Woman wanted!

even een serieuze reactie. Waarom mag er wel een club zijn voor Women Only. Hoe zou jij het vinden als er een forum was alleen voor mannen. Misschien heb jij daar persoonlijk niets tegen maar reken maar op veel weerstand.
Een advertentie voor een vacature mag nooit bevatten, mannen verdienend de voorkeur. Maar wel, vrouwen verdienen de voorkeur.
Ander voorbeeld, Homo's willen volledig geaccepteerd worden (en terecht overigens, maar dat terzijde) Waarom dan een roze dag op de kermis speciaal voor homo's? Moet je eens horen schreeuwen als je een dag alleen voor hetero's doet.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.
 
Hoi Krisje
Ik vind jou een knappe meid.
Ik zelf ben ook een leuke, vrijgezellige meid met een lief en spontaan karakter.
Zullen wij eens afspreken?
Hier is mijn foto dan.

tgezicht.JPG


Ik vind dat wij ook veel op elkaar lijken. Wat voor make-up gebruik jij precies, misschien dat het daardoor komt.

:9
 
even een serieuze reactie. Waarom mag er wel een club zijn voor Women Only. Hoe zou jij het vinden als er een forum was alleen voor mannen. Misschien heb jij daar persoonlijk niets tegen maar reken maar op veel weerstand.
Een advertentie voor een vacature mag nooit bevatten, mannen verdienend de voorkeur. Maar wel, vrouwen verdienen de voorkeur.
Ander voorbeeld, Homo's willen volledig geaccepteerd worden (en terecht overigens, maar dat terzijde) Waarom dan een roze dag op de kermis speciaal voor homo's? Moet je eens horen schreeuwen als je een dag alleen voor hetero's doet.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.


welkom in nederland :}
 
even een serieuze reactie. Waarom mag er wel een club zijn voor Women Only. Hoe zou jij het vinden als er een forum was alleen voor mannen. Misschien heb jij daar persoonlijk niets tegen maar reken maar op veel weerstand.
Een advertentie voor een vacature mag nooit bevatten, mannen verdienend de voorkeur. Maar wel, vrouwen verdienen de voorkeur.
Ander voorbeeld, Homo's willen volledig geaccepteerd worden (en terecht overigens, maar dat terzijde) Waarom dan een roze dag op de kermis speciaal voor homo's? Moet je eens horen schreeuwen als je een dag alleen voor hetero's doet.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

jij hebt zeker frustie's bij je ontbijt gegeten? :+
 
Hoi Krisje
Ik vind jou een knappe meid.
Ik zelf ben ook een leuke, vrijgezellige meid met een lief en spontaan karakter.
Zullen wij eens afspreken?
Hier is mijn foto dan.

(Afbeelding)

Ik vind dat wij ook veel op elkaar lijken. Wat voor make-up gebruik jij precies, misschien dat het daardoor komt.

:9

ik vind het best dat je foto's van mij post kanarie, ik vind het alleen niet zo leuk dat je zegt dat jij het bent. Ik ben een mooie vrouw, en ben daar trots op. dan is het niet leuk als jij zomaar foto's van mij gaat gebruiken.

En zou je die foto misschien achter een linkje willen zetten? ik ben bang dat mijn enorme sexyheid in conflict is met de regels over erotisch materiaal op dit forum.
 
Hallo kristel, ik ben een lesbische transsexueel en zou graag gezellig mee willen doen met het rijden op de meiden, uhh... met de meiden.

We zien elkaar snel,

groetjes,
Chantalle
 
ik vind het best dat je foto's van mij post kanarie, ik vind het alleen niet zo leuk dat je zegt dat jij het bent. Ik ben een mooie vrouw, en ben daar trots op. dan is het niet leuk als jij zomaar foto's van mij gaat gebruiken.

En zou je die foto misschien achter een linkje willen zetten? ik ben bang dat mijn enorme sexyheid in conflict is met de regels over erotisch materiaal op dit forum.
nee he Krista, dit is toch niet het moment dat je weer naaktfoto's van jezelf gaat plaatsen.
 
gaan jullie punnikken en roddelen of motor rijden?

als je motor rijdt, heb je namelijk een helm op, communicatie is minimaal waardoor het weinig uitmaakt of je met een man of een vrouw rijdt. :)
 
gaan jullie punnikken en roddelen of motor rijden?

als je motor rijdt, heb je namelijk een helm op, communicatie is minimaal waardoor het weinig uitmaakt of je met een man of een vrouw rijdt. :)
:+

maar genoeg gekloot...
excuses @ de topicstartster :)


Back on topic! :)
 
hahahaha dit is geniaal ! excuses aan de dames, maar geef toe, dit is grappig ! :}
 
Ik pis in m'n broek van 't lachen :}

Ik ben het overigens wel eens met wat eerder gesteld werd dat zodra je iets 'for men only' maakt je het hele vrouwengilde over je heen krijgt, maar 'women only' no problem :? Maar misschien is het maar goed ook dat de potten zich niet mengen in de mannelijke hetero wereld })

Overigens afgelopen weekend 'op stap' geweest met 11 mannen en 1 jonge meid die recent haar rijbewijs heeft gehaald. Respect voor de jonge dame dat ze met ons meeging :}
 
Ik heb een keer in Nijmegen achter 2 meisjes gereden op 2 aprilias 250 2stroke .
Ik heb zoiets geils nooit in mijn leven gezien .
Ze droegen HOTPANTS en hoge hakken op de motor .
Ik dacht dat ik het gedroomd had eerlijk waar !!
Niemand van mijn vrienden geloofde mij toen ik dit verhaal vertelde .

Ik heb zo veel zitten showen met mijn kawi dat de blok 2 keer bijna begon te koken !

Als het zo een toertocht zou worden dan wil ik achter de meisjes rijden met de pik in mijn hand en een rol wc papier op mijn tank .

Let the good times roll !
 
Het is altijd zo dat iedere "groep" normaal behandeld wil worden, zoals iedereen.
Wat ze wel doen is anderen uitzonderen van die groep, zodat ze zich weer onderscheiden waardoor ze weer anders behandeld gaan worden.

Dat is nou een stukkie vraag en aanbod verhaal creëren...
;)
 
Ik heb een keer in Nijmegen achter 2 meisjes gereden op 2 aprilias 250 2stroke .
Ik heb zoiets geils nooit in mijn leven gezien .
Ze droegen HOTPANTS en hoge hakken op de motor .
Ik dacht dat ik het gedroomd had eerlijk waar !!
Niemand van mijn vrienden geloofde mij toen ik dit verhaal vertelde .

Ik heb zo veel zitten showen met mijn kawi dat de blok 2 keer bijna begon te koken !

Als het zo een toertocht zou worden dan wil ik achter de meisjes rijden met de pik in mijn hand en een rol wc papier op mijn tank .
wanneer vertrekken we,ik *D kan nie wachten
Let the good times roll !
 
Ik heb een keer in Nijmegen achter 2 meisjes gereden op 2 aprilias 250 2stroke .
Ik heb zoiets geils nooit in mijn leven gezien .
Ze droegen HOTPANTS en hoge hakken op de motor .
Ik dacht dat ik het gedroomd had eerlijk waar !!
Niemand van mijn vrienden geloofde mij toen ik dit verhaal vertelde .

Ik heb zo veel zitten showen met mijn kawi dat de blok 2 keer bijna begon te koken !

Als het zo een toertocht zou worden dan wil ik achter de meisjes rijden met de pik in mijn hand en een rol wc papier op mijn tank .

Let the good times roll !


Kijk, das tenminste eerlijk :} :} :+
 
even een serieuze reactie. Waarom mag er wel een club zijn voor Women Only. Hoe zou jij het vinden als er een forum was alleen voor mannen. Misschien heb jij daar persoonlijk niets tegen maar reken maar op veel weerstand.
Een advertentie voor een vacature mag nooit bevatten, mannen verdienend de voorkeur. Maar wel, vrouwen verdienen de voorkeur.
Ander voorbeeld, Homo's willen volledig geaccepteerd worden (en terecht overigens, maar dat terzijde) Waarom dan een roze dag op de kermis speciaal voor homo's? Moet je eens horen schreeuwen als je een dag alleen voor hetero's doet.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Elke minderheidsgroep wil wel eens wat organiseren om het wij-gevoel onder elkaar te versterken of om gelijkgestemden te zoeken. Je moet toch toegeven dat vrouwen onder motorrijders een minderheid vormen en om voorgaande reacties tijdens de stops te voorkomen willen ze ons er liever niet bij hebben. (wat ik me bij sommigen best voor kan stellen).

Dit is trouwens de topic starter:

0RgAJA5gTyI!Sm7hzGndeiwRdFWtfhojAUoBjHgdJIOColEaEodGJj2szhDWfvqJy7pYrPiqxttTTPM7rK5DzzFRD5DCUaFmQ7CHPcZlt05I
 
Terug
Bovenaan Onderaan