Wie weet er een winterstalling voor mij

gof

Rookie
7 dec 2008
5
0
Den Haag
:] Ik heb mij weer een motor (Honda Chadow)aan geschafd na twintig jaar :o ik moet hem enkel nog op halen in Arhem :Y Ik woon nu in Zoetermeer en daar kan die niet droog staan dus als je een stalling voormij weet zobeetje in de buurt van Zoetermeer.
Bedankt alvast
 
op zn motorstek staat ook chadow :?

misschien is 'ie dicslet disclet diclest woordblind |(


:+

maar on-topic: ik heb mijn motor gestald bij een pompstation met een huur-een-box gedeelte.
Misschien heb je een grote autowasserij met stofzuigerhal in de buurt? Grote kans dat ze ook aan (motor)opslag doen...
 
En aan geschafd is toch aangeschaft???
geschaft met een t en zonder aan had trouwens volgens mij iets te maken met eten....

Hoop dat ie beter is in motorrijden dan in nederlands, anders is het gauw klaar vrees ik.... :Y
 
Laatst bewerkt:
Wie weet is het echt een Chadow... wat weet jij nou daarvan?

Zal wel custom shit zijn...

:+
Als ik op Chadow google, komen er veel hondjes tevoorschijn..
Zou hij misschien op het verkeerde forum zitten...? ;)
Hondjes stallen.. zielig hoor.... :+
 
Laatst bewerkt:
:] Ik heb mij weer een motor (Honda Chadow)aan geschafd na twintig jaar :o ik moet hem enkel nog op halen in Arhem :Y Ik woon nu in Zoetermeer en daar kan die niet droog staan dus als je een stalling voormij weet zobeetje in de buurt van Zoetermeer.
Bedankt alvast


Mijn topografie is niet zo best maar waar ligt Arhem??????

Maar zo slecht is het nog niet want van de 50 woorden heeft hij er toch nog 45 goed geschreven, dus eigenlijk is het gewoon een dikke 9. :P
 
Laatst bewerkt:
Tsjonge, wat een taalpuristen. Allemaal een 10 zeker voor het Nationaal Dictee?
Kappen met dat flauwe gedoe.

Help die nieuwe user, of reageer niet.
 
Hey Gof, ik zoek ook een stalling in Zoetermeer, misschien kunnen we samen zoeken of samen huren?
 
hans van wijk heeft ook winterstalling eventueel ook met mogelijkheid tot beurt. wordt die netjes behandeld en af en toe de wielen wat gedraaid zodat er geen vlake kanten aan komen en de accu wordt ook regelmatig even aan de druppellader gehangen. ik weet alleen niet of hij nog plek heeft. ze zitten meestal redelijk snel vol als het weer wat slechter wordt maar vragen kan geen kwaad.
 
hans van wijk heeft ook winterstalling eventueel ook met mogelijkheid tot beurt. wordt die netjes behandeld en af en toe de wielen wat gedraaid zodat er geen vlake kanten aan komen en de accu wordt ook regelmatig even aan de druppellader gehangen. ik weet alleen niet of hij nog plek heeft. ze zitten meestal redelijk snel vol als het weer wat slechter wordt maar vragen kan geen kwaad.

Ik weet niet hoe het met Gof zit maar ik zoek geen winterstalling want ik wil iedere dag bij mijn motor kunnen!
 
:P :P



Mag ie niet thuis in de kamer ?? Als ie niet lekt toch zeker wel ??

Wat kost een motorstalling dan wel? Dus binnen in vorstvrije loods, en aan de accu druppelaar, bij een motorzaak. Denk zo 20 euro per maand.


:W :W :W
 
Als ik geen eigenstalling zal hebben zou ik die €20 er wel voor over hebben. Je heb dan denk minder schade dan dat hij constant onder zo'n zeiltje staat. Maar ben dan wel benieuwd hoe hij dat straks in de zomer gaat doen. Kun je geen afdakje maken waar je hem onder kan zetten.
 
Helaas hij kan niet in de woonkamer want die is niet op de begane grond! Een afdakje gaat dus ook niet.. Ik zet hem ook liever niet onder een hoes.. Wat ik dus nodig heb: een garage!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan