Wie zou er naar de presentatie komen over de Noordkaap?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcus-2

Rookie
27 jan 2009
12
0
Mensen, ik ben nu vier maal naar de Noordkaap geweest. tweemaal in de zomer en tweemaal in de winter. Alles op monomotoren. (geen zijspan). Ik heb daar bergen video materiaal van. Ik loop met de gedachte om gewoon bij mij thuis wat presentaties te geven over die reizen. Groot beamer scherm, koffie met koek en een glaasje fris en knabbels. Zal een avondvullend programma worden. 10 euro voor de onkosten. Kan een man of 15-20 in de filmzaal (woonkamer) hebben. Vraag mij alleen af of daar behoefte aan is en of mensen dit leuk vinden. Dus bij deze de vraag: Wie zou er komen?
 
Idee is wel aardig, maar via Google is veel informatie en films over de Noordkaap
te bekijken. En thuis onderuit gezakt op de bank met fris en knabbels is wel zo gemakkelijk.
Vermeld voor de liefhebber even je woonplaats.
 
het lijkt mij wel interessant.
Zelf wil ik over twee jaar ofzo ook naar de noordkaap, in de winter, maar dan wel met het zijspan.
Ik vind het dan wel zo handig als ik gebruik kan maken van de kennis van een ander.
 
Mensen, ik ben nu vier maal naar de Noordkaap geweest. tweemaal in de zomer en tweemaal in de winter. Alles op monomotoren. (geen zijspan). Ik heb daar bergen video materiaal van. Ik loop met de gedachte om gewoon bij mij thuis wat presentaties te geven over die reizen. Groot beamer scherm, koffie met koek en een glaasje fris en knabbels. Zal een avondvullend programma worden. 10 euro voor de onkosten. Kan een man of 15-20 in de filmzaal (woonkamer) hebben. Vraag mij alleen af of daar behoefte aan is en of mensen dit leuk vinden. Dus bij deze de vraag: Wie zou er komen?

Beetje fatsoenlijk uploaden op een video-site plus je verhaal erbij. :Y

10 euro lijkt mij wat veel trouwens. De meeste geïnteresseerde zullen al kosten hebben met betrekking tot vervoer of wat dan ook. 5 euro lijkt mij veel redelijker.
 
Mensen, ik ben nu vier maal naar de Noordkaap geweest. tweemaal in de zomer en tweemaal in de winter. Alles op monomotoren. (geen zijspan). Ik heb daar bergen video materiaal van. Ik loop met de gedachte om gewoon bij mij thuis wat presentaties te geven over die reizen. Groot beamer scherm, koffie met koek en een glaasje fris en knabbels. Zal een avondvullend programma worden. 10 euro voor de onkosten. Kan een man of 15-20 in de filmzaal (woonkamer) hebben. Vraag mij alleen af of daar behoefte aan is en of mensen dit leuk vinden. Dus bij deze de vraag: Wie zou er komen?

afhankelijk van de locatie ook wel interesse :)
 
Familie en vrienden uitnodigen (die hebben weinig keus) :)

En als je een DVD brand wacht eerst de bestellingen maar af.

:+

Denk dat wie hier liever de trip zelf maken dan bekijken van een ander.
Denk ik... :$
 
ik denk dat je meer animo zal hebben met een rondje motorzaken op zondag? richt je een deel van de zaak in met die beamer+scherm + veel meer stoeltjes, dan kan je af met een paar centen als entree in de vorm van een kaartje. dat zullen mensen wel doen. betalen om in iemand zijn huiskamer te zitten...? weinig kans denk ik.
 
wat is erger, 10 euri vragen voor een zitplek in je woonkamer + glas fris + bakkie chips of daarover zeiken en roepen dat 5 euri een beter prijs zou zijn :? _O- _O-






Vrijdag!! *O* *O*
 
Serieuze reactie: maak er leuke filmpjes van (+- 10 min.), maak er een kanaal van op Youtube en post de filmpjes 1 voor 1 over niet te korte periode. Als je er beetje talent voor hebt en plezier hebt met het maken, dan kunnen de filmpjes behoorlijker vermakelijk zijn om te kijken, en dat niet alleen voor motorrijders.

Vergeet niet dat je ook een Youtube partner kunt worden en dan wat centjes kunt verdienen aan de reclame die bij de filmpjes getoond wordt! Ik zou echt niet weten om wat voor bedragen het dan gaat, maar het is vast minstens een aardigheidje die je kan motiveren om nog een filmpje samen te stellen.
 
2 jaar geleden eens zo'n lezing meegemaakt bij een Bever zwerfsport te Eindhoven. Denk dat er toen wel 40 mensen in de zaal zaten. Was een leuke en vermakelijke avond met foto's filmpjes en life commentaar van de reiziger. Was toevallig in de winkel en had weinig te doen, dus ben toen blijven kijken. Meeste mensen kwamen echter speciaal voor de lezing (ook over de Noordkaap). Of dit iets koste weet ik echt niet meer. Interesse voor dit soort lezingen over wat langere reizen lijkt in ieder geval wel aanwezig te zijn. Misschien moet je een ander podium zoeken dan je eigen woonkamer.
 
ik denk dat je meer animo zal hebben met een rondje motorzaken op zondag? richt je een deel van de zaak in met die beamer+scherm + veel meer stoeltjes, dan kan je af met een paar centen als entree in de vorm van een kaartje. dat zullen mensen wel doen. betalen om in iemand zijn huiskamer te zitten...? weinig kans denk ik.

Betalen om op zondag in een motorzaak te zitten? Weinig kans denk ik.. ;)



moet ik met m'n bioscoopbroek aankomen?
Liever aan dan uit, lijkt mij.. :z
 
Laatst bewerkt:
Maar eh, waarom eigenlijk?

Misschien een beetje lomp uit de hoek, maar heb je zoveel behoefte om je verhaal kwijt te kunnen? Of wil je mensen overtuigen dat dit toch echt wel de mooiste reis is die je kan maken?

Is je film ook in 3D btw? :+
 
Ik vrees dat hier toch een commercieel belang aan zit, en dus gaat dit topic op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan