Wie rijden er in Veghel, Uden, Oss?

kom ook uit denbosch rij wel een keer mee maar pas vader geworden helaas niet zoveel tijd om te :]
maar heb wel een mf sticker op de kuip rij een blade van 92 met zeer gaaf geluid yosi tot 9 mei
 
Op alledie de mijne zitten stickers en binnenkort rijdt er ook nog zo'n invalide elektrokarretje door Uden met een grote ovale sticker erop :+ :+ :+


Moeders van me was vroeger fervent rijdster op der Honda spacey 250cc scooter

Heeft ze ook een Dynojet kit op d'r karretje gemonteerd :P

Weet ik ook meteen waarom je Honda rijd, invloed van Moeders O-)
 
Laatst bewerkt:
Niks joh die Draadlul is gewoon jaloers dat hij niet in zo'n mooie omgeving woont.
Ben een keer bij hem geweest en dan heb je extra benzine nodig en eten voor een week :+ want voordat je dat gat waar hij woont gevonden hebt dan ben je een week verder
 
Hé lui,

Gaat er morgen nog iemand rijden? :?

De weersvoorspellingen zien er goed uit voor morgen.
 
wie o wie uit veghel gaan er zondag naar mega meeting en heeft zin om met z'n allen te gaan????

:] :] :] :] :]

Ik kan wel via Veghel naar Den Bosch rijden (ik neem aan dat je ook eerst naar de Lucht rijd?) :]

Mail me maar dan kunnen we evt. wat afspreken.
 
@Tech-9: Wat voor iets rij jij? Zal ik eens in de gaten houden als ik in de buurt ben.

Met sticker?

Sorry voor de late reactie, maar ik rijd een Zwarte ZX6-R 2003
ik ben vrij veel in en rond uden te vinden met de motor
Als je een keer wil rijden roep maar een keer.
Ik heb trouwens geen M-F Sticker.
 
Sorry voor de late reactie, maar ik rijd een Zwarte ZX6-R 2003
ik ben vrij veel in en rond uden te vinden met de motor
Als je een keer wil rijden roep maar een keer.
Ik heb trouwens geen M-F Sticker.

Volgens mij heb ik je laatst (week of twee geleden) bij het Shell station aan de Industrielaan zien staan.

Goed plan om een keer te gaan rijden! Binnenkort mot hij alleen een keer naar Gerrit om de kleppen te stellen enz. dan ben ik hem weer een paar dagen kwijt....

Ik ben zelf trouwens ook vrij gemakkelijk te herkennen op mijn blauwe ZXR. :+
 
Skup!

Van het weekend even rijden....

Wie rijdt er mee? :?

Roept u maar :+
 
8-)

Er zit bij mij ook een MF sticker achterop mn spatbord

Op mn .........Batavus Trapperfietsje ;)
Omdat ik niet meer mag rijden Heb ik mn motor helaas moeten verkopen van de dokter B|

Anders vraag ik wel een keer aan Bikermouse of ik mee mag achterop ,En schop ik Poets er achtervandaan :X

en o ja Ik kom ook uit Uje :9
 
Laatst bewerkt:
kheb net de mf sticker op me nieuwe motor geplekt, kom uit handel maar rijd veel hier in de buurt, ook in uden veghel.
 
kheb net de mf sticker op me nieuwe motor geplekt, kom uit handel maar rijd veel hier in de buurt, ook in uden veghel.

Hoandel, da's aardig dichtbij. Ik heb je hier nog nooit zijn rijden, zou me wel opgevallen zijn. :P

Eens kijken of ik er een aantal bij elkaar kan krijgen om nog een keer te gaan rijden voor de winter.
 
ben ik nu blind? of ligt het nu aan mij dat ik deze post gemist heb??

Woon in de buurt van Oss, en ben zeeeer regelmatig op pad (ook in de buurt)
Gooi er maar een datum in voor een tochje, liefst voor het kl*te winter..

Oja, m'n jammy is in "stealth"mode = ongestickerd.
 
Iemand zondag een stukkie sturen?

[me]CrowbaR staat toch vroeg op voor de GP van Japan....[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan