Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat niet, maar ik ben nogal verwend, ik woon nl in Maastricht en de Ardennen is voor mij een steenworp afstand... das een beetje leuker rijden dan de autoweg naar Heinenoord. :p

Tis maar voor een keertje :? .
Je hoeft toch niet elke week naar Heinenoord.
Wel gewoon komen hoor!!!
En anders ga je een dagje eerder weg en rij je binnendoor (ook leuk).

Groet 8-)
 
Tis maar voor een keertje :? .
Je hoeft toch niet elke week naar Heinenoord.
Wel gewoon komen hoor!!!
En anders ga je een dagje eerder weg en rij je binnendoor (ook leuk).

Groet 8-)

Ach ja, als je met een paar monsters bent is het idd wel te doen... gaat er hier nog iemand vanuit het zuiden?? :]
 
Vraagje... ik wil graag een kuipje op mn monster '99 zetten, maar niet zo'n grote als die voor dat model te koop zijn. Past een S4 kuipje ook op de mijne of moet ik dan met1 het hele dashboard vervangen?
 
Ik ben Iceman niet maar:

Er is een top kuipje op de markt speciaal voor de M900.
Het kuip je van de S4 is net iets anders (bevestiging).
Ik heb geen idee of dat S4 kuipje past maar het kuipje van de M900 ziet er het zelfde uit.
Ik heb wel een carbon kuipje voor je in de schuur liggen,ook M900.

Groet 8-)
 
Hey thanx!

Is het een groot of zo'n s4 model kuipje dat je hebt liggen?

Afhankelijk van de vraagprijs of ik het dan evt toch zou willen hebben of niet... :P
 
Hey thanx!

Is het een groot of zo'n s4 model kuipje dat je hebt liggen?

Afhankelijk van de vraagprijs of ik het dan evt toch zou willen hebben of niet... :P
Hij lijkt een beetje op de S4 kuip maar dan van carbon.
Speciaal gekocht voor mijn M900 -orgineel van Ducati-
Maar toen ik hem inruilde voor de S4 heb ik al het carbon er af gepulkt :P .
Het is niet dat aller eerste top-kuipje (nep-carbon) wat als eerste op de markt kwam.
Voor ** Euro mag je hem hebben.

Groet 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hey... ik heb definately interesse! Heb je misschien een fotootje ervan?
Weet je zeker dat het op een monster '99 past?

anders mail me ff op tijssen10@zonnet.nl
 
Hallo allemaal,

ik wou ff melden dat er in Rotterdam weer een Monster is bijgekomen. Het is een M620ie, zwart, vers van de fabriek!

En nu ga ik weer fijn een stukje rijden...

Groeten, DesmoJedi
 
Ik heb sinds +/- 2 weken een nieuwe monster en zag vanmorgen (op m'n werk aangekomen) een beetje rook van mijn uitlaat afkomen waar er een beetje vet of olie op gedruppeld was. Is dit normaal? Zit te denken, misschien door 't inrijden, nieuwigheid, of zo. Heeft iemand hier ervaring mee? (Zat ook een beetje vet daar waar je je olie zou verversen en bij de bougie-dop (? geloof dat dat de bougie dop is)...
p.s. dit heb ik ook gepost op de techniek forum...maar ik dacht 't hier ook te doen bij monster rijders onder elkaar...
 
Heel vaak is dit probleempje te wijten aan wat loszittende carterbouten.
Ga maar eens op je knieen zitten en loop met een passende sleutel de boutjes maar eens na. Tien tegen een dat je een paar loszittende bouten tegenkomt. Probleem verholpen. Verder wellicht ten overvloede, maar toch : vast is vast...
Succes
 
Ik heb sinds +/- 2 weken een nieuwe monster en zag vanmorgen (op m'n werk aangekomen) een beetje rook van mijn uitlaat afkomen waar er een beetje vet of olie op gedruppeld was. Is dit normaal? Zit te denken, misschien door 't inrijden, nieuwigheid, of zo. Heeft iemand hier ervaring mee? (Zat ook een beetje vet daar waar je je olie zou verversen en bij de bougie-dop (? geloof dat dat de bougie dop is)...
p.s. dit heb ik ook gepost op de techniek forum...maar ik dacht 't hier ook te doen bij monster rijders onder elkaar...

blok goed schoon spuiten.
Een flinke rit maken tot het monster goed (maar dan echt goed) heet is.
Zo heet dat hij van alle kanten begint te stinken (als tie lekt doet tie dat toch al).
En dan kijken met het (blote oog) waar of de olie vandaan komt.

Simpel toch!!!

Groet 8-)
 
Kom net thuis, na ± 6 km, met een schone, droge blok. Zie ik weer rook. Ga ik op mijn knieen en zie ik een druppel vormen in de naad waar de motor blok hier tegen elkaar aansluit. Dezelfde gedeelte is weer vettig. Heb nu bijna 800 km op de teller en ga zaterdag voor een 1000 km beurt naar mijn dealer in Emmeloord (vanuit A'dam). Ga zo nog even kijken of ik nog meer zie (kon de blok net niet aanraken).
Herkennen jullie dit zo ie zo?
Had de reacties hiervoor nog niet gelezen, dus nog geen bouten na gelopen. Ga ik ook zo doen.
Ben gewoon een beetje bang dat ik iets stuk rij.
:?
 
Het Koekiemonster heeft 'n blauwe M900(tuurlijk)
Special paint, afgezaagde achterkant, Open ovale carbons, open koppeling, Stalenremleidingen, instelbare bremo remmen, 916 voorspatbord, Open filter & Dynojet... dat moet onderhand genoeg zijn.
 
Het Koekiemonster heeft 'n blauwe M900(tuurlijk)
Special paint, afgezaagde achterkant, Open ovale carbons, open koppeling, Stalenremleidingen, instelbare bremo remmen, 916 voorspatbord, Open filter & Dynojet... dat moet onderhand genoeg zijn.
 
Het Koekiemonster heeft 'n blauwe M900(tuurlijk)
Special paint, afgezaagde achterkant, Open ovale carbons, open koppeling, Stalenremleidingen, instelbare bremo remmen, 916 voorspatbord, Open filter & Dynojet... dat moet onderhand genoeg zijn.

Een blauwe? hm... rijd er hier in de NL nog een koekiemonster rond :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan