Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster? (7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan maar ff aan de sloop

s4r35.JPG


s4r36.JPG


s4r37.JPG
 
Tja een dolle schroefdraad houd ik niet zo van. Ik heb net een nieuwe (2dehands) motor en ik wil hem graag netjes houden. Dus ik ga lekkah nieuwe kopen *O* .

Edit: maar uit interesse hoeveel zou je ervoor willen hebben?
 
Laatst bewerkt:
wij hebben sinds kort ook allebei uitlaten van superpole,op maat verkrijgbaar en klinken super :Y


Ik zie dat je stepjes ook heb aangepast moest dat voor de uitlaten of heb je dat zelf gedaan ???

Heb al op hun site gekeken ga er zeker gouw heen en kijken welke lengte van de demper mooi is.

Nog een vraagje je hoort ook wel dat je ook je motor opnieuw moet afstellen ??
hebben jullie dat ook gedaan of laten doen heb namelijk met een grootte beurt laten doen beetje zonde om gelijk weer af te laten stellen ;( schrok toch al een beetje van de rekening maarja heb je wel wat :P
 
Weer lekker bezig dennis. Ik wil ook maar eens mijn achterwiel er uit halen maar heb dat nog niet gedaan zal wel erg vast zitten die moer. Hoop dat ik die maat in mijn doppenset heb..
 
Weer lekker bezig dennis. Ik wil ook maar eens mijn achterwiel er uit halen maar heb dat nog niet gedaan zal wel erg vast zitten die moer. Hoop dat ik die maat in mijn doppenset heb..

Ja, ik wil weer eens wat anders. Er zijn er een paar die copycat zitten te spelen O-)

Ik had em deze keer zo los. Ook wel eens anders meegemaakt.
Komt misschien omdat het wiel er in juni ook nog af geweest is.

Heb je dop 46 voor nodig. Heb ik ook moeten kopen. Was bij elkaar iets van 100 euro kwijt.
 
Tja een dolle schroefdraad houd ik niet zo van. Ik heb net een nieuwe (2dehands) motor en ik wil hem graag netjes houden. Dus ik ga lekkah nieuwe kopen *O* .

Edit: maar uit interesse hoeveel zou je ervoor willen hebben?

schroefdraad is te repareren. tappen (niet in stuurklem maar in de houder die het staafje van de spiegel 'vastklemt'.


ze hebben mij twee jaar geleden 120,- per stuk gekost (origineel Rizoma).

je mag ze 'hebben' voor 80,- de twee.

mail eventueel maar. (zie mijn profiel)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan