Wintertesten 2009 - 2010

Dag 2

Superbike - beste tijden uit de twee sessies
1. Jonathan Rea (Hannspree Ten Kate Honda) 1'41.878;
2. Michel Fabrizio (Ducati Xerox) 1'41.992;
3. Cal Crutchlow (Yamaha World Superbike) 1'42.115;
4. Leon Haslam (Suzuki Alstare) 1'42.251;
5. Max Biaggi (Aprilia Racing) 1'42.71;
6. Leon Camier (Aprilia Racing) 1'42.79;
7. Noriyuki Haga (Ducati Xerox) 1'43.098;
8. James Toseland (Yamaha World Superbike) 1'43.147;
9. Carlos Checa (Althea Ducati) 1'43.425;
10. Max Neukirchner (Hannspree Ten Kate Honda) 1'43.549;
11. Sylvain Guintoli (Suzuki Alstare) 1'43.612;
12. Joan Lascorz (Kawasaki WSRT) 1'43.902;
13 Javier Fores (Kawasaki WSRT) 1'44.413;
14. Tom Sykes (Kawasaki WSRT) 1'44.9;
15. Vittorio Ianuzzo (Suzuki) 1'44.908;
16. Alex Hofmann (Aprilia test rider) 1'45.5;
17. Regis Laconi (DFX Ducati) 1'46.458

Supersport - beste tijden uit de twee sessies
1. Kenan Sofuoglu (Hannspree Ten Kate Honda) 1'44.329;
2. Joan Lascorz (Kawasaki WSS) 1'44.619;
3. Michele Pirro (Hannspree Ten Kate Honda) 1'44.999;
4. Broc Parkes (Kawasaki WSS) 1'45.0;
5. Katsuaki Fujiwara (Kawasaki WSS) 1'45.875;
6. David Salom (Kawasaki WSS) 1'46.2;
7. Gino Rea 1:46.423 (Yamaha WSS)
 
P20091028190359656.jpg


P20091028190559328.jpg


P20091028190455765.jpg


P20091028190737718.jpg
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ja plaatjes van 800pixels kun je nog geen eens gebruiken als achter grond van je gameboy, dus ik dacht dan meteen goed doen :P
En met de internet snelheid van tegen wordig heeft niemand daar meer last van toch :)
 
Ik denk dat het bij Aprilia meer tussen Camier en De Angelis gaat.
Zou zeker niet slecht zijn ze hebben een jong talent volle coureur nodig die net als Simonceli of Fabrizio gewoon ervoor gaat, onbezonnen onbemind :) waarbij De Angelis een streepje voor heeft imo.
Naast iemand die zoals Biaggi ervaren is en constant.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het bij Aprilia meer tussen Camier en De Angelis gaat.
Zou zeker niet slecht zijn ze hebben een jong talent volle coureur nodig die net als Simonceli of Fabrizio gewoon ervoor gaat, onbezonnen onbemind :) waarbij De Angelis een streepje voor heeft imo.
Naast iemand die zoals Biaggi ervaren is en constant.

De Angelis blijft zo goed als zeker in de motogp
 
Ja ik hoop dat Bayliss terugkomt! Zou leuk zijn!

?????????????????????? Waar slaat dat nou weer op?????????
Kun je ook wel opperen ; ik hoop dat Agostini binnenkort weer komt. _O- _O-




Ooh sorry ted , ik zie nou net dat gerucht rond gaat. Gaat toch niet gebeuren, is gewoon onzinnig.( maar zou wel gaaf zijn). :]
 
Laatst bewerkt:
?????????????????????? Waar slaat dat nou weer op?????????
Kun je ook wel opperen ; ik hoop dat Agostini binnenkort weer komt. _O- _O-




Ooh sorry ted , ik zie nou net dat gerucht rond gaat. Gaat toch niet gebeuren, is gewoon onzinnig.( maar zou wel gaaf zijn). :]

Okee ;)

Zou echt een superteam als het doorgaat he. Haga, Fabrizio en Bayliss in één team. Volgens mij kan het best, Troy behoort immers nog steeds bij de Ducati-family. En dat zal altijd zo blijven, hij wil niks meer te maken hebben met andere merken.
 
Een van de Moto2 teams die we volgend jaar in actie zullen zien is dat van voormalig MotoGP teammanager Gianluca Montiron, de Italiaanse teammanager heeft Mattia Pasini weten te strikken voor zijn team.

De 24 jarige Mattia Pasini, die al een paar seizoen weinig geluk heeft gekend, was de afgelopen periode in gesprek met meerdere Moto2 teams waaronder dat van Tech3 baas Hervé Poncharal maar de Italiaan heeft uiteindelijk getekend bij het Moto2 team van Gianluca Montiron.
Wie zijn teamgenoot gaat worden is niet bekend maar gezien de samenwerking tussen Montiron en Kevin Schwantz is de kans groot dat het de Amerikaan JD Beach zal worden.

"Ik ben blij dat ik eindelijk getekend heb bij een team met een goede structuur, een goede visie en de juiste mensen. Ik hoop dat ik eindelijk een rustig seizoen zal kunnen rijden waarin ik alleen maar hoef te denken aan het racen en niet aan alles er om heen," vertelde Pasini.
 
Nu Spies weer uit de WSB is durft Bayliss weer hoor :X :+


Wayne Gardner ook :)



Spies' Yamaha 'difficult to ride' says Gardner
Ex-500cc world champ tests the latest WSB machines at Portimao


FORMER 500cc World Champion Wayne Gardner has said Ben Spies' title-winning Yamaha YZF-R1 is the most difficult bike to ride on the WSB grid!

The 50-year-old Australian, who clinched the 500cc crown in 1987, made the synopsis after riding most of the World Superbike machines in a post-season test session at Portimao racetrack, Portugal.

Gardner, who was one of the few men to truly tame the vicious power of the bikes from the 500cc two-stroke era, heralded Spies' machine as the most difficult to ride around Portimao. The former Honda employee also tested a Ducati, Suzuki, BMW, Honda and Kawasaki.

Speaking after the test, Gardner said:

"They all have a different personalities and above all very particular characteristics. I was very impressed with the Yamaha but it's very difficult to ride. Congratulations to Ben Spies. He did a great job taking that bike to victory! "


Straks blijkt Spies voor Yamaha R1 net als Stoner voor Ducati GP :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan