Wintertesten 2017

16300246_1361721770536957_1249748526372459009_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lijkt een electronische component, zeker gezien de data-aansluiting achterop. Maar dan wel iets buiten het normale meetveld van motorelectronica en vering want daarvoor hoeven ze niet zo'n topkoffer te monteren.

Even zwaar speculeren: centrale unit gekoppeld aan sensoren om luchtflow te meten? Aerodynamica dus? Zou wel bij Ducati's vleugelvervanging passen


Of het is een mp3 speler met luidspreker waarop continu Rossi interviews afspelen....om 99 tot een beetje tempo te inspireren.. :+
 
Wat maakt t uit waar hij staat bij de testdagen :).
Testdagen zeggen helemaal niets. Iedereen rijdt een ander programma.

We kunnen commentaar gaan geven als ie twee sec achter staat op de Pole in Philip Island :).
Vorig jaar was Michael daar erg sterk. :}
 
Hoe het uit pakt weet ik niet. Maar wel heel gaaf dat ducati duidelijk bezig is met innovatie en dat andere alleen maar kunnen gissen
Het zijn wel van die automotive oplossingen, en we weten allemaal hoe dat uitpakt. (Elf)
Maar wie weet.. nu eens een keer niet. :t (Ik hoop dat het geen crashgevaarlijk apparaat wordt.. nog meer..)
 
Laatst bewerkt:
Het zijn wel van die automotive oplossingen, en we weten allemaal hoe dat uitpakt. (Elf)
Maar wie weet.. nu eens een keer niet. :t (Ik hoop dat het geen crashgevaarlijk apparaat wordt.. nog meer..)

het wordt steeds meer een raket op wielen })
 
Hoe het uit pakt weet ik niet. Maar wel heel gaaf dat ducati duidelijk bezig is met innovatie en dat andere alleen maar kunnen gissen

Zouden ze in Japan niet denken van waar zijn ze in godsnaam allemaal mee bezig?
Wij zetten er wel een nieuw kuipje op en dat moet voldoende zijn.Zolang ze achter ons zitten maken wij ons niet druk.
Oké,zo werkt het niet maar daar lijkt het ieder jaar op.
 
Zouden ze in Japan niet denken van waar zijn ze in godsnaam allemaal mee bezig?
Wij zetten er wel een nieuw kuipje op en dat moet voldoende zijn.Zolang ze achter ons zitten maken wij ons niet druk.
Oké,zo werkt het niet maar daar lijkt het ieder jaar op.

In mijn optiek was Ducati degene die het meest profijt had van de vleugels. De motor heeft een idioot hoog vermogen en ze hebben altijd problemen met de voorkant. Ze zullen wel moeten... De Japanners kunnen wellicht met minder zichtbare innovaties op de baan verschijnen.

Allemaal giswerk natuurlijk ;)
 
Zouden ze in Japan niet denken van waar zijn ze in godsnaam allemaal mee bezig?
Wij zetten er wel een nieuw kuipje op en dat moet voldoende zijn.Zolang ze achter ons zitten maken wij ons niet druk.
Oké,zo werkt het niet maar daar lijkt het ieder jaar op.

Ze hebben gewoon een 'centauro' nodig die niet bang is. Een soort Dovizioso, maar dan met iets meer talent. (=lees Marquez).
Als Lolli een keer goed hard eraf gaat.. ben ik bang dat de schuld bij de fiets gelegd gaat worden, en dat er weer een rotperiode aan gaat breken (a la jaar of 8 geleden oid)
 
Terug
Bovenaan Onderaan