Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R ---> deel 6 alweer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Arco.. Ik heb inderdaad de andere tint rood. Is meer bordeauxrood.

Over de huurmotor.. Het is niet precies een R1 blok, het blok is wat teruggetuned om het supersport karakter er een beetje uit te halen. Ik kan echter vertellen dat hij nog steeds erg snel is. Genoeg koppel onderin (rond de 4000 toeren), maar met een leuke extra duw bovenin tot aan de toerenbegrenzer.

Over een paar dagen weet ik te vertellen of het beter is dan de RF. Ik denk namelijk dat het op de snelweg nog wel eens zwaar kan gaan worden met de wind, in korte bochtjes is de huurmotor de RF echter met gemak de baas.


OEH! Die ik heb k ook s een dag gehuurd.... Wat een gave motor joh!! Ik zou er ook zo mee op vakantie gaan!
 
R.I.P. in peace

na een heerlijk toer tocht afgelopen zondag en bijna op eind bestemmig
blokkeert me achter wiel (gelukkig reed ik niet zo heel hard) dus kon de boel goed onder controle houden .


Ik heb vroeger (20 jaar geleden alweer) een Honda CB750 gehad, ik ging met +/- 100 over hobbel in de weg en ketting brak af, schoot zo mijn blok in. Achterwiel stond even paar seconden stil en brak even uit. Ben overeind gebleven maar was ff schrikken.

Als je een RF900 wil gaan rijden, ik ben er zelf hard over aan het nadenken om naar een Honda Blackbird over te stappen (na ruim 13 jaar RF mag dat wel toch?)

Ik zou deze motor zo te koop zetten en een andere kopen, scheelt je een hoop sleuteltijd.

IMG_0170.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan