandige basis maar hier thuis willen ze dat niet. Maar men garage staat voor iedereen open en specials zullen er terug komen *O*

Maar dan heb je de ducaticlub belgie nog he , schrijf elke keer wel artikels maar kan goed dat het artikel over deze monster er niet inkomt omdat het indruist tegen de dealers.

En ze hebben zo'n schrik dat de dealers niet meer mee sponseren. Als het er niet inkomt mogen ze een actief lid minder opschrijven daar.

greetz

Goed dat ik dat weet.
Ik denk er aan om een turbo op m'n 600 tje te steken volgende winter of is dat no done op een 600
Is mss wel iets voor jou.
Kost zo iets veel ,en hoeveel pk zou je erbij winnen of zijn er verschillende type turbo's ervoor?
 
Een héle goede avond Allan,Casper, Lieke, Addy, Marc, Dennis, Peter, Kenneth, Martijn, Rick, Johan, Robbie, Claudia, Dirk, René, Gerwin, Roel, Tom, en de rest waarvan ik de naam niet weet... :)

Deze zéér uitgebreide begroeting is wel éénmalig hoor :Y

:^ :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan