Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@ dikkiedik ik heb het spul helemaal gesoldeerd en met een tyre rap stevig vastgezet. Wat ik denk is dat het solderen het draadje in de lamp heeft losgemaakt. Ik ga er nu (weekend) een H4 of H7 lamp inzetten zodat ik de aansluiting naar de gloeidraad niet belast met solderen.
Maar ik ben er niet zo vrolijk van.
Hoi, bedankt voor je aanbod maar ik woon in Spijkenisse.Hallo,
Als je in de buurt van Lichtenvoorde woont heb ik wel een weerstand van 50W voor je liggen. Als je zoveel moeite doet om dit principe te testen, wil ik je graag helpen. Als het werkt installeer ik het ook bij mijn eigen motor. Je kunt de weerstand gratis bij me ophalen. Tevens kun je een indicatie lampje inbouwen, of er nog stroom door de weerstand loopt. Ik wil je hier wel bij helpen!
Groeten,
Guido
nou hij zit erin. Heb een gat van 24 mm geboord waar het lampje doorheen kon daaromheen 4 kleintjes voor tyre rapjes en de kraag van de lamp volledig ingekit. Moet wel blijven zitten. Heb hem op groot licht aangesloten dus 60 watt. Nu moet het goed gaan denk ik.Succes ...STEK....
Hoor ik nog hoe het bevalt?....
Kweenie,
maar een DYNO-pakket is vele malen duurder als ff een lampje in je filterhuis fabriekken.
Als t met een lampje lukt zal je t idd ook wel met een DYNO-kit of POWER-COMMANDER zo af kunnen stellen/tunen of laten stellen/tunen dat je geen last meer hebt bij lagere temperaturen.
Mijn voorkeur gaat in deze dus uit naar t lampje (als je niet op zoek bent naar betere prestaties onder normale omstandigheden ), ik bedoel waarom een hoop geld uitgeven als je t probleem zo goedkoop en simpel kan oplossen
.......is mijn ongeloofelijk koude vingers.
wat voor handschoenen dragen jullie? (en ja winterhandschoenen)
\
helaas ....................
..........................BAH
Je hebt om 22:20 je ZZR nog uit elkaar gehaald? Hoop werk. Ik doe het totaan mijn bougies in 20 minuten. Dat is alleen uit elkaar dus als jij het in een half uur ook weer in elkaar hebt , kom wel een keer bij je in de leer. Maandag en disndag is het nog koud. Daarna gaat de temp alweer omhoog. Dan maar twee dagen kloten maar rijden zal hij.Shit....ik ook.............
Maar het was gisteravond ook wel flink! 22:20 op motor naar huis...-2 én mist...
thuis zooitje uitgekleed....lamp controle..........schakelaar stuk!!!!
bougies gecontroleerd....3 zwart...
( half uurtje werk...alle schroeven zijn imbus-rvs..lekker makkelijk.. )
Dat is eigenlijk nog een opmerking waard in alle soortgelijke topics.....
Altijd de bougies schoonmaken.....zo zwart als roet betekent nl. GEEN VONK!!
morgen nieuwe schakelaar monteren met groene led voor controle.
Vergeet ook niet je oliekoeler voor de helft af te dekken.....
de radiator voor 1/3 deel....
en ik heb, voordat de tank er op gaat, over het luchtfilterhuis en langs de carbs. een groot stuk skai gelegd.
Alleen maar om zoveel mogelijk warmte VAST te houden onder de tank en bij de carbs.
Gaat't hopelijk morgen weer proberen.......