wie komt er uit spijkenisse?

ikke komp ook uit spijkenisse, noord, achter het plateau :)
misschien kunne we een keertje een leuk ritje maken ipv met de spike bikers :Z

Zeker een goed idee, maar eh zitten hier ook nog mensen die bij de motorclub 'spike bikers' zitten? zo te lezen zit er in iedergeval al eentje bij, als ik goed begrijp
 
Bijna iedereen woont in of om de maaswijk, maar ik zie praktisch nooit iemand rijden :+

Althans niet herkenbaar !

[me]MDevil vindt dat iederen maar een MF sticker op de kentekenplaat moet plakken :9 [/me]
 
Bijna iedereen woont in of om de maaswijk, maar ik zie praktisch nooit iemand rijden :+

Althans niet herkenbaar !

[me]MDevil vindt dat iederen maar een MF sticker op de kentekenplaat moet plakken :9 [/me]
hmmm, en we hebben pas nog wel een stukkie achter elkaar aan gereden :(



:+

Maar zie inderdaad te weinig stikkers in spike.
 
ja dat kan idd kloppen, heb m pas en heb het er nog even van genomen afgelopen weken, en heb ook idd geen sticker
Volgens mij reed je toen achter mij en ging je bij de nissandealer linksaf richting vlinderveen enz. Ik ging rechtsaf. Ongeveer s'ochtends 7:15
 
Hiero mij bike en ik heb een mf sticker niet zo goed te zienalleen op de foto, het is die champagne kleurige er-5

full
 
Weet iemand nog een lekker bochie hiero in Spijkenisse?
Heb geloof ik de meeste wel gehad. Dus als iemand nog een leuk bochie in de buurt weet, roept u maar :)

geen bochie,wel n leuke rotonde bij de dc-berkel in groenewoud. altijd ff kneedownen als ik terug kom van school 8-)
 
geen bochie,wel n leuke rotonde bij de dc-berkel in groenewoud. altijd ff kneedownen als ik terug kom van school 8-)

Ja dat is inderdaad een mooie rotonde *D ga waarschijnlijk zaterdag met een maat van me foto's schieten en een beetje fimpjes opnemen bij de maasvlakte in de buurt denk ik. Hij had een nieuwe uitlaat en wil effe horen hoe dat nouw dik in de toeren klinkt met z'n koekblik.
En ga even wat bochies nemen.Enzo even kijken of me steppies een beetje willen vonken enzo.
 
Ja dat is inderdaad een mooie rotonde *D ga waarschijnlijk zaterdag met een maat van me foto's schieten en een beetje fimpjes opnemen bij de maasvlakte in de buurt denk ik. Hij had een nieuwe uitlaat en wil effe horen hoe dat nouw dik in de toeren klinkt met z'n koekblik.
En ga even wat bochies nemen.Enzo even kijken of me steppies een beetje willen vonken enzo.

Als je ff wil vonken moet je over de haringvliet dam gaan en dan aan t einde op de 1e rotonde linksaf, dan kom je nog 2 rotonde's tegen...LOL
 
Als je ff wil vonken moet je over de haringvliet dam gaan en dan aan t einde op de 1e rotonde linksaf, dan kom je nog 2 rotonde's tegen...LOL

Ah owke weet wel waar je bedoeld zijn inderdaad mooie rotondes, gister nog wezen rijden wel me steppies aan de grond gekregen maar was druk voor me dus niet overal en effe langs mp. rockanje geweest maar geen filmpies opgenomen.
Bij mp rockanje hadden ze wel leuke machines staan vooral die cbr 600rr, dat blijft mooi speelgoed maar die andere waren ook niet verkeerd :9
 
Ah owke weet wel waar je bedoeld zijn inderdaad mooie rotondes, gister nog wezen rijden wel me steppies aan de grond gekregen maar was druk voor me dus niet overal en effe langs mp. rockanje geweest maar geen filmpies opgenomen.
Bij mp rockanje hadden ze wel leuke machines staan vooral die cbr 600rr, dat blijft mooi speelgoed maar die andere waren ook niet verkeerd :9
Zeg, doe je wel rustig :] met die op gevoerde 25kw SB :} , ik weet niet of er nog motorzaken O-) in de buurt zijn met reserve spiegels L :+ L
 
Zeg, doe je wel rustig :] met die op gevoerde 25kw SB :} , ik weet niet of er nog motorzaken O-) in de buurt zijn met reserve spiegels L :+ L


Hoe bedoel je? reserve spiegels.En heb nog een linker liggen daar zit een klein krasje op omdat een tpg busje me bike omver had gereden :(
Maar moet wel rustig aan doen want kan niet harder :9 , moet zeggen dat het soms maar goed is hoor
 
he walter kom ik je hier weer tegen.

Woon nu in Geervliet net naast Spijk heb 15 jaar in Spijk vogelezang gewoond net naast de weilanden.
Suzuki%20gs%20500%20e%20mooiste%20foto.jpg

Dit is me motor *D kom heel vaak in spijkenisse ga vaak naar het (dorp), Akkers enz.
Sta vaak bij de stoplichten voor de akkers op de stoep (woont familie)
Rijd ook zeer regelmatig door spijk en even langs Hemo www.hemomotoren.nl/ .
 
Terug
Bovenaan Onderaan