Wie heeft er vandaag een R6 gekocht??

NielsVR

MF veteraan
25 jul 2002
3.171
0
Zoetermeer
JUIST! IK! *D *D *D *D *D *D *D

07.00 uur: De wekker gaat :( :Z

Winterpak. Check.
Laarzen. Check.
Handschoenen. Check.
Helm. Check.
Bammetjes. Check.
Geld. Check.

08.00 uur: Vrienden ophalen met het koekblik.

Bestemming: Berg en Terblijt, Limburg.
Geschatte afstand: 220 km.
Weer: KUT B|

10.45 uur: Aankomst Limburg. Daar staat hij. Een in perfecte staat verkerende R6 uit 1999. 15.000 km op de teller, SCM alarm, nieuwe (op 400 km na) BT-010's, nieuwe gel accu, nieuwe remblokken, pas grote beurt gehad. Geen krasje of schade te bekennen. Zelfs de kroonplaat ziet er nog netjes uit. Al dit moois voor een schamele *kuch* €6750. Vind ik persoonlijk een verdomd goede deal :}

12.30 uur: Terug naar Zoetermeer. God wat is het koud en nat. M'n klauwen vriezen er bijna af, ondanks dikke handschoenen. Even doorbijten, paar keer stoppen en hopen op beter weer. Na halverwege wat gegeten te hebben klaart het wat op en is het droog.

Conclusie: Ik heb m'n droommotor! Laat het lekkere weer nu maar komen! 8-)

Enige waar ik net achterkom, en dat had ik natuurlijk iets eerder moeten bedenken, is dat er op het kenteken 72 kw staat. Geen idee of hij nou ook echt 72 kw is, of dat hij 88 kw is. Binnenkort maar even uitzoeken (of vragen aan de verkoper). Op dit moment boeit het me niet zo heel veel. Gaat toch hard zat ;)

full
 
Laatst bewerkt:
full


p.s. laatste drie foto's zijn afgelopen zomer gemaakt door de oude eigenaar, maar zo ziet hij er nu nog steeds uit, aangezien hij er sindsdien niet meer mee heeft gereden :)
 
Ik ben dan niet zo van racemotors,maar als ik er een zou kopen
dan werd het een R6(of R1).
Wat een mooie fiets!!!! veel plezier er mee :]
 
Mooi ding man, ik heb er dan wel een uit 2003, maar eigenlijk zijn alle R6en (en ook R1's ) mooie machines. Vooral in het blauw is ie van '99 erg mooi :9~ . Ga je vast veel plezier van hebben! Voorlopig kun je lekker :] (en hard ook)
 
Mooi ding man (weinig km's ook!), ik heb er dan wel een uit 2003, maar eigenlijk zijn alle R6en (en ook R1's ) mooie machines. Vooral in het blauw is ie van '99 erg mooi :9~ . Ga je vast veel plezier van hebben! Voorlopig kun je lekker :] (en hard ook)

[edit] dit ging idd niet helemaal goed 8-) [/edit]
 
Thanks allemaal, ik ga d'r zeker plezier mee beleven. Enige dat ik op dit moment verder nog kan doen is dit:

*D
 
Mooie fiets Niels gefeliciteerd... :} heb vandaag op een Honda CBR 600RR en R6 proefrit gereden...machtige fiets die RR maar zithouding kl.t. :r . Had een houten reet na een uurtje,maar die R6 dat is toch een hele fijne motor kan hem toch een beetje vergelijken met mijn CAT kwa rijden maar niet kwa trekkracht wat een mieters ding :} ...zithouding goed en hij is stuk lager dan de RR.Ik weet nu voor mezelf al wat het misschien word wil nog alleen volgende week (mits het goed weer is) met een R1 proefrijden dus ben benieuwd... :)
 
He Niels,

Feli hoor en veel :] plezier.


1e foto op de A2 bij eindhoven.....net voor de linkerbocht naar het vliegveld. Stoer. Enne, op de rechterkant van deze foto staat dat ie verkocht is ;)
 
Mooie fiets Niels gefeliciteerd... :} heb vandaag op een Honda CBR 600RR en R6 proefrit gereden...machtige fiets die RR maar zithouding kl.t. :r . Had een houten reet na een uurtje,maar die R6 dat is toch een hele fijne motor kan hem toch een beetje vergelijken met mijn CAT kwa rijden maar niet kwa trekkracht wat een mieters ding :} ...zithouding goed en hij is stuk lager dan de RR.Ik weet nu voor mezelf al wat het misschien word wil nog alleen volgende week (mits het goed weer is) met een R1 proefrijden dus ben benieuwd... :)
CBR600RR is ook wel heeeeel mooi hoor. Als ik puur op uiterlijk zou moeten kiezen zou ik het denk ik niet weten. Een R1 na je Thundercat kan natuurlijk ook leuk zijn 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan