Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand een idee voor een '' centrale meetingpoint '', voor zover als mogelijk, de Belgische Kempen bijvoorbeeld. Ben je als niet lid van de DCN ook welkom op die Monsterdag ?

In Belgie heb je toch ook een jaarlijkse Monsterdag?
Kan een van onze Belgische vrienden even vertellen wanneer die is?
Ik zou daar graag een keer naar toe gaan.
 
Helaas Henkes, die is al geweest. 8 juni jl. in Temse.
Wat een HONDENWEER hadden we die dag....
Kan je wel zeggen ja.. Met gemiddeld 90km/h over de snelweg omdat je geen klote kon zien.. Zie ook de charmante foto van MarcoMonstro in off-topic> MF User Foto's; HET overzicht, pagina 15

Maar eenmaal aangekomen was het best mooi weer!
 
Misschien in Baarle-Nassau afspreken (mooi stukje Belgie/Nederland) en vanuit daar naar de Eifel via het rustige belgie. Iedereen een route beschrijving en om de zoveel km een tankstop om allemaal weer bij elkaar te komen. Lijkt me dan geen probleem om dan met een hoop man lekker te toeren en te geilen op elkaars en motor..

Misschien suggesties voor datum "MF/Monsterdag".
 
't lijkt mij te machtig met al die Monsters om 't niet een keer te proberen...als het niet lukt, dan weten we dat weer voor de volgende keer (die dan niet komt). Misschien wel een idee om er twee dagen van te maken, ergens rond de grens...2de week september misschien? Wie is goed in organiseren? Laten we het toch proberen!
 
Count me in, misschien gewoon een dag vastleggen en dan een topic met poll openen wie er komt :? Of een poll met welke dag te kiezen ...
 
Het lijkt mij beter om na 31 aug pas een topic te starten, gezien dat een M-F monsterdag toch pas in september is?
En de DUCATI CLUB MONSTERDAG is 31 aug. aan de platte reedijk in Heinenoord!!! :}

Of heeft iedereen ineens heel veel haast? :?

Groet 8-)
 
Ik zou niet naar DD bikes gaan. k Heb (vandaag nog) uit eerste hand nogal slechte ervaringen gehoord van lui die daar geweest zijn.
Een hele goeie is Ducati Herzele, of anders BM Motors in Gent (werkt trouwens samen met Herzele). Maar steer away from DD bikes als je Duc je lief is ;)
 
Lijkt me zekers kewl om al die Monstro's bijeen te zien. Trouwens niet iedereen hoeft op dezelfde dag bijeenm te komen toch? Je kunt toch ook gewoon een paar dagen prikken. Dan bepaald een ieder zelf wel welke van die dagen hij/zij wel of niet komt...
 
Ik zou niet naar DD bikes gaan. k Heb (vandaag nog) uit eerste hand nogal slechte ervaringen gehoord van lui die daar geweest zijn.
Een hele goeie is Ducati Herzele, of anders BM Motors in Gent (werkt trouwens samen met Herzele). Maar steer away from DD bikes als je Duc je lief is ;)


Ik ga ook bij DD bikes en heb nog geen slechte ervaringen gehad met die zaak.
Er zijn trouwens nog 3-4 klanten van DDbikes die ik goed ken en zij hebben ook nog nix te klagen gehad.
 
Lijkt me een strak plan !! zo''n dagie met duccie''s *D kan ik is kijken wat er allemaal nog verbouwd kan en moet :+ worden :X
let me know in dit topic of in een nieuwe :}
 
Errug stoer een monsterdag, maar voor mij is Heinenoord bijna 200 km...

Is een bijeenkomst ergens in het zuiden (Limburg / Brabant) geen optie?
 
Volgens mij heb je een motor om te rijden en dan lijkt me zelfs op een monster 200 km toch niet zo´n wereld reis

Dat niet, maar ik ben nogal verwend, ik woon nl in Maastricht en de Ardennen is voor mij een steenworp afstand... das een beetje leuker rijden dan de autoweg naar Heinenoord. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan