Wintertesten 2017

klopt ! Maar mijn gevoel zegt dat er op een 2t misschien andere kwaliteiten / eigenschappen nodig zijn ;)
Daarbij denk ik dat bijvoorbeeld de jongens die nu in de regen heel hard gaan , zonder electronica ook hard zullen gaan.

Wat mij betreft laten we het hier bij.. we praten over dingen die niet aan de orde zijn !!
Jl moet echt wel snelheid gaan vinden met die duc, of hij houdt de hele wereld voor de gek ?!

In de regen kunnen rijders die niet voor het WK gaan een gokje wagen. Andere kiezen voor de meeste punten met het minste risico.

Wat betreft de kwaliteiten van een 2takt. Je moet een enorm hoge bochtensnelheid kunnen houden en fijn gevoel hebben voor remmen en gas. Iets wat Lorenzo juist wel heeft. Ik hoop dat de 2takten terug komen om het te bewijzen. Maar dat toch nooit gebeuren ben ik bang
 
Hoezo dat?.. Marquez is gewoon kneiter snel, Casey weet dat ie Rossi kan verslaan..

Rossi is een enorm goede rijder hoor, maar in mijn ogen niet beter dan Marquez, Lorenzo of Stoner.. Rossi heeft een beetje de mazzel gehad dat hij in het begin van zn GP carriere wat minder concurentie had. Barros, Hayden, Gibernau zaten qua niveau toch nets onder de mannen die ik eerst noemde vermoed ik..

Ik meen, pin mij er niet op vast, dat hij in de documentaire "Hitting the Apex" aan heeft gegeven geen plezier te hebben in het rijden van races (mede) omdat je niet van Rossi "kan winnen". Al won hij races, al werd die kampioen, voor de meeste fans was Rossi de winnaar.

Dit hebben wij ook kunnen zien bij Lorenzo & Marques. Al waren zij als eerste gefinished, het grootste applaus is toch altijd voor Rossi. Daar werd Casey een beetje zuur van.

Of die terug zou komen wanneer Rossi weg is heeft hij zelf nooit gezegd. Dat is gewoon speculeren. Daar ben ik goed in. :9
Vast niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel humor hebben dat ze die wings nu in de kuipen verwerkt hebben.

Wings verboden??? Oke... maken we er "gewoon" kuipen van.

Daar zitten een paar slimmeriken bij die ontwikkelafdelingen. _O-
 
Ik vind het wel humor hebben dat ze die wings nu in de kuipen verwerkt hebben.

Wings verboden??? Oke... maken we er "gewoon" kuipen van.

Daar zitten een paar slimmeriken bij die ontwikkelafdelingen. _O-

Het was meer dat het gevaarlijk was bij een crash of closecontact dat die dingen zo er uistaken. Dat hebben ze dus nu verholpen door er een kuip omheen te bouwen. Denk dat dit al een beetje te verwachten was.
 
Het was meer dat het gevaarlijk was bij een crash of closecontact dat die dingen zo er uistaken. Dat hebben ze dus nu verholpen door er een kuip omheen te bouwen. Denk dat dit al een beetje te verwachten was.
Van buiten zal vast beter werken, maar het zag er gewoon niet uit ook. _O-

full
 
Ik vind het wel humor hebben dat ze die wings nu in de kuipen verwerkt hebben.

Wings verboden??? Oke... maken we er "gewoon" kuipen van.

Daar zitten een paar slimmeriken bij die ontwikkelafdelingen. _O-

'Wings' zijn niet verboden, maar uitstekende delen wel :Y
De kuip moet de natuurlijk vorm volgen en mag niet te veel uitsteken.

Heb daar een interview over gelezen, maar kan het niet terugvinden |(
 
Waarom zegt iedereen dat de concurrentie vroeger minder was, misschien is het talent nu wel minder dat Rossi nog steeds mee kan komen in de top...
 
ik ben bang dat rossi het ook dit jaar gaat verliezen in de trainingen hij moet straks in de wedstrijd toch weer de aansluiting krijgen en dat kost hem vaak veel ronden(tijd) zeker nu er meer voor de eerste 5 plaatsen kunnen strijden.
maar we zullen het zien,ik heb er al weer zin in.
 
Nr 42 naar plek 9, rustig opbouwen. Benieuwd hoe Vinales zich houdt als in een gevecht met MM komt, Maverick lijkt me niet iemand die zich laat afbluffen. Wordt een mooi seizoen, met Bo die happy lijkt met de Moto3 KTM, Brad Binder en Oliveira op het Moto2 frame KTM. George bij Ducati, en Morbidelli die voor de titel gaat rijden.
 
Nr 42 naar plek 9, rustig opbouwen. Benieuwd hoe Vinales zich houdt als in een gevecht met MM komt, Maverick lijkt me niet iemand die zich laat afbluffen. Wordt een mooi seizoen, met Bo die happy lijkt met de Moto3 KTM, Brad Binder en Oliveira op het Moto2 frame KTM. George bij Ducati, en Morbidelli die voor de titel gaat rijden.
Als er toch een minpunt te noemen was op het rijden van Vinales vorig jaar dan vond ik dat wel het inhalen. Had daar vaak erg veel moeite mee en had te veel tijd nodig om iemand te passeren en ging vaak ver van zijn lijn af. Vraag is of dit door de Suzuki kwam of dat het iets is wat Vinales nog moet leren.
 
Als er toch een minpunt te noemen was op het rijden van Vinales vorig jaar dan vond ik dat wel het inhalen. Had daar vaak erg veel moeite mee en had te veel tijd nodig om iemand te passeren en ging vaak ver van zijn lijn af. Vraag is of dit door de Suzuki kwam of dat het iets is wat Vinales nog moet leren.
Dat komt goed met had advies van Wilco.
 
Zeker niet. Komt steeds dichterbij. Ik heb er wel vertrouwen in.
Folger is toch wel een verassing hoor!
 
Als er toch een minpunt te noemen was op het rijden van Vinales vorig jaar dan vond ik dat wel het inhalen. Had daar vaak erg veel moeite mee en had te veel tijd nodig om iemand te passeren en ging vaak ver van zijn lijn af. Vraag is of dit door de Suzuki kwam of dat het iets is wat Vinales nog moet leren.

Zou je ook kunnen wijten aan de Suzuki.. die was goed, maar nog niet waar die moest zijn. Hij moest de motor behoorlijk 'overrijden' om goede resultaten te boeken. Zijn teamgenoot kreeg dat niet voor elkaar
 
Ja .. maar... :+ :+ _O-

Ik denk (mede met jullie) dat ook de banden vroeger een stuk minder waren.
Een 500 cc machine uit de jaren 80 had zo'n 100 pk minder bij een hele kleine powerband?
Dat was dan best wel agressief spul, maar zelfs op straat wordt je nu niet meer bang van 130 pk. :+
Ik
Voor het op de limiet rijden moet je dan wel echt coureur zijn.

Demorondje van Scott Redding .. vond het wel leuk apparaat. Alleen beetje weinig vermogen. :P

[afbeelding]



Een 600 kun je ook eng maken :')
We zijn verwend.. :P

:o

Vroeger was het een generatie van Power bands rijden met motoren die log waren en 0.0 Electronica aanboord hadden.
En in die tijd werd er nog een hoop mechanisch gedaan.

Carbs vs injectie etc

De generatie is verschoven .
PlayStation mode ..
 
Een 600 kun je ook eng maken :')
We zijn verwend.. :P

:o

Vroeger was het een generatie van Power bands rijden met motoren die log waren en 0.0 Electronica aanboord hadden.
En in die tijd werd er nog een hoop mechanisch gedaan.

Carbs vs injectie etc

De generatie is verschoven .
PlayStation mode ..

Log weet ik niet met 115 kg en later ook maar 130kg en die tegen het einde van 2t tijdperk tegen de 200pk zaten.Laatste NSR V4 2t was bijna net zo snel als de eerste V5 4t van Honda.
Vergeet niet dat de eerste NSR V4 2t waar Spencer op zat 140pk had bij een fiets die 115 kg woog.Een NSR3 cilinder had 125pk.
 
Log weet ik niet met 115 kg en later ook maar 130kg en die tegen het einde van 2t tijdperk tegen de 200pk zaten.Laatste NSR V4 2t was bijna net zo snel als de eerste V5 4t van Honda.
Vergeet niet dat de eerste NSR V4 2t waar Spencer op zat 140pk had bij een fiets die 115 kg woog.Een NSR3 cilinder had 125pk.
vraag maar een aan jurgen Vandegoorberg of ze zo snel waren
 
Terug
Bovenaan Onderaan