Ik had nog even gewacht met het slopen van mijn snorscooters.
Maar nu gaat het 1 januari dan gebeuren, ook daar een helm op.
Maar ik heb niet altijd zin in een helm en ondanks dat ik nu van
die waardeloze (dure) HJC helm af ben is de schade al gedaan.
Duurkoop is dan niet altijd goeie-koop en nu heb ik voor een derde
van de prijs, een betere.
In ieder geval (echt) veel minder herrie aan de kop.
Het testen met kuipen, schermpjes bleek, dat alles meer herrie gaf,
dan gewoon naked. Ondanks het gemis van gehoorbescherming was
het geraas om het hoofd prima te doen. Oke, je moet niet de grenzen
op zoeken maar dan kan je altijd nog iets naar wens op je oren zetten.
Het is een keuze geen must.
Maar ik had nog een oude liefde ergens in het achterhoofd en die
date is er nooit gekomen. Maar opeens was die gedachte er weer.
BMW heeft namelijk ooit een hele goede helm gemaakt. Zelfs met
ruitenwissertjes erop en jaha.....wielen er onder.
Jullie raden het waarschijnlijk al en ondanks alle grappen en grollen
die de ronde doen op het wijde web, blijft de C1 een mooi stukje
techniek.
Ondanks het gemis van gehoorbescherming was
het geraas om het hoofd prima te doen. Oke, je moet niet de grenzen
op zoeken maar dan kan je altijd nog iets naar wens op je oren zetten.
Het is een keuze immers geen must.
Eigenlijk valt deze voiture nu onder SnorMotor omdat je daar nog wel
zonder helm mee rond mag rijden.
Dit weekeinde dus maar eens een afspraak gemaakt voor een testrit
en ik ben nog verder helemaal om.
Er zal en moet zo'n ding aan het assortiment toegevoegd worden.
Want mijn kop staat niet altijd naar helm of airco gekoelde aquarium.
Gehoopt dat een cabrio die problemen zou doen wegnemen ,
bleek een illusie.
Dus Snormotor of Motorcabrio? Ik vind zo'n apparaat prima plaats hebben
dus al het andere spul in de garage. Omdat je soms gewoon simpel eens
wat anders wilt
Maar nu gaat het 1 januari dan gebeuren, ook daar een helm op.
Maar ik heb niet altijd zin in een helm en ondanks dat ik nu van
die waardeloze (dure) HJC helm af ben is de schade al gedaan.
Duurkoop is dan niet altijd goeie-koop en nu heb ik voor een derde
van de prijs, een betere.
In ieder geval (echt) veel minder herrie aan de kop.
Het testen met kuipen, schermpjes bleek, dat alles meer herrie gaf,
dan gewoon naked. Ondanks het gemis van gehoorbescherming was
het geraas om het hoofd prima te doen. Oke, je moet niet de grenzen
op zoeken maar dan kan je altijd nog iets naar wens op je oren zetten.
Het is een keuze geen must.
Maar ik had nog een oude liefde ergens in het achterhoofd en die
date is er nooit gekomen. Maar opeens was die gedachte er weer.
BMW heeft namelijk ooit een hele goede helm gemaakt. Zelfs met
ruitenwissertjes erop en jaha.....wielen er onder.
Jullie raden het waarschijnlijk al en ondanks alle grappen en grollen
die de ronde doen op het wijde web, blijft de C1 een mooi stukje
techniek.
Ondanks het gemis van gehoorbescherming was
het geraas om het hoofd prima te doen. Oke, je moet niet de grenzen
op zoeken maar dan kan je altijd nog iets naar wens op je oren zetten.
Het is een keuze immers geen must.
Eigenlijk valt deze voiture nu onder SnorMotor omdat je daar nog wel
zonder helm mee rond mag rijden.
Dit weekeinde dus maar eens een afspraak gemaakt voor een testrit
en ik ben nog verder helemaal om.
Er zal en moet zo'n ding aan het assortiment toegevoegd worden.
Want mijn kop staat niet altijd naar helm of airco gekoelde aquarium.
Gehoopt dat een cabrio die problemen zou doen wegnemen ,
bleek een illusie.
Dus Snormotor of Motorcabrio? Ik vind zo'n apparaat prima plaats hebben
dus al het andere spul in de garage. Omdat je soms gewoon simpel eens
wat anders wilt
Laatst bewerkt: