Wie rijden er allemaal een Honda Magna ? deel 3

19453171_1598295006870658_2384134904061140688_o.jpg


Dit is de SM van Todd.

Op Mach VIIII vind ik niks.

Een zekere Brian Sanderson heeft deze:

59717710_10162040592045508_8585892357759565824_n.jpg


Verder zie ik daar weinig gepimpte SM's, een ander stuur of een ander kleurtje of een maf zadeltje, maar de meesten houden hem origineel.
Oké, fijn dat je even gezocht hebt.

Ik denk dat je de verkeerde Todd hebt.
Hij heeft nog steeds een héle mooie rooie met opengewerkte koppeling en nepturbo.
Maar ook daarna een matzwarte. Kan ook wezen dat die al weer verkocht is, toen ie klaar was liep het blok opeens kapot.

Maar die matzwarte was gewéldig. Met de japanse vlag aan beide kanten op de tank. Er zijn ook foto's van.
Het zou kunnen dat hij niet op Facebook zit.
 
Ik heb op alle Todd's gezocht en niks gevonden. Maar ik heb daar idd een keer een matzwarte SM gezien, zal eens verder terug gaan spitten.
 
Hebbes, maar nu valt hij me een beetje tegen.
Van de andere kant vind ik hem mooier, maar daar heb ik nog geen foto van.

P1010153.jpg
 
Maar die is nog redelijk standaard, op de kleur na en de koplampjes.
Ik ben een paar jaar terug gescrolled op feestboek, maar kon niet vinden wat ik zocht.
Hebbes, maar nu valt hij me een beetje tegen.
Van de andere kant vind ik hem mooier, maar daar heb ik nog geen foto van.

Maar die is nog redelijk standaard op de lak en de koplampen na.
 
Maar die is nog redelijk standaard, op de kleur na en de koplampjes.
Ik ben een paar jaar terug gescrolled op feestboek, maar kon niet vinden wat ik zocht.
Ja dat klopt.

En hij wil een echte Ratbike, niet dit. Dit is allemaal te strak, en heel veel werk.
Spuitbussen matzwart moet het worden bij die Limbolander.
 
Jep, maar toch is dit een mooie fiets om een aantal ideeën op te doen. En een aantal absoluut niet.

This echt een wegwijzer.
 
Het is uiteraard een kwestie van smaak, maar van de 750 cc versie zijn er naar schatting nog zo'n 700 over volgens berichten die ik lees op de Magna Owners group en dat betekent dat hij zeldzaam wordt.

Van de 700 cc versie zijn er veel meer gemaakt, dus daar barst het nog van, maar een 750 zou ik persoonlijk origineel houden want die kon wel eens flink duurder worden in de toekomst.

Zo heb ik mijn Norton Dominator zo goed als origineel, op het voorspatbord na, maar daar heb ik een originele voor klaar liggen. Opvallend is dat de meeste Dominators zijn verbouwd naar een op de Manx lijkende caferacer. Ik kreeg op de mijne een bod van 11.000 euro en dat had ik niet gekregen als hij niet meer origineel zou zijn.

Ik laat mijn twee Supermagna's dan ook zoals ze nu zijn, de een helemaal zoals hij de fabriek verliet en in concoursstaat en de ander heeft alleen andere uitlaten en twee koplampen.

Maar je moet doen wat je leuk vindt, maar denk er wel over na.
 
Absoluut een goed argument mbt het origineel houden. zo heb ik hier een originele SRX-6 die ook destijds de waardering kreeg van de, inmiddels overleden, SRX goeroe hier in NH.
Stond naast een mooi verbouwde SRX maar die kon zn goedkeuring niet wegdragen.
 
Het is uiteraard een kwestie van smaak, maar van de 750 cc versie zijn er naar schatting nog zo'n 700 over volgens berichten die ik lees op de Magna Owners group en dat betekent dat hij zeldzaam wordt.

Van de 700 cc versie zijn er veel meer gemaakt, dus daar barst het nog van, maar een 750 zou ik persoonlijk origineel houden want die kon wel eens flink duurder worden in de toekomst.

Zo heb ik mijn Norton Dominator zo goed als origineel, op het voorspatbord na, maar daar heb ik een originele voor klaar liggen. Opvallend is dat de meeste Dominators zijn verbouwd naar een op de Manx lijkende caferacer. Ik kreeg op de mijne een bod van 11.000 euro en dat had ik niet gekregen als hij niet meer origineel zou zijn.

Ik laat mijn twee Supermagna's dan ook zoals ze nu zijn, de een helemaal zoals hij de fabriek verliet en in concoursstaat en de ander heeft alleen andere uitlaten en twee koplampen.

Maar je moet doen wat je leuk vindt, maar denk er wel over na.

Kun je mij ook in de nalatenschap vermelden?
 
De swarte is van jouw, en de paarse van jouw dochter, toch?

Ik ben ook echt fan van swart. Maarrr, rijd dochter niet meer?
 
Die paarse is ook van mij, mijn dochter mocht hem hebben, maar is opgetieft naar Ierland en heeft hem teruggegeven. Maar hij is wel steeds op mijn naam blijven staan.
 
Maar ik zou nog even mijn keus doorgeven? (Je bent wel makkelijk trouwens. Eigenlijk maakte ik een grap)

In principe de zwarte, maar paars is ook uitstekend :t

En dat van die 700CC was ook grappig bedoeld, ik weet dat het beide 750 is.
Ik dacht echt daj mij te grazen nam in eerste instantie, dus toch niet.
 
Die zwarte heeft nu 14 k mile gelopen en ziet er nog schitterend uit, is altijd goed op gepast. Ik begrijp je keuze, maar die paarse rijdt ook hardstikke fijn.
Heb je er wel eens een gehad?
 
Die zwarte heeft nu 14 k mile gelopen en ziet er nog schitterend uit, is altijd goed op gepast. Ik begrijp je keuze, maar die paarse rijdt ook hardstikke fijn.
Heb je er wel eens een gehad?
Maar maar maar, wat bedoel je precies?

Tuurlijk heb ik er één gehad, oen.
Een Swarte uit 1988. VF750 *O* 🤗
 
Ik had er sinds 2008 2, maar dat was 1 te veel. Past niet.
Hij stond dus bij mijn zus, tot 2011. Ik reed erop, maar te weinig.
En toen gingen ze de kantine bouwen voor de Slatblözers, er was geen ruimte meer.

Nog een jaartje hier in de garage gehad, maar ik brak mijn nek.
En toen maar van armoe verkocht. Ik reed ook liever en vaker op mijn Kawa🤷‍♂️

Toch blijft het kriebelen...

20200119_202919.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan