worden de oude topics nog gelezen?

T-ice

Die hard MF'er
29 okt 2002
737
0
Lelystad
Als ik een tijdje niet online ben geweest en er een leuke topic is geweest en daar dan op reageer, wordt daar dan nog naar gekeken? Of als er een paar dagen niets meer komt is het dan ook klaar?
 
Als je 3 topics in een kwartier opent wordt dit niet meer gelezen nee... :+

Zolang een topic interessant is lees ik het, simpel..

/edit: neem als voorbeeld het off-topic forum, ik check nog regelmatig het grappige plaatjes deel.. :D
 
Of ernaar gekeken wordt kan je zien via views :+

Ik denk dat er naar oude topics veel gekeken wordt via de zoekfunctie.
Soms wordt zo'n topic ook weer omhoog geschopt.
Niet altijd nodig, maar ja...niet iedereen kijkt naar de data :P
 
Zolang de topic nog in de "actieve onderwerpen" lijst zit lees ik het meestal wel(mits ik het onderwerp boeiend vind). Eerst las ik zo goed als alle topics, nu lukt me dat niet meer. Moet helaas ook nog andere dingen doen dan op motor-forum rondneuzen '(
 
Als je op een oud topic gereageerd hebt staat het weer in actieve onderwerpen en in nieuwe posts. Het zal dus wel gelezen worden, of er op gereageerd wordt weet je nooit...
 
yup, bij een reaktie staat ie weer bovenaan in actieve topics, denk dat bijna iedereen dat gebruikt, dus ze worden dan wel gelezen
 
Zolang de topic nog in de "actieve onderwerpen" lijst zit lees ik het meestal wel(mits ik het onderwerp boeiend vind). Eerst las ik zo goed als alle topics, nu lukt me dat niet meer. Moet helaas ook nog andere dingen doen dan op motor-forum rondneuzen '(

Dit is volgens mij ook de enige manier om een beetje bij te blijven. Ik lees al erg lang mee op dit forum en toen kon ik vaak wel alles volgen. Nu is dat niet meer te doen als je je niet de hele dag op het forum zit.
 
Zolang de topic nog in de "actieve onderwerpen" lijst zit lees ik het meestal wel(mits ik het onderwerp boeiend vind). Eerst las ik zo goed als alle topics, nu lukt me dat niet meer. Moet helaas ook nog andere dingen doen dan op motor-forum rondneuzen '(

Heb hetzelfde, moet helaas toegeven dat ik eens in de zoveel tijd een maandje niet op het forum kom. En als ik dan weer kom aanwaaien lees ik helaas alleen de "actieve onderwerpen".
 
Terug
Bovenaan Onderaan