Wie rijdt er in Leiden en omgeving (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke een up to date versie. Alle namen die in dit deel gepost hebben staan erop. Dat zijn de meest recente actieve gebruikers.
Mocht er iemand ontbreken hoor ik het wel.
Bij de plaatjes is de Blade weg en er is een SV bij, voor de trotse SV eigenaren onder ons.

Als je je eigen motorfoto erop wilt hebben moet je die hier ff posten, kan die er bij.

-1.jpg
 
Wil zelf misschien een doos kopen van die dingen om voor bij het monteren van de banden snugger mannetje :+Had de importeur al gebeld maar die levert niet aan particulieren. Zal nogmaals vragen of ie wel een hele doos wil leveren aan mij.. Denk niet dat mijn mail duidelijk was ;)

matrex matrex matrex alain(de) levert wel aan particulieren
:Y *D
 
Oke een up to date versie. Alle namen die in dit deel gepost hebben staan erop. Dat zijn de meest recente actieve gebruikers.
Mocht er iemand ontbreken hoor ik het wel.
Bij de plaatjes is de Blade weg en er is een SV bij, voor de trotse SV eigenaren onder ons.

Als je je eigen motorfoto erop wilt hebben moet je die hier ff posten, kan die er bij.

(Afbeelding)

Ben idd de laatste tijd wat minder actief met posten maar men motor staat wel op de foto maar men naam niet. Btw mooie flyer.
 
nieuwtje:


Hier heb ik vanmiddag een bod op gedaan.

http://www.broekmanmakelaars.nl/bm/...0000&city=ALKMAAR&page=1&orderby=price,street

Effe afwachten hoe ze reageren maar heb goede hoop :)


Haha leuk ... ben ook bezig ... heb er 2 op het oog

welke vinden jullie ? :+

1e: http://www.remax.nl/aanbod/details.asp?id={66A93406-41BE-469D-A4CE-248CEEAABA6E}

2e: http://www.deleeuw.nl/objectdetail....huur=&Object_type=&Volgorde=ASC&Prijsmin=0&Pr

bij de 2e moet je wel eerst op "meer details" klikken voodat de fotopagina het goed doet!
 
Laatst bewerkt:
Oke een up to date versie. Alle namen die in dit deel gepost hebben staan erop. Dat zijn de meest recente actieve gebruikers.
Mocht er iemand ontbreken hoor ik het wel.
Bij de plaatjes is de Blade weg en er is een SV bij, voor de trotse SV eigenaren onder ons.

Als je je eigen motorfoto erop wilt hebben moet je die hier ff posten, kan die er bij.

(Afbeelding)


Ik vind hem TOP ...erug leuk gedaan :Y :Y


heb je hem ook in groot formaat ?
 
doe deze er ook bij: suffe toerfoto's hebben we genoeg })

IMG_2659.jpg


En MrHaweye is een goeie gozer, maar een bezoeker :P
 
Oke een up to date versie. Alle namen die in dit deel gepost hebben staan erop. Dat zijn de meest recente actieve gebruikers.
Mocht er iemand ontbreken hoor ik het wel.
Bij de plaatjes is de Blade weg en er is een SV bij, voor de trotse SV eigenaren onder ons.

Als je je eigen motorfoto erop wilt hebben moet je die hier ff posten, kan die er bij.

(Afbeelding)

Mooie foto, maar waar is mijn SV dan ? Woon in Katwijk aan Zee *O*

 
Het is geen superstyle ventiel zoals Den the Men 'm postte, maar ik vermoed dat deze z'n werk ook wel doet. Ik vraag me alleen af of het niet zo moet zijn dat er twee van die rubbers moeten zitten; 1 aan de onderkant (die zit er nu op) en één aan de bovenkant (ter bescherming van de velg, lijkt me :? )

(Afbeelding)

7 euromannen *D !


Lijkt wel een racefietsventiel ;)


matrex matrex matrex alain(de) levert wel aan particulieren
:Y *D


bel mij morgenochtend anders effe :) Zal mijn nummer effe mailen naar je ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan