Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster? (5)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had deze voor de winter al zwart gespoten, ik vond dat grijze ook niet echt mooi :N
Jij heb toch een zwarte koplamp ring, heb jij die zo gekocht of is deze zwart gespoten :?

Die heb ik zwartgespoten. Het chrome heb ik eerst wel goed opgeschuurd en daarna behandeld met een speciale grondverf. Dat moet je echt doen anders houd het niet.
 
ik wil een 190 band op mijn monster zetten .voor het zicht wie heeft er één op zijn monster . fotos .veel zeggen dat dat niet goed is voor het rij gedrag O-)

Als je alleen maar rechtuit rijdt dan merk je er niets van. In de bochten schijnt het niets te zijn. Genoeg verhalen gelezen van 190 banden die er af gingen voor een 180.
 
Vroeg B. ook om een 190'er te monteren. Toen ik thuis was en er aan dacht bleek er toch een 180'er onder te zitten. Voor de rest hebben ze echt alles gedaan waar ik om vroeg.
Dus het zal ook wel niet voor niets zijn geweest dat ze toch hebben gekozen voor een 180.
 
Als je alleen maar rechtuit rijdt dan merk je er niets van. In de bochten schijnt het niets te zijn. Genoeg verhalen gelezen van 190 banden die er af gingen voor een 180.
Ik heb op mijn speedtriple gereden met een 200 band :o ....was nog goed te sturen alleen bij snelle bochtenwissels moet je behoorlijk wat gewicht verzetten om snel te kunnen sturen....190 is nog wel goed te doen :Y :Y
 
Ik heb op mijn speedtriple gereden met een 200 band :o ....was nog goed te sturen alleen bij snelle bochtenwissels moet je behoorlijk wat gewicht verzetten om snel te kunnen sturen....190 is nog wel goed te doen :Y :Y

Maar goed dat je dan als een crosser kan rijden. Nu snap ik um. _O-
 
ik wil een 190 band op mijn monster zetten .voor het zicht wie heeft er één op zijn monster . fotos .veel zeggen dat dat niet goed is voor het rij gedrag O-)
Heb wel eens gehoord dat "de velg" bij een bredere band in de band kan roteren..... maar dat is van horen zeggen O-)
 
Blokspoilertje en dempers zijn verkocht.

dat is dan mooi KL#TE ;( ;(
Laatst een oproep gepost maar geen reactie en dan staat er wat op het mf en is het alweer verkocht, leuk voor de verkoper maar niet voor mij.

Heb van de week gehoord dat er ook andere ducati motorblokken in een monsterframe passen kan iemand mij ook vertellen welke, heb zelf een monster uit '95. :?
 
Blokspoilertje en dempers zijn verkocht.

dat is dan mooi KL#TE ;( ;(
Laatst een oproep gepost maar geen reactie en dan staat er wat op het mf en is het alweer verkocht, leuk voor de verkoper maar niet voor mij.

Heb van de week gehoord dat er ook andere ducati motorblokken in een monsterframe passen kan iemand mij ook vertellen welke, heb zelf een monster uit '95. :?

Vervelend.
Maar je wil het niet geloven, ik had op één dag iets van 15 mailtjes.
Toen er iemand interesse had in de spoiler en de dempertjes heb ik ze aan hem beloofd.
Het is niet anders. Ik had ook niet zoveel interesse verwacht.
 
Ik heb in iedergeval weer wat poen om een paar mooie spulletjes te kopen bij Marco :+

Of een keer een andere jas. Ik heb nog steeds een gele Ducati jas. Geen gezicht op een oranje motor :r

Ik vind de jassen van Bering erg mooi en betaalbaar.
Volgens mij is het wel eens eerder besproken, maar zijn er mensen met ervaring met deze jassen?
 
Laatst bewerkt:
Vervelend.
Maar je wil het niet geloven, ik had op één dag iets van 15 mailtjes.
Toen er iemand interesse had in de spoiler en de dempertjes heb ik ze aan hem beloofd.
Het is niet anders. Ik had ook niet zoveel interesse verwacht.

Dan moet je de volgende keer meer vragen wedden dat je dan minder reacties krijgt
Wat betreft die computer waarom past ie niet op jou monster ik dacht dat jij ook een monster met ie had uit 2001
Wat staat er precies op de stikker die erop zit
 
heb vandaag een desmosedici gekocht
uiteraard wel een kleinere variant dan de pas uitgebrachte versie :X

tis zo'n versie op afstandbediening schaal 1:5 (stond ook laatst een filmpje van op m-f)
kwam hem vandaag tegen in de stad voor een leuke aanbieding van 80,- voor 25 euries, dus dan kunnen we natuurlijk nog wel eens voor geinen :+

full


gaat trouwens aardig hard, en ik heb een te kleine tuin :X




:+
 
KL#TE, SH#T, kom ik net bij mijn duc in de garage en het ruikte erg naar benzine, op speurtocht waar het weg kan komen zie ik dat mijn linker carburateur lekt. :( :(
Dacht nl. eerst dat mijn vlotter niet goed afsluit en dat het uit de overloop weg kwam. :? :?
Morgen olijve maar bellen en maar afwachten of zij dit snel kunnen verhelpen ;( ga nl volgend weekend met de motorclub een weekenje weg. :]
 
heb vandaag een desmosedici gekocht
uiteraard wel een kleinere variant dan de pas uitgebrachte versie :X

tis zo'n versie op afstandbediening schaal 1:5 (stond ook laatst een filmpje van op m-f)
kwam hem vandaag tegen in de stad voor een leuke aanbieding van 80,- voor 25 euries, dus dan kunnen we natuurlijk nog wel eens voor geinen :+

gaat trouwens aardig hard, en ik heb een te kleine tuin :X

:+
Geinig, hoe wordt ie aangedreven?

Kleine tuin kan je iets aan doen, mijn huis kopen O-)
(ff spammen, je weet nooit hoe een koe de spreekwoordelijke haas vangt :+ )
http://www.speurders.nl/speurder.php?id=21275097
 
KL#TE, SH#T, kom ik net bij mijn duc in de garage en het ruikte erg naar benzine, op speurtocht waar het weg kan komen zie ik dat mijn linker carburateur lekt. :( :(
Dacht nl. eerst dat mijn vlotter niet goed afsluit en dat het uit de overloop weg kwam. :? :?
Morgen olijve maar bellen en maar afwachten of zij dit snel kunnen verhelpen ;( ga nl volgend weekend met de motorclub een weekenje weg. :]
Jeeeeeehhhhtje man,

jij hebt wel pech met je Monster. '(
 
Geinig, hoe wordt ie aangedreven?

Kleine tuin kan je iets aan doen, mijn huis kopen O-)
(ff spammen, je weet nooit hoe een koe de spreekwoordelijke haas vangt :+ )
http://www.speurders.nl/speurder.php?id=21275097


elektrisch, en om te sturen moet je capirossi van links naar rechts gooien :Y

ben net even op het terrein van de supermarkt geweest, erg leuk :]


enne, blijf leiver in zeeland wonen, iets te ver rijden iederdag van daaruit naar zeeland :+
 
Ben net terug van een kleine week in de bergen rijden, was SUPERGAAF. Begonnen in Frankrijk, daarna via Italië (Aosta), Zwitserland (o.a. Furkapas), weer Italië naar Frankrijk. Daar nog even de o.a. Col de Galibier gereden. Echt fantastisch. Monster voelt zich super op de passen. We waren met VW Transporter en autoambulance naar Fr. gereden met in totaal 5 motoren (cbr600rr, vtr firestorm, 998, z1000, ms2r). Bevalt prima. Alleen jammer dat ik 1 km. voor het eindpunt m'n hoge demper aan de grond reed (plus de hele monster), dus met schade naar huis. Mooi K. Maar ja, ik mankeer niets, is wel het belangrijkst. Monster wordt wel weer gemaakt. Kan ik meteen weer wat mooie spullies aanschaffen ipv origineel. Elk nadeel heb z'n voordeel.
Maar voor een ieder die nog eens mooi wil sturen, zoek de bergen op.

@ carfixer: GEFELICITEERD met je dochter.

@ richard76: Ik heb een Beringer (zwart/oranje) en bevalt erg goed.

minics.
 
Ben net terug van een kleine week in de bergen rijden, was SUPERGAAF. Begonnen in Frankrijk, daarna via Italië (Aosta), Zwitserland (o.a. Furkapas), weer Italië naar Frankrijk. Daar nog even de o.a. Col de Galibier gereden. Echt fantastisch. Monster voelt zich super op de passen. We waren met VW Transporter en autoambulance naar Fr. gereden met in totaal 5 motoren (cbr600rr, vtr firestorm, 998, z1000, ms2r). Bevalt prima. Alleen jammer dat ik 1 km. voor het eindpunt m'n hoge demper aan de grond reed (plus de hele monster), dus met schade naar huis. Mooi K. Maar ja, ik mankeer niets, is wel het belangrijkst. Monster wordt wel weer gemaakt. Kan ik meteen weer wat mooie spullies aanschaffen ipv origineel. Elk nadeel heb z'n voordeel.
Maar voor een ieder die nog eens mooi wil sturen, zoek de bergen op.

@ carfixer: GEFELICITEERD met je dochter.

@ richard76: Ik heb een Beringer (zwart/oranje) en bevalt erg goed.

minics.


das klote :X

maar gelukkig heb je het wel naar je zin gehad... :]
 
Ben net terug van een kleine week in de bergen rijden, was SUPERGAAF. Begonnen in Frankrijk, daarna via Italië (Aosta), Zwitserland (o.a. Furkapas), weer Italië naar Frankrijk. Daar nog even de o.a. Col de Galibier gereden. Echt fantastisch. Monster voelt zich super op de passen. We waren met VW Transporter en autoambulance naar Fr. gereden met in totaal 5 motoren (cbr600rr, vtr firestorm, 998, z1000, ms2r). Bevalt prima. Alleen jammer dat ik 1 km. voor het eindpunt m'n hoge demper aan de grond reed (plus de hele monster), dus met schade naar huis. Mooi K. Maar ja, ik mankeer niets, is wel het belangrijkst. Monster wordt wel weer gemaakt. Kan ik meteen weer wat mooie spullies aanschaffen ipv origineel. Elk nadeel heb z'n voordeel.
Maar voor een ieder die nog eens mooi wil sturen, zoek de bergen op.

@ carfixer: GEFELICITEERD met je dochter.

@ richard76: Ik heb een Beringer (zwart/oranje) en bevalt erg goed.

minics.
Shit man, gelukkig heb je zelf niks.

Ja dankje alweer een weekje oud *O*
 
"Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster"

Nouw ik!! een S4 senna uit 2003 14500km
2 weken terug particulier gekocht voor euro's

Hierbij gelijk mijn eerste post op MF

Dan gelijk ook maar mij probleempjes...
Hij start stecht. vanavond nog eens geprobeert duurt zeker 15 sec voordat ie een teken van leven geeft waarna er gelijk een vel knalletje in de uitlaten volgt..
daarna rustig weggereden waarna na ongeveer 20 meter hij opeens afslaat van 2k tpm. Dit is 2 keer gebeurt.
Later na 15 km even stil gezet op de dijk om hem opnieuw te starten slaat gelijk aan maar wel nog steeds met die plof in de uitlaat (wat trouwens lang niet altijd zo is) vandaag toevallig 2 keer gebeurt.
Nu weet ik dat biggelaar hem voor de vorige eigenaar iets rijker heeft gezet. Dit is trouwens wel VOOR de aanschaf van de open Sil Motors gebeurt..
grote beurt bij ruim 10000 gehad bij biggelaar.

Ik denk zelf dat het iets met het mms is en dus verkeerde afstelling :(

Verder rijd ie wel heel goed, niet inhouden stotteren of wat dan ook.

oooh dit is hem trouwens :D

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan