Wie rijden er in Veghel, Uden, Oss?

als ze net zo leuk is als de superbikes laatst wil ik nog wel gaan kijken.
 
Als het zondag goei weer is, zuuk ik wel ekkes een stukske te bloazen.
Roep maar hoe en waar!
 
Als het zondag goei weer is, zuuk ik wel ekkes een stukske te bloazen.
Roep maar hoe en waar!

Zondag ist verrekes goei weer :p

Mail me maar even naar het adres in mijn profiel dan spreken we wat af. Ik ga morgen even de GP kijken en daarna vlug de kont van mijn motor in elkaar schroeven. Daarna :]

[me]CrowbaR hoopt dat hij je bij kan houden met zijn ZXR[/me]
 
zondag ga ik misschien (ook) kijken naar Gennep On Wheels en de Boxtelse 'kroegentoertocht'..
 
ik rij te snel over die wegen heen om me te zien :X
nee, ik zit aan de oost-kant en sinds ik niet meer in Uden en omgeving werk zit ik zelden nog in die regio op de brommer... bijna altijd in het hok als ik daar rond rij.
 
Wie was rond 17 uur aan het blèren over de A50, ik was mijn tuin aan het doen (jaja, heb wel wat beters te doen maar ja...) en hoorde steeds dezelfde blèrpijp op en neer rijden tussen afslag 13 en Mariaheide. Later begon het wat te regenen dus ik heb de brommer maar laten staan :( .
 
Wie was rond 17 uur aan het blèren over de A50, ik was mijn tuin aan het doen (jaja, heb wel wat beters te doen maar ja...) en hoorde steeds dezelfde blèrpijp op en neer rijden tussen afslag 13 en Mariaheide. Later begon het wat te regenen dus ik heb de brommer maar laten staan :( .

O-) :+

Zou kunnnen....
 
Zondag ist verrekes goei weer :p

Mail me maar even naar het adres in mijn profiel dan spreken we wat af. Ik ga morgen even de GP kijken en daarna vlug de kont van mijn motor in elkaar schroeven. Daarna :]

[me]CrowbaR hoopt dat hij je bij kan houden met zijn ZXR[/me]

U heeft mail :)

Nog meer gegadigden om zondag ff rond te spollen?
 
Jullie zullen al wel weg zijn, "moet" ik maar verder met het witten van de hal...

Spollen doe ik sowieso niet, zonde van de perfecte Michelin Pilot Powers!!!

Pak je gewoon even een stukje gras mee. :+

Ik was nog niet weg, ik had je kunnen redden van die verfklus.
 
Ik was nog niet weg, ik had je kunnen redden van die verfklus.

Inderdaad redden, als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel verhuizen/verbouwing/schilderen...

Maar ja, moet ik m'n R1 brommer later maar een keer uitlaten. Heb met dat ding nog maar 5.000 km gereden, het moet niet gekker worden. En ze rijdt nog wel zo werelds :} ...
 
Ik bedoelde met rond spollen gewoon rond rijden :)
Maar we kunnen misschien iets afspreken voor volgende week zondag, als het goed weer is.
Want s'avonds haalt het ook niet veel meer uit,en al helemaal niet als de zon schijnt want die hangt om 19:00 al veel te laag.

Waar rij jij meestal rond Rene? Ik heb je nog nooit zien rijden.
En ik heb al veel over je gehoord van de andere Rene (Vlb volkel) :)

Lijkt me leuk om een keer met zn allen te gaan rijden.

Gegroet
 
man, wat zijn ze er weer een zooitje aan het maken bij dat reisbureau/touringcarbedrijf/pannenkoekenhuis.

kom je daar lekker vrolijk door groen gereden komen der nog 8 !!! eikels lekker aangevlamd... B|
 
sjo heey de topics rond eindhoven helmond veghel vughtleven allemaal weer op

en ik woon er net allemaal tussenin dus hoor ik zeker nergens bij :( ;(
laarbeek hier trouwens :)

greetz het menneke
 
sjo heey de topics rond eindhoven helmond veghel vughtleven allemaal weer op

en ik woon er net allemaal tussenin dus hoor ik zeker nergens bij :( ;(
laarbeek hier trouwens :)

greetz het menneke

OOK JIJ mag gewoon in EN rond het pitoreske Uden komen rijden :P
Er moet binnekort echt eens een keer iets afgesproken worden VOORDAT die smerige k*t winter er weer aankomt :(
 
als we nou eens gewoon al die topics hier uit deze buurt in een centraal topic mikken, is handiger denk ik ben al 2 keer met helmond weze rijden, maar woon net zo ver van uje, kunnen we met wat meer mensen gan rijden :]
 
als we nou eens gewoon al die topics hier uit deze buurt in een centraal topic mikken, is handiger denk ik ben al 2 keer met helmond weze rijden, maar woon net zo ver van uje, kunnen we met wat meer mensen gan rijden :]
tja 2 keer wezen rijden en 1 keer telaat he :P

maar verder heb je wel een goed idee ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan