Wie? Wat? Waterland! #23 'Waar een Weg is, is een Wil'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag 13 april, Martin Luther Kingweg (uiteraard) en 18 km te hard.... Had een leuk weekendje Sauerland kunnen zijn...


Nou, dan zal die van mij morgen wel in de brievenbus liggen :X

Ik zou de foto opvragen, aangezien ik een notoire achterwielklever en dus ook op jouw foto sta maak je nog een kans :+


Rik, die is gewoon de bok natuurlijk, die valt weer in herhaling, lijkt mij een leuk www uitje richting de rechtbank *O*
 
Laatst bewerkt:
Zo'n onding ja B| Of kans om jezelf onderuit te remmen, of te hard/door rood rijden... Als het net op het verkeerde moment oranje word...

Kennis van mij had daar een mooie oplossing voor, timer bij het verkeerslicht zetten, over hoelang het rood word, of wanneer het groen word...

Beetje overdreven? :+
 
woops! Ernstige sponsering?

Is die flitser voorbij het schouw als je de a10 opdraait ook weg trouwens? ik zag hem niet in ieder geval en anders hoop ik dat het licht oranje genoeg was :X
Edit: Op flitsmeister staat hij alleen het stoplicht ervoor aan de amsterdam kant. Twijfel of er daar voorheen überhaupt een heeft gestaan.


Owja volgens mij Erik gespot vanmiddag op de baanstee. Ik stond voor de werkplaats even te roken en vanaf die afstand leek het sprekend.
waar en hoelaat?:P Ben smiddags even bij Frank geweest en heb in magazijn staan opruimen, weet niet waar jij werkt :X
 
Laatst bewerkt:
Verjaar-/vaderdag al binnen gekregen.
(kan opa tenminste fatsoenlijk zitten op de vakantie)

th_2014-05-06210015_zps56a45e9c.jpg


th_2014-05-06205744_zps7e24c62c.jpg
 
Verjaar-/vaderdag al binnen gekregen.
(kan opa tenminste fatsoenlijk zitten op de vakantie)

th_2014-05-06210015_zps56a45e9c.jpg


th_2014-05-06205744_zps7e24c62c.jpg

Dat is een mooi pakmaatje! wij hadden van die kindervouw stoeltjes mee :+ Maar dat pakte toch een stuk groter uit qua pakformaat.

Goed stoeltje hoor, kan je wel vertellen dat een rugleuning soms hemels aan kan voelen :P
Waanzinnig hard? Als in te hard?Dat ziet er helemaal niet slecht uit voor een reis stoel in dat formaat!

Uiteraard te hard, veel te hard zelfs, maar het waanzinnig sloeg vooral op 'mooi' :)

Uiteindelijk de dB-killer er uit gekregen, eerst een paar tikken op de puntlas, en daarna een grabbelton tangetje op maat geslepen op advies van jullie. Toen kwam de circlip los *O*

Daarna de puntlas doorgeboord en de verdikking uit de circlip geslepen, nu gaat ze er makkelijk in en uit. :}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan