Wie kan er hier ECHT goed wheelies maken?


Ach... je hoeft ook niet perse wheelies te maken om stoer te zijn. Stoppies doen het ook goed hoor :icon_biggrin: Probeer nu zo te remmen dat tijdens het rollen het achterwiel al omhoog komt. :icon_smile: Je moet toch wat doen tijdens het remmen......
 

Inderdaad super moeilijk, je moet goed zitten en alles moet een beetje kloppen anders gaat het je niet lukken. Maar zoals oma altijd heeft gezegd; oefening baart kunst!
 
Inderdaad super moeilijk, je moet goed zitten en alles moet een beetje kloppen anders gaat het je niet lukken. Maar zoals oma altijd heeft gezegd; oefening baart kunst!

Saint,

Denk niet dat je oma doelde op het maken van stoppies :icon_smile:
 

Niet??? Ohw...... vandaar dat ze zo gilde toen ik een stoppie maakte terwijl ze achter op zat :icon_biggrin:

( mijn oma is echt een keer achter op geweest, kosste me 4 gekneusde ribben, te hard rijden heb ik echter niet gedaan. Ben niet boven de50 geweest. Daar werd de druk op mijn ribben te groot. )
 
[neanderthaler mode]

Het enige wat bij mij achterop komt te zitten...is een lekker ding met mooie priemende borsten :icon_biggrin:

[/neanderthaler mode]

excuses voor m`n taalgebruik dames....dames...waar zijn jullie :icon_razz:
 
haha! *LOL*

Dan rem jij meer dan dat je optrekt, haha!!

Wie neemt er nou zijn oma mee achterop... :icon_smile: :icon_smile:
 
even over die wheelies, ik heb een keer een heel angstig moment meegemaakt, uit mijn werk rijdend kom ik bij mij in de buurt altijd een tunneltje tegen, daar ik altijd best wel een beetje van gasgeven houd was ik daar ook flink aan het dweilen, je moet weten dat het tunneltje na een bocht komt waar ik altijd in zijn één doorheen ga, bochtje mooi afgerond waarna ik weer flink op het gas ga. En nu komt het, op het moment dat ik naar zijn twee ga rijdt ik net de tunnel binnen en die loopt vrij steil naar beneden. op het moment dat die knik naar beneden begint voel ik dat het hele zaakje voorin los komt, cool..... dacht ik nog, maar op dat moment voel ik dat de fiets andere plannen heeft, namelijk: mij even op de kont zetten! (ik kon niet meer door de ruit kijken!) dus van het gas. Dat had ik overigens beter niet kunnen doen want ik werd beloond met een enorme klap op de tank toen het hele zooitje weer op de grond was beland. wat had ik beter kunnen doen? buiten een beschadigd ego (er was volk aldaar!) heb ik wel mijn fiets en waarschijnlijk ook mijzelf heel gehouden. is er een manier voor om dat een beetje op te vangen? moet je dan heel voorzichtig van het gas? lijkt mij duidelijk, maar in een schrikreactie doet een mens rare dingen.


nou dat was het even voor nu.(moest het gewoon even kwijt)

Groetjes Gizzmo :icon_smile:
 
In principe niks aan te doen. Als je schrikt, dan rem je automatisch en knal je ter aarde.

Als je echt ervaring hebt, en niet bang, dan laat je gas rustig los, en net voordat je op de grond komt geef je weer gas. Dan landt hij zachtjes...
 

Heeee, mijn Oma is weg van motorrijden. Vroeger heeft zij samen met mijn helaas overleden opa altijd gedroomd van een zijspan. Dat is er nooit van gekomen en dat heeft ze altijd jammer gevonden. Ze ging vroeger wel eens hard rijden op de Zundapp van mijn opa :icon_smile:

Toen ik mijn eerste fiets ging halen kwam de Vulcan op een trailer naar huis omdat ik nog geen rijbewijs had. Dus daar stond de trailer voor de deur. Oma komt naar buiten gestierd en beklimt de trailer en gaat gelijk op de motor zitten. Dat was een mooi gezicht. :icon_biggrin:

Vandaar dat oma een keer achter op is geweest.

 
hmmm... mijn oma is ook niet vies van een ritje achterop :icon_smile:

maareh... zonder die wheelies dan.
 
Mijn enige ervaring die een klein beetje op een wheelie lijkt ging volkomen per ongeluk. Ik had ff met een vriend van motor geruild (hij op mijn cb en ik op zijn zxr750). Een 90 graden bochie en daarna gas erop, maar ik was de CB gewend en die staat dan gewoon vol gas anders komt ie niet vooruit. Die ZXR gaat dan dus omhoog. Ik schrok me de pestpokkuh.

Dat hele ritje heb ik wel met een :icon_smile: van oor tot oor gereden. De CB heb ik niet vaak meer in de spiegels gezien, tenzij ik even wachtte...
 
Leuk he? Een hele snelle motor??

Ik heb iets heel ergs te bekennen, ik geef nog wel eens in de 1e 3 versnellingen VOL gas om te kijken hoe hard dat nou gaat, maat ik ben NU al niet meer echt onder de indruk!?!?

Echt, het is heel erg, maar ik zou nu al weer een GSXR1000 willen proberen...hehe...
 
hou je nog effe in totdat dit forum op en top is duud.. anders raakt het nooit meer af |:(
 
Leuk he? Een hele snelle motor??

Ik heb iets heel ergs te bekennen, ik geef nog wel eens in de 1e 3 versnellingen VOL gas om te kijken hoe hard dat nou gaat, maat ik ben NU al niet meer echt onder de indruk!?!?

Echt, het is heel erg, maar ik zou nu al weer een GSXR1000 willen proberen...hehe...

*****************************************************

Ik heb een 750 gereden en dat gaat echt bloedverziekkend hard, ik zou zeggen begin met een 750 en als je gas kan geven zonder gelijk in je broek te schijten probeer dan eens een 1000 en begin dan maar vast je broek weer vol te schijten :icon_wink:

 
Haha! Da's een goeje!

Dit is de mijne:
suz-gsxr750-96-bikepics-02058.jpg

 
Ff weer ontopic })

Ik heb vandaag eindelijk 2 echte wheelies gemaakt.
Ik ben 2 uur bezig geweest en wel 30 keer lafjes de lucht in geweest maar het is me toch eindelijk gelukt om er een (zelfs 2 }) ) te maken.

Alleen bij de eerste kwam ik wat hard neer en vonden mijn testikels het wel leuk om even tegen de tank aan te botsen. :(

Maar morgen heel de dag vrij, dus oefenen/oefenen en nog eens oefenen. :9~
 
ga jij maar slapen en zorg dat we je morgen niet in't hospitaal met gekneusde testikels moeten komen bezoeken. >:)
 
Dan zul jij toch met de auto moeten komen :P
Sorry niet leuk.
Een van ons DPC teampje heeft vanmiddag met z'n motor een ongeluk gehad. Gelukkig is alles goed met hem, maar hij moet nog wel 24 uur ter observatie in het ziekenhuis blijven. Ik weet niet precies wat er gebeurd was, maargoed jongens wees voorzichtig he?
 
Wheely's maken is toch niet zo moeilijk als het lijkt?of toch wel?

Kijken jullie eens op deze site...van een motormaat van mij http://www.incredible-brommertjes.20m.com/ een leuke site voor ieder wat wils.
Hier vind je ook video's en foto's op van mij en andere,ook wheely king en hij kan het echt(suzuki gsxr750) ik rij op een blauwe r1 met blauw/zwart pro sportpak aan(kijk bij sparkie shots/video's).Ook verder een heleboel foto's en verdere gein.
Zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen aan deze unieke site,veel kijkplezier...................hihi.

Ik zie wel hoe jullie het vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan