Wie heeft er een MT-01??

Hey Kowalski,

Die van jou is net zo schoon als mijn Bullie :+

Niet te veel aan doen, beetje siliconenspray bij spuiten en van het voorjaar
Dasty en de hoge drukspuit er op.

:]
 
Zo is 't maar net, Bikkel, schoon houden is nu toch niet te doen. Ik check m'n banden en spuit m'n ketting in - aahh, the good old days met cardan waren toch stukken makkelijker - en dat is het dan. Poetsen komt in het voorjaar wel.

Greetz, kowalski.
 
mooie moto wow. volgens mij zit je ook op valenkamp nee?
knoem daar fujin

overigens is mijn moto een keer gepoetst sinds februari, wel maar 4000 km gereden, heb nog een andere moto vandaar, daar rijd ik meer mee met slecht weer.

bedankt voor de fotos, overigens begrijp ik je antwoord niet helemaal. GSG bied toch ook valdoppen aan voor in de achteras, en voor op de achtervork, passen enkel die van de vork dan in de paddock stand?

denk het hele setje te kopen, wel 200 ongeveer via goparts (geen idee als ik die hier in belgie ook ergens kan kopen), maar goed, preventief zullen we maar zeggen.
 
Yup, ik zit ook op valenkamp onder dezelfde nick, de naam fujin komt me inderdaad bekend voor ;) .

Ik heb (helaas) geen tweede bike voor het slechte weer, want dan had ik m'n BT1100 Bulldog er wel bij gehouden. Maar om daar dan meteen ergens anders voor te moeten gaan wonen, was me iets te gortig ;) :X .

Ik weet niet of de asbescherming van GSG ook gebruikt kan worden als bobbins. Ik had de asbescherming gezien en schatte in dat dit niet ging lukken met de bobbins er ook nog bij. En dat bleek ook zo te zijn, helaas, vandaar dus geen asbescherming, maar de valdopbobbins van GSG, Dat die nu ook niet passen in de paddockstand van Datona is dan een vervelend extra, maar ik vind het zo ook een mooi gezicht. De as is dan niet gevuld, maar dat valt minder op en die open indraaigaten voor de bobbins vind ik ook geen gezicht. Net of er iets mist.

Ja, het hele setje is prijzig, maar better safe than sorry. Het zal bij een schuiver heus niet alles beschermen, maar iets is beter dan niets.

Greetz, kowalski.
 
setje besteld op goparts, 205 euro met verzending.. binnenkort ne keer installatieke doen.

merci voor de uitleg en hulp en tot op valenkamp haha.
trouwens, je zit zelden mt's int wit, maar staat hem echt ongelofelijk goed. moet je wel echt een zwart blok voor hebben. ach, kga mijne niet teveel veranderen, op uitlaten, screen, handvaten, spiegels en zadel na houd ik het gewoon origineel.


ward
 
here is mine btw, sorry ff nederlands.. iemand heeft me photobucket uitgelegd dus kan ik ook eens iets posten :-)
mt.jpg
 
Nice bike!!! Mooi zadel ook, zat dat er al op of heb je dat zelf toegevoegd? Je bent in ieder geval ook al voor de bar-end spiegels gegaan, dan zie je tenminste wat in je spiegels.

Misschien zien we mekaar in het voorjaar bij een forum-rit van de valenkampjes. ;)

Greetz, kowalski.
 
ja zadel zat erop, dam uitlaten zonder db killers ook ( af en toe gaan de autoalarme rondom nogal snel aan het werk hier in de brusselse straten... ), spiegels ook, scherm ook.. niets aan veranderd dus. wil enkel nog xenon maar ben technisch een NUL dus begin er niet zelf aan. parkeerlichtjes vervangen vond ik al een gedoe.

hoe is het om die gsg set te installeren?

meeting zou cool zijn, nog nooit gedaan in mijn leven, rijd altijd alleen, maar wie weet. keep me updated !
ward
 
Set is heel simpel te installeren, alleen aan de linkerkant van het blok heb je een buitenmodel pijpsleutel (14mm dacht ik) nodig, maar dat kost je de kop niet en jij hebt misschien die sleutel wel op voorraad. De rest is loshalen met imbus-sleutel en vastzetten met imbus-sleutel ;) . No problemo gehad. Prachtig spul, wat dat betreft, helemaal aangepast aan de motor en simpele montage. Was Xenon ook maar zo simpel te monteren ;) . Aan de ene kant wil ik het ook wel, aan de andere kant: als iemand met die blauwe k*tlampen achter me rijdt, wil ik niets liever dan ze ingooien. Staan ze nou allemaal zo ruk afgesteld of kan ik niet tegen die felle lampen in m'n spiegels? :?

Greetz, kowalski.
 
na het zien van mijn foto? just kidding
moet zeggen, een super tenere is ook wel een moto die ik zie zitten, maar dat zou dan mijn praktische moto zijn denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Oke oma, ik zit weer enigzins in de race. Vanmorgen een bekeken en moet zeggen dat ik toch wel zin in zo'n ding heb.

Je weet toch, voor de stoer. :+
 
Ik ben benieuwd naar je foto, als je er één gekocht hebt.

Greetz, kowalski.

P.S. Elke reden is een goede reden om een MT-01 te rijden, toch? ;)
 
@Kowalski: Tenzij je kan kiezen uit nog een fiets met karakter...
Hoe dan ook, de MT-01 is een fiets met karakter, en dat kom je niet vaak tegen bij een Jap. Deze leeft, trilt, 't is gewoon een en al KODO. Iemand die nog nooit zo'n (soort) fiets heeft gereden, weet niet wat ie mist. Iedereen die zo'n (soort) fiets wel heeft gereden, laat deze nooit meer los. Voor mij is 'n 'naked bike' met een dikke V2, de motorfiets. Maar goed, je hebt ook lui die van kuipjes houden, en doen alsof ze Stoner zelf zijn. Absoluut niet mijn ding, maar ik waardeer ze wel als mede motards.
Grtz, Bluedog
 
Verkoper zou deze week reageren, dus niet.
Heb mijn bod op MP ingetrokken.

Dus ik denk dat deze MT voor mij van de baan is.

Jammer.
 
Sta op het punt een MT01 aan te schaffen, mensen die nog tips hebben mbt. de olie of kort kentekenplaat houdertje?
 
check mt-1 valenkamp forum, zeer veel informatie, allemaal enkel mt01 bezitters, zit er zelf ook op (rijd al 2 jaar op een mt01) maar ben geen technisch expert en heb behalve andere uitlaten, knipperlichten en wat rizoma spullen en een ander zadel geen andere tuningartikelen, daar zitten er veel die dat wel hebben overigens.

yo
 
Meer informatie omtrent andere kentenplaathouder, ik heb gegoogled maar krijg niet echt een duidelijk antwoord..
 
Er is volgens mij niet een specifieke kentekenplaathouder voor een MT-01. Rizoma heeft een algemene kentekenplaathouder die ook voor de MT-01 gebruikt kan worden. Bij Ride-In hebben ze deze tail-kit http://www.ride-in.de/xtc/product_info.php/info/p3_TAIL-MT-01.html of deze http://www.ride-in.de/xtc/product_info.php/info/p131_TAIL-MT-01.html. Op het Duitse Donnermeister-forum voor MT's zijn er mensen die speciaal voor de MT-01 ontwikkelde verkopen. Goedgemaakte huisvlijt (al doet dat de kwaliteit geen recht). Bedenk wel dat de MT-01 al uit productie is en alle fabrieks en derde-partij accessoires bijna onvindbaar zijn geraakt. Op Ebay en MP wordt er ook nog het één en ander aangeboden, misschien dat een bedrijf als Ermax of MDI nog iets heeft wat gebruikt kan worden. Succes!

Greetz, kowalski.
 
Universele van MDI gevonden die perfect past! Knippers erop gemonteerd (moet alleen nog even mooie LEDs zien te scoren) en heel de originele taart eraf. Waarvoor zit die ventilator eigenlijk onder de achterkant, uitlaten koelen?
 
Ja, dat is de bedoeling, maar normaal gesproken slaat dat ding nooit aan en helemaal niet als je Akra's Stage1 hebt gemonteerd en het tweezits-zadel en de standaard uitlaatkappen er over heen hebt zitten. Titanium wordt niet erg heet, namelijk. Je kan het ding missen als kiespijn. Bij mij zit hij er nog, net als de originele kentekenplaathouder. Ik rij het hele jaar en ben wel te spreken over het tegenhouden van het vuil in de herfst en winter ;) .

Check anders deze site voor meer info: YAMAHA MT-01 FORUM - Index. Effe aanmelden en je voorstellen (met foto van je bike ;) ) wordt op prijs gesteld.

Greetz, kowalski.
 
Laatst bewerkt:
Nadat ik van het weekend mijn olie heb vervangen ben ik er helaas achtergekomen dat de als hij in zijn 5 staat, 110KMH rijdt en dan het gas vol opentrek de koppeling gaat slippen. Ik wist niet wat voor olie erin zat en heb er nu Castrol half syntheet ingedaan. Enige tips wat nu te doen?
 
Nadat ik van het weekend mijn olie heb vervangen ben ik er helaas achtergekomen dat de als hij in zijn 5 staat, 110KMH rijdt en dan het gas vol opentrek de koppeling gaat slippen. Ik wist niet wat voor olie erin zat en heb er nu Castrol half syntheet ingedaan. Enige tips wat nu te doen?
Dan ben ik bang dat er de verkeerde olie in zit, check dit topics anders eens:
Inloggen
Inloggen
Of misschien is een extra veer een idee, staat ook in het laatste topic vermeld.

Mooie bike, zijn dat devil bochten? Daar hebben ze in Duitsland nogal de nodige grondspelingsproblemen mee en zijn er al diverse gecrasht. -O-

Greetz, kowalski.
 
Terug
Bovenaan Onderaan