Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster? (5)

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb vandaag een desmosedici gekocht
uiteraard wel een kleinere variant dan de pas uitgebrachte versie :X

tis zo'n versie op afstandbediening schaal 1:5 (stond ook laatst een filmpje van op m-f)
kwam hem vandaag tegen in de stad voor een leuke aanbieding van 80,- voor 25 euries, dus dan kunnen we natuurlijk nog wel eens voor geinen :+

(Afbeelding)

gaat trouwens aardig hard, en ik heb een te kleine tuin :X

heb hem voor mijn zoon gekocht inderdaad voor 80 eurimaar mis je niet een paar beugeltjes aan de zijkant.


:+
:W
 
Vakantiefoto's zijn inmiddels binnen, het zijn foto's van verschillende mensen
die mee waren naar de Dolomieten!
Ze zijn hier te vinden www.ducaticlub.nl/pictures/ddw2006
Het zijn albums, je kunt op de individuele albums klikken en dan op slideshow of
gelijk op slideshow! Hou dan wel rekening met een boel foto's _O- _O-

Er was maar een S2r, die van mij dus, te herkennen door de 750 F1 tricolore
die er vaak bij staat!
Sommigen van jullie zullen mij wel herkennen op de foto's.

Zorg dat je alvast een biertje erbij hebt *O*
 
Dan moet je de volgende keer meer vragen wedden dat je dan minder reacties krijgt
Wat betreft die computer waarom past ie niet op jou monster ik dacht dat jij ook een monster met ie had uit 2001
Wat staat er precies op de stikker die erop zit

Zoals ik al zei in de advertentie, het spul was allemaal niet zo mooi meer. Vandaar de de lage prijzen.

Mijn Monster is een M900ie van aug.2000
Voor de duidelijkheid maar een foto van de computer.
full
 
Staat erg mooi. Netjes gedaan :Y

Denk dat ik dat ding van de week ook maar ook maar even ga loshalen en zwart spuiten.
Spuit ik ook gelijk even de tandwielcover.

Vind dat grijs niet mooi staan.

(Afbeelding)

Ja! Vind ik ook mooier! Vind je Monster, zeker in kombinatie met zwart, erg bruut. Ben helemaal gek van dat oranje. Mooi man!

By the way, Retsnom. Wat is dat voor stickertje op je timebeltcover?!?

Hierbij fotootje van de mijne. Wapperschijf achter zit erop en een kleiner tandwiel. Wacht nog op m'n hugger. Genoeg voor dit jaar. Basta!



full
 
Laatst bewerkt:
Ben net terug van een kleine week in de bergen rijden, was SUPERGAAF. Begonnen in Frankrijk, daarna via Italië (Aosta), Zwitserland (o.a. Furkapas), weer Italië naar Frankrijk. Daar nog even de o.a. Col de Galibier gereden. Echt fantastisch. Monster voelt zich super op de passen. We waren met VW Transporter en autoambulance naar Fr. gereden met in totaal 5 motoren (cbr600rr, vtr firestorm, 998, z1000, ms2r). Bevalt prima. Alleen jammer dat ik 1 km. voor het eindpunt m'n hoge demper aan de grond reed (plus de hele monster), dus met schade naar huis. Mooi K. Maar ja, ik mankeer niets, is wel het belangrijkst. Monster wordt wel weer gemaakt. Kan ik meteen weer wat mooie spullies aanschaffen ipv origineel. Elk nadeel heb z'n voordeel.
Maar voor een ieder die nog eens mooi wil sturen, zoek de bergen op.

@ carfixer: GEFELICITEERD met je dochter.

@ richard76: Ik heb een Beringer (zwart/oranje) en bevalt erg goed.

minics.

Je blijft er aardig nuchter onder. Ik zou flink balen.
Maar dat is toch wel een voordeel van een nakedbike.
Ik ben met mijn M600 en SV650 een paar keer onderuit gegaan.
De schade bleef steeds beperkt bij een krom stuur, gebroken spiegel en wat schaafplekjes bij de uitlaat en voetsteun.

Ik denk dat ik van het weekend de Bering Tornado ga kopen. Praktisch dezelfde als jij dan hebt, alleen dan de zomer uitvoering van luchtig mesh materiaal.
Als het koud en nat is rij ik toch niet :X
 
Ja! Vind ik ook mooier! Vind je Monster, zeker in kombinatie met zwart, erg bruut. Ben helemaal gek van dat oranje. Mooi man!

By the way, Retsnom. Wat is dat voor stickertje op je timebeltcover?!?

Hierbij fotootje van de mijne. Wapperschijf achter zit erop en een kleiner tandwiel. Wacht nog op m'n hugger. Genoeg voor dit jaar. Basta!

Bedankt man.
Ja, was bang dat door die oranje kleur de motor een stuk minder stoer zou worden.
Juist door al dat zwart valt het reuze mee en staat het super.
Een zwarte achterbrug en voorvork staan ook nog op de planning. Maar pas van de winter gaat ie weer uit elkaar, wil nu even max genieten van mijn motor.
Hij heeft lang genoeg uit elkaar gelegen.

Die wave schijven vind ik ook wel errug :9~
 
Bedankt man.
Ja, was bang dat door die oranje kleur de motor een stuk minder stoer zou worden.
Juist door al dat zwart valt het reuze mee en staat het super.
Een zwarte achterbrug en voorvork staan ook nog op de planning. Maar pas van de winter gaat ie weer uit elkaar, wil nu even max genieten van mijn motor.
Hij heeft lang genoeg uit elkaar gelegen.

Die wave schijven vind ik ook wel errug :9~


Dank! Ben er ook erg blij mee! Heeft nog wat voeten in de aarde gehad om de juiste te vinden. Galfer had alleen voorwielremschijven..... Dus werd het toch Braking (achter). -O- Er zijn nog twee 'voelerschijfjes' weggehaald want anders deed m'n snelheidsmeter het niet meer....
M'n Monstertje is nu wel klaar vind ik. Je hebt helemaal gelijk. Liever telkens een beetje dan alles tegelijk.
 
Laatst bewerkt:
Dank! Ben er ook erg blij mee! Heeft nog wat voeten in de aarde gehad om de juiste te vinden. Galfer had alleen voorwielremschijven..... Dus werd het toch Braking (achter). -O- Er zijn nog twee 'voelerschijfjes' weggehaald want anders deed m'n snelheidsmeter het niet meer....
M'n Monstertje is nu wel klaar vind ik. Je hebt helemaal gelijk. Liever telkens een beetje dan alles tegelijk.

Valt er dan nog wel meer aan jouw Monster te veranderen :?
 
Vakantiefoto's zijn inmiddels binnen, het zijn foto's van verschillende mensen
die mee waren naar de Dolomieten!
Ze zijn hier te vinden www.ducaticlub.nl/pictures/ddw2006
Het zijn albums, je kunt op de individuele albums klikken en dan op slideshow of
gelijk op slideshow! Hou dan wel rekening met een boel foto's _O- _O-

Er was maar een S2r, die van mij dus, te herkennen door de 750 F1 tricolore
die er vaak bij staat!
Sommigen van jullie zullen mij wel herkennen op de foto's.

Zorg dat je alvast een biertje erbij hebt *O*

... :}
 
En misschien je achterbrug ook zwart! Komt je achterwiel wat 'losser'. Gaaf!!!

Heb je een tip hoe de voorvork en achterbrug mooi en blijvend zwart te maken? Zit er ook aan te denken om dit te gaan doen, maar weet niet goed hoe dit aan te pakken. Alvast bedankt.

minics.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan