Ja ja, verhalen van vroeger...honda staat voor betrouwbaarheid
&Die monteur die dat zei van die lada moeten ze een schop onder zijn kont geven. Of ik heb wel een hele goede 'lada' gekocht.
nl. 10000 probleemloze kilometers en GEEN olie verbruik.
als jij vindt dat 42000km ongeveer hetzelfde is als 10000km....tsja...Op woensdag 23 april 2003 12:19 schreef GPX600Roelio het volgende:Ik ken mensen met vloeistof gekoelde motoren met de zelfde km-stand (42000) die wel olie verbruik hebben. Iets van 300cc op 1000km zeg maar.
Dat vind ik niet. IK heb met deze motor 10000 probleemloze km gehad. De motor zelf heeft er al 42000 op staan.Op woensdag 23 april 2003 13:26 schreef B2 het volgende:&als jij vindt dat 42000km ongeveer hetzelfde is als 10000km....tsja...
Dat was niet erg duidelijk uit je eerste reactie dan...Dat vind ik niet. IK heb met deze motor 10000 probleemloze km gehad. De motor zelf heeft er al 42000 op staan.
erg trieste discussie ditheb al een keer het zelfde over suzuki zien langs komen. belangrijkste: ik/wij weten beter. ga jij maar lekker op je stofzuiger (om me even naar het hier heersende niveau te verlagen) rondtuffen.
p.s. als ik zou mogen kiezen tussen een lada en kadett, zou ik toch echt voor een lada gaan...
Tja, honda's staan van oudsher wel voor kwaliteit.
Maarja, ze zijn er ook wel om bekend dat ze oersaai zijn...
Kawa's staan er daarentegen van oudsher voor dat ze karakter hebben: voor de echte bikkels dus.
Volgens mij klopt dat nog wel als je een motor koopt van voor halverwege, begin jaren '90. Daarna zijn gewoon alle (japanse) motoren goed te noemen.
De kwaliteit zit hem veel meer in de manier waarop er mee is omgegaan door de vorige eigenaar(en). Als die hem altijd koud heeft opengetrokken, dan gaat'ie wel olie gebruiken op den duur. Het zelfde geldt voor regelmatig wheelies en noem al die leuke dingen maar op. Dat bepaalt de kwaliteit dus veel meer dan enkel en alleen het merk.