Wie is hier zo zoo ZIELIG!!??

Goh, je zou het moeten zien, schop hem echt helemaal vierkant het terrein rond.

Stelletje randdebielen.
 
Alleen de voorkant verkloot en nee niemand heeft iets gezien :? (snap dat zelf ook niet).

Heb connecties bij WP dus dat scheelt weer en ik laat gelijk de hele voorpoten behandelen.

Voorvork behandeling kost d8 ik iets van 450 euro.
(dan is dus het gehele binnenwerk aangepast)
Ik heb géén connecties bij WP maar het afstellen is gewoon gratis. Wat doen ze precies bij een voorvorkbehandeling?
 
ik weet niet waar ze allemaal aan gezeten hebben, maar ik zou wel ff alles aan de voorvork weer gelijk aan elkaar zetten. (linker en rechter poot bedoel ik dus)

lijkt mij niet gezond als het ongelijk staat....
 
Alleen de voorkant verkloot en nee niemand heeft iets gezien :? (snap dat zelf ook niet).

Heb connecties bij WP dus dat scheelt weer en ik laat gelijk de hele voorpoten behandelen.

Voorvork behandeling kost d8 ik iets van 450 euro.
(dan is dus het gehele binnenwerk aangepast)


450,-uuro,s voor zo,n goud laagje erover(?)...
duh,...
 
450,-uuro,s voor zo,n goud laagje erover(?)...
duh,...

Voorvorkaanpassing is meestal andere olie, andere veren en een ander afstelmechanisme, verhalen die ik hoor over dergelijke ingrepen zijn erg positief.
 
Voorvorkaanpassing is meestal andere olie, andere veren en een ander afstelmechanisme, verhalen die ik hoor over dergelijke ingrepen zijn erg positief.
Ik heb NLG 300 voor olie, progressieve voorveren en montage betaald. Achtervering was NLG 600 (tegelijk met vóór laten doen) voor nieuw WP veerelement, revisie, vulaansluiting op tankje, verhoogde montageflens, olie en montage.
Resultaat is erg goed; voor zover ik dat beoordelen kan.
 
Er staat ook nog wel ergens een topic over vervangingsveren van WP. Ik had ze de laatste maand op mijn CBR. Was echt een verbetering.
 
Voorvorkaanpassing is meestal andere olie, andere veren en een ander afstelmechanisme, verhalen die ik hoor over dergelijke ingrepen zijn erg positief.

ja oke,...das misschien dat geld wel waard, maar bij een 'behandeling' van de voorvork poten denk ik aan coatings ed.

die WP-veertjes laten idd. vaak goede verhalen achter...
 
Zullen wel jaloers geweest zijn dat zij geen instellingsmogelijkheden hebben...

Ik was het dus niet :P . Kom zowiezo niet vaak in de buurt van safe.

Wel een klotestreek :(
 
Ik heb nu tijdelijk de afstelling van PB bikes gedaan en maak van de week wel een nieuwe afspraak met WP. Laat ik ook gelijk de voorpoten behandelen

Mooi klote, laat ze met hun poten van je motor afblijven :(

Heb de PB bike instelling voor mijn R6 ook geprobeerd. Groot voordeel is bij deze instelling dat de voorvork minder induikt en dat je de instelling niet hoeft te veranderen met iemand achterop. Maar ik ga toch weer terug naar mijn vorige instellingen die gebaseerd zijn op Moto73. In snelle bochten waaier je dan minder naar buiten en het overgooien van links naar rechts of omgekeerd gaat met moto73 instellingen veel lichter. (Instellingen zijn wel op mijn site te vinden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan