Wintertesten 2017

Rossi Wings 2

full
 
Ligt aan seamless bak, dan is het N-1-2-3-4-5-6 ipv 1-N-2-3-4-5-6 :X
Ja dan is het toch geen normale motor meer? :+ :t :}

Lijkt me voor dagelijks verkeer wel handig.
Schakel vanochtend nog twee keer in neutraal onderweg. :+
 
Die Tech3 mannen zitten er goed bij. Had ik van Zarco ook wel verwacht, maar Folger doet het bovenverwachting. Het zijn nog maar testen natuurlijk, maar het begin is goed.
Ianonne op de Suzuki is wel gaaf om te zien. Hopen dat hij er genoeg op blijft zitten.
KTM natuurlijk :9~
 
Bautista staat ook wel erg hoog. Dat doet wel denken.. :? :)
 
TL1000S bak (nu Cagiva Raptor) is wat hard voor de voetjes. :$
Ik had mijn vorige TL1000S (Suzuki) al omgekeerd gezet, trappen is fijner dan harken. :+ ;)

Maar dit soort verbeteringen is natuurlijk veel te verschillend dan wat iedereen gewend is. -O-
(Neutraal onderin is briljant :Y )
 
@matoxley:
'VR & MV banned from talking about new M1 aero, but not easy to keep VR quiet: "the fairing looks beautiful, but not much different"'
 
Vraag mij echt af of deze kleine wings werken als je dit vergelijkt met de enorme vleugel partijen van vorig jaar.
 
Laatst bewerkt:
Bautista lijkt me niet vreemd dat die er bij staat, het zijn is inderdaad nog maar testen. Maar Bautista heeft in het verleden bewezen prima te kunnen sturen, hij finishte in seizoen 2013 als 6de overall. En de Ducati is natuurlijk gewoon een snelle fiets.
 
Bautista lijkt me niet vreemd dat die er bij staat, het zijn is inderdaad nog maar testen. Maar Bautista heeft in het verleden bewezen prima te kunnen sturen, hij finishte in seizoen 2013 als 6de overall. En de Ducati is natuurlijk gewoon een snelle fiets.
Indertijd ook al op Suzuki voordat die stopten. :Y
Maar ik denk straks weer gewoon achter in de top tien, met een enkele uitschieter naar zes. :)
 
Marquez en Rossi houden zich low-profile....
Over Lorenzo heb ik zo m'n eigen gedachte's......

z'n body-language spreekt boekdelen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan