Wordt ik even genomen..

misschien het beste voor je eigen gezondheid... ik veroorzaak brokken geloof ik :)
Durft best achter je te rijden hoor. :]

Iedereen heeft wel eens een keertje pech welke samenvalt met 'n vaudje. Mensen die denken dat ze onfeilbaar zijn, zijn veel gevaarlijker wat dat betreft.
 
da's balen, succes met opknappen...
Ze hebben er in dit geval wel een zooitje van gemaakt zeg...

Ik stond toevallig laatst ook eens vooraan bij een ongeval met een gekantelde vrachtauto... tank gescheurd dus overal diesel, brandweer erbij enzo... ik ben door minstens zes politie- en brandweermensen gewaarschuwd dat ik eerst ff kalm aan moest doen ivm met slipgevaar. :}
zo kan het dus ook...
 
Moet zeggen dat de KLPD zeer netjes was. Snel ter plekke ook.
We hadden zowiezo mazzel. Eerste die naar ons toe kwam was een chirurg!
Verder nog 3 agenten in vrijetijd! en iemand van rijkswaterstaat.

Nu inderdaad nog met de motor aan de slag. Hoop dat ze verzekering wat voor ons kan doen. Anders was dit een duur grapje!
 
Da's klote voor jullie zeg. Ik weet hoe het voelt. Ben de 14e onderuit gereden door een koekblikker die me over het hoofd heeft gezien.

Niets inwendig kapot? Prijs je maar gelukkig dan. Suc6 met de spierpijn, want die ga je voelen. Trust me, i know... ;)
 
Klappertje :( . Succes er mee maar jullie doen het nog.

Maarre... hoezo inwendig onderzoek?

Heb zelf ook meermaals in de ambulance gelegen maar dit heb ik nog niet meegemaakt :X
 
Da's dan weer fijn bagger !
Dat soort ellende zie je jammer genoeg ook niet aankomen, of anders veel te laat.

Succes met je herstel
 
Tja, dat inwendige onderzoek zat mij ook niet lekker. maar het schijnt dat als je over je stuur bent geduikeld, je inwendige verwondingen kan hebben. Dat controleren ze dus op deze prettige manier :(

Zal wel een co-schapje geweest zijn die ervaring moest opdoen?
Hoorde wel van iemand die in een ziekenhuis werkt dat het standaard procedure hoort te zijn. Dus als je je nog een keer verveeld ;)
 
Tja, dat inwendige onderzoek zat mij ook niet lekker. maar het schijnt dat als je over je stuur bent geduikeld, je inwendige verwondingen kan hebben. Dat controleren ze dus op deze prettige manier :(


goh... tegen mij zei je dat je het niet verkeerd gevoel vond dat ze dat deden ;) :+
 
Damn dat ziet er naar uit!

Op de eerste plaats beterschap en laten we hopen dat de motoren niet te zeer beschadigd zijn...

Ik vraag me wel af hoe het kwam dat jullie zo hard en zo kort op elkaar reden dan in de file bij een ongeluk?

Mazzel,

Roland
 
Reden absoluut niet hard. Ging met een gangetje van 30 ofzo. Alleen maakt het op zand niet zoveel uit hoe hard je rijd. Stoppen doe je er niet op met je racer...

File was eigenlijk net ten einde en we waren dus alweer tussen de koekblikken gaan rijden. Toen dit gebeurde begon er net weer een stuk langzaam rijdend verkeer. Wat zeker ons geluk is geweest. Ik wil niet weten hoe ik er bij had gelopen al we gewoon 120 hadden gereden...
 
Tja, dat inwendige onderzoek zat mij ook niet lekker. maar het schijnt dat als je over je stuur bent geduikeld, je inwendige verwondingen kan hebben. Dat controleren ze dus op deze prettige manier :(

Zal wel een co-schapje geweest zijn die ervaring moest opdoen?
Hoorde wel van iemand die in een ziekenhuis werkt dat het standaard procedure hoort te zijn. Dus als je je nog een keer verveeld ;)

Of een arts met een hekel aan / liefde voor motorrijders? (leren pak?) :O

Maar om je gerust te stellen: ja dit hoort bij trauma opvang.
 
Da's trouwens wel erg fantatiek na een kop staart botsing tussen twee motoren die 30kmu reden. Hadden ze 'n sbs6 team bij zich ofzo? :P

Ik neem aan dat het snelheidsverschil maximaal 15kmu was tussen 1e en 2e motor en dat de achterste motor ook nog ietwat was afgeremd. :?
 
Als er 120 werd gereden dan rij je :

a) niet tussen de auto's door...(mag ik hopen)
b) verder uit elkaar

Duzzz

a: klopt
b: klopt
c: reden op het moment gelukkig niet tussen de auto's door, anders was het inderdaad wel wat minder afgelopen denk ik.
 
Da's trouwens wel erg fantatiek na een kop staart botsing tussen twee motoren die 30kmu reden. Hadden ze 'n sbs6 team bij zich ofzo? :P

Ik neem aan dat het snelheidsverschil maximaal 15kmu was tussen 1e en 2e motor en dat de achterste motor ook nog ietwat was afgeremd. :?

Reden inderdaad niet hard, maar de klap was behoorlijk. Niet zozeer tussen de 2 motoren alswel de kopstoot die ik de weg heb gegeven :) bij het landen.
 
Reden inderdaad niet hard, maar de klap was behoorlijk. Niet zozeer tussen de 2 motoren alswel de kopstoot die ik de weg heb gegeven :) bij het landen.
Owke, ongelukkige landing dus. '(

Zelf pas met nog ruim 30kmu in de zijkant van een auto geklapt en gelukkig over de auto heen gegaan en na een salto op m'n rug geland. Met duopassagier kom je volgens mij al snel wat ongelukkiger terecht volgens mij.
 
full
 
Oefff daar ben je nog redelijk vanaf gekomen. Met hogere snelheid en achteropkomend verkeer had het iets anders afgelopen :X . Ik hoop voor je dat je all risks bent verzekerd want dan hoef je zelf niet te verhalen.
 
Helaas... ;(

WA TOP dus het wordt een rechtsbijstand verhaal. Gelukkig hebben we veel bewijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan