Wondermiddel tegen regen op het vizier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prepriani

MF'er
22 jul 2010
208
0
antwerpen
Last van regendruppels die blijven kleven op je visier?

twee mogelijkkheden:

-Je koopt een commercieel product dat je visier waterafstotend maakt,
dit is dan wel een commercieel product waarvan de dosis zo verzien is dat het niet al te lang meegaat, zodat jij er spoedig terug een flacon moet gaan aankopen. _O-
of

-je gebruikt een professioneel product, dat door de glazerij gebruikt wordt om glas
water- en vuilafstotend te maken (net als jouw dubbelglas / isolatieglas msschn).
Deze coatings gaat tot 1 jaar mee :)
Nog een voordeel zijn die vervelende beestjes die tegen je visier vliegen...
je kunt ze voortaan heel gemakkelijk wegvegen met water, zonder sporen.

Wat bij na alle glazeniers / ramenmakers / raamconstructeurs / enz. gebruiken
om die coating op hun glas te voorzien is:

'Invisible Shield' - onzichtbaar schild

Te verkrijgen onder een startpacket met als inhoud:
-invisible shield pre-clean 300 ml
-invisible shield coating 300 ml
-invisble shield onderhoudsreiniger 300 ml (te verdunnen tot 30 liter)
prijs +- 25 euro incl btw denk k. (gemiddeld)

meer info:


Persoonlijk doe ik het ook op de voorruit van men wagen, resultaat:
Bij de Felste regen rij ik als enige op de autostrade zonder ruitenwissers op!
Met de rede dat ik ze niet hoef op te zetten!
(voorwaarde is wel een min snelheid van +- 60km/u)

Je zult het enkel kunnen vinden bij een glazenier, of hier en daar bij een autoruithersteller, maar nergens anders.

Probeer het eens, je zult tevreden zijn! En je vrouwtje ook, want zij heeft geen last meer van kalkaanslag op de ramen, deuren of douche... O-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Los van het feit dat het wel lekker commercieel overkomt, lijkt me turtlewax of dreft een veel betere oplossing.

En nog eens stukken voordeliger. En het werkt ook prima tegen het beslaan aan de binnenzijde. Garandeerd jouw profi spul dat ook?
 
Gewoon een goed vetvrij visier, dus ff wassen voor je weggaat en het waait er zo vanaf...
Verder rain-X... werkt ook goed...
 
lijkt wel een tellsell verkooppraatje, heb jij ook zo'n last van de schil op je komkommer, en ben je het gebruik van een schilmesje zat, neem dan nu dit!! balbala...
 
hmm wel handig.
Maar mijn geweten zegt wat een vieze smerige associale niet mf waardige manier om zo producten aan te prijzen. (btw dat was een mening) Ik zeg heel voorzichtig ts is verkoper van beroep?
 
lijkt wel een tellsell verkooppraatje, heb jij ook zo'n last van de schil op je komkommer, en ben je het gebruik van een schilmesje zat, neem dan nu dit!! balbala...

haha _O- daar zit wel wat in ja

er is ook een variant op de markt, namelijk 'Clear Shield'.
Maar deze wordt verdeeld door een concurrent, dus kan ik je daar geen plezier mee doen
:P

Het is misschien een apart topic, maar goed bedoeld om veiliger door de regen te kunnen rijden met de motor/auto. niets meer.
 
Laatst bewerkt:
Als het een jaar werkt waarom moet ik dan een bus van 300 ml hebben? Geef maar een flesje van een euro is genoeg voor paar jaar dank u
 
haha _O- daar zit wel wat in ja

er is ook een variant op de markt, namelijk 'Clear Shield'.
Maar deze wordt verdeeld door een concurrent, dus kan ik je daar geen plezier mee doen:P

Het is misschien een apart topic, maar goed bedoeld om veiliger door de regen te kunnen rijden met de motor/auto. niets meer.

We doen hier niet aan zelfbevlekking.

Slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan